even voorstellen

welkom.gif


:W blokjeom

op verzoek van broertje-wheelie je schaamranden oprijden :} :} :}

veel plezier hier!!
 
hey! lang niet gesproken ..
hoe ist?!
je krijgt je zin!... ik ben toch helemaal verliefd op de VFR geworden...
bureaublad.jpg

kans dat het een andere fiets wordt is nihil :P
dus als ik(eindelijk) mn VFR heb kom ik je een keer opzoeken samen met mn broer :W kleine kans dat je m dan afkeurd *O*
heb je ondertussen al een MF plakkert? _O-
ik zie je eigenlijk nooit ergens ander posten dan in dit topic,kan dat kloppen?!
groetjes maar weer,
hannusje was hier :W :]
 
Ja, ja, daar is ie weer...
Nou hier is het goed, en daar bij jou thuis??
Goed om te horen dat je VFR wil gaan rijden, blijft toch een machtige fiets. Die keur ik natuurlijk niet af, een andere fiets ook niet hoor, je moet zelf weten wat je neemt maar VFR blijft apart ding met die mooie achterwielophanging en het rijdt super!!!. Als je er eentje hebt kom dan snel deze kant op en neem je broer mee. Kunnen we wel even een toertje rijden hier in de omgeving.
Laatste tijd veel bezig geweest op zoek naar andere VFR RC46, eentje met zilverkleurige wielen, zie je niet zo veel. Verder veel gereden en andere hobby tuin moest ook weer wat aan gebeuren. Verder ff wat plannen want ik wil een van de komende weekenden nog een weekend Zwarte Woud/Furkapass Zwitserland doen. Wacht ff op de weersvoorspellingen voordat ik ga. Verder vind je hier op MF zoveel informatie dat je bijna niet eens hoeft te posten als je info nodig hebt. *O*
En nog geen MF sticker besteld O-)
Mazzel maar weer ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan