Even voorstellen

Turbo-driver

Rookie
2 sep 2006
8
0
Bussum
Beste motor fanaten.

Eindelijk is het dan zo ver, 12 jaar na het behalen van het motor rijbewijs ga ik eindelijk een motor kopen.
Ik woon in Bussum, werk in de luchtvaart en ben altijd bezig met m'n auto en binnenkort dus ook met m'n motor.

Qua motor betreft ben ik nog zoekende. Dwz, ik wil een keus gaan maken tussen een Honda VT700 (bwjr '86 (lange model zeg maar)) of een Virago XV700. Welke het gaat worden weet ik niet. Jullie mening hierover wordt gewaardeerd daar ik geen idee heb wat de voor en nadelen zijn bij beide motoren. Vind ze gewoon erg mooi.

Deze vraag zal ik onder het kopje Choppers zetten.
 
:W Turbo-driver :}
full


Als je ook een icoon wilt hebben of resizen, ff hier vragen. 8-)
 
Hallo, motorrijders

Mijn naam is Jan en ik rij sinds 1981 motor. Mijn eerste motor was een Honda CB750F. Deze heb ik overigens nog steeds. Daarna heb ik een Honda CBR1000F gekocht. Fijne fiets. 3 jaar geleden heb ik mijn eerste BMW gekocht. Dit was een R1100RT en dit was een hele fijne fiets. Helaas ben ik in december 2005 onderuit gegaan en was de motor total loss. Na lang twijfelen toch maar weer een motor gekocht. Ditmaal een R1150RT. Ik heb deze nu dik 3 maanden en ik ben blij dat ik weer ben opgestapt. Vorige maand leuke trip gemaakt naar Oostenrijk.
:]
 
Hallo, motorrijders

Mijn naam is Jan en ik rij sinds 1981 motor. Mijn eerste motor was een Honda CB750F. Deze heb ik overigens nog steeds. Daarna heb ik een Honda CBR1000F gekocht. Fijne fiets. 3 jaar geleden heb ik mijn eerste BMW gekocht. Dit was een R1100RT en dit was een hele fijne fiets. Helaas ben ik in december 2005 onderuit gegaan en was de motor total loss. Na lang twijfelen toch maar weer een motor gekocht. Ditmaal een R1150RT. Ik heb deze nu dik 3 maanden en ik ben blij dat ik weer ben opgestapt. Vorige maand leuke trip gemaakt naar Oostenrijk.
:]
:? 2 in 1 topic _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan