even voorstellen

blokjeom

MF'er
7 aug 2006
89
0
Friesland
Hallo allemaal,

Sinds kort wat rondgekeken hier en allemaal zeer interessant, dus maar aanmelden en even voorstellen:

Rij sinds 1999 onafgebroken motor voor toeren met af en toe ook woon-werk verkeer (auto heeft airco en woon aan boerenbinnenweggetje, 1 keer raden wat je bij nat wegdek moet doen als je over zo'n weggetje bent gereden).
Historie: Kawa GT550Z (1 jaar), Honda CBR600 (1 jaar) en sinds 5 jaar VFR750F (rood). Gebruik sinds 2 maanden GPS (Garmin 2720).

Martin.
 
welkom-1.jpg

:W
 
Mag vriendje wheelie soms ook bij de buren de plantjes water geven of de hond uitlaten (vakantietijd en toch thuis dus, lang leve de pc/laptop).

Martin.
 
_O-
mag vriendje wheelie niet gewoon een stapel geld krijgen waarvan hij de rest van zn laagvliegbrevet (of was het met een F van vliegen) en een motor kan halen zodat hij niet de planten van de buren water hoeft te geven?! :W
 
vriendje mag gewoon een stapel geld krijgen en ASAP z'n laagvliegbrevet halen (het is met een v, gecheckt in Word) en dan ASAP een motor halen (of staat deze al in de achtertuin, meer niet als wel denk ik dan) en laat de plantjes dan maar .......


En Curlybrunet: ik wou dat ik weer 18 was, ik ben dus 14 jaar motorrijden misgelopen (eigen schuld, dikke bult), en kom hier dus net kijken ja (en kopen???). :W
 
Kom niet meer bij hier, plaatje doet nie..... Zit dus tijden lang verkeerd te zoeken naar funny stuf, staat gewoon hier bij mijn motorvriend(inn)en.
 
vriendje mag gewoon een stapel geld krijgen en ASAP z'n laagvliegbrevet halen (het is met een v, gecheckt in Word) en dan ASAP een motor halen (of staat deze al in de achtertuin, meer niet als wel denk ik dan) en laat de plantjes dan maar .......


En Curlybrunet: ik wou dat ik weer 18 was, ik ben dus 14 jaar motorrijden misgelopen (eigen schuld, dikke bult), en kom hier dus net kijken ja (en kopen???). :W
is er ook een vrijwilliger die mij die bult met geld geeft aanwezig denk je? dan wil ik wel de plantjes water geven van die gene hoor :Y motor staat nog niet in de tuin, idee voor welke motor staat wel in de tuin :Y
 
Ik weet niet vrijwilliger, maar heb gehoord dat iemand met achternaam beginnende met een b en eindigend met ank, voornaam P.L. voor wat poen kan zorgen.

PS: helm kan je voor poen te bemachtigen ook gebruiken voor .....
 
ik heb geen ervaring vriendje wheelie, wel veel voorbeelden gezien op tv.......
zeer moeilijk, doe ik het wel of niet............
toch maar niet.....
wil nog vele jaren motorrijden, of kan dat tussen vier muren en hekwerk ook al tegenwoordig......
en ik heb mijn GPS nog maar net (voldaan met legaal gespaard geld voor de fiscalisten onder ons)
kan die dan wel weer verkopen
 
met een minibike door de bajes _O-
je mag ook hannus zeggen o.i.d. :Y hoef je niet de hele tijd vriendje wheelie voluit te schrijven :P
ff kijken hoe lang het duurt voordat ze gaan zeuren dat het een chat-topic wordt _O- of is dat "toegestaan" bij NEW- topics *O*
 
Wel Hannus, inderdaad we moeten niet te ver gaan, maar als laatste: wat voor motor heb je in gedachten ??
 
Wel Hannus, inderdaad we moeten niet te ver gaan, maar als laatste: wat voor motor heb je in gedachten ??
:Z morge :W ...
volgens mij maakt het niet zo veel uit in NEW-topics *O* aangezien ik tot mn 21e eerst nog brommer moet rijden hoop ik dat ik net voor volgend seizoen (hallo winter bikkels :W ) ergens op een yamaha fzr400 te zitten.. een 400 om lekker veel toeren te janken *O* .. zxr is ook wel coolie alleen is die zo duur omdat ie uitstervende is.. met vol vermogen hoop ik zo snel mogelijk op een gixxer 750/1000 te zitten *O* .. mocht ik op een of andere vreemde manier net als mn broer een 2 cilinder toch leuker gaan vinden dan een 4 cilinder gaan we is rond snuffelen voor een suzuki TL1000R wit/blauw.. maarja.. tot die tijd -> dreamer... :z
waar is dat boerenbinnenweggetje waar jij aan woont ergens dan?! staat ook niet in je profiel :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan