Even voorstellen

ErikSrad

Rookie
31 okt 2006
8
0
Leidschendam
Hallo allemaal,

Mijn naam is Erik, ben 21 jaar oud en ik ben een beginnende gixxer.. Ik heb vorige week mijn rijbewijs gehaald en krijg als het goed is aanstaande vrijdag mijn eerste motor. Een GSX 600R Srad uit 1998. Als iemand nog tips of suggesties heeft voor een beginnende motorrijder hoor ik het graag...

Hieronder ff een foto van mn fiets, ik krijg m gelukkig wel met een lage kuipruit..

Bijlage: 742373.jpg
 
full


Welkom op M-F. :W
 
Hallo allemaal,

Mijn naam is Erik, ben 21 jaar oud en ik ben een beginnende gixxer.. Ik heb vorige week mijn rijbewijs gehaald en krijg als het goed is aanstaande vrijdag mijn eerste motor. Een GSX 600R Srad uit 1998.

Gefeliciteert

Als iemand nog tips of suggesties heeft voor een beginnende motorrijder hoor ik het graag...

Hou het rubber onder, je achteruitkijkspiegels altijd in de gaten....

en zwaaien, Zwaaien, ZWAAIEN ZAL JE GVD!!!! :P

Hieronder ff een foto van mn fiets, ik krijg m gelukkig wel met een lage kuipruit..

Helaas voor jou dus
ok, over smaak valt niet te twisten maar naar mijn mening is een DB-ruitje toch wat mooier
de toegevoegde waard is dat Double-bubble ruit een hoop meer windbescherming geeft

In ieder geval veel plezier toegewenst
 
Hee Erik :W ,

Gefeliciteerd met je rijbewijs én je motor (móóóóí ding)! *O*

WELKOM op MF :W

... en voor tips en suggesties zit je hier goed. Valt zat te lezen en als je iets wilt weten, gewoon een topic openen, zijn altijd wel (gekke :+ ) MF-ers die reageren :) .
 
Helaas voor jou dus
ok, over smaak valt niet te twisten maar naar mijn mening is een DB-ruitje toch wat mooier
de toegevoegde waard is dat Double-bubble ruit een hoop meer windbescherming geeft

In ieder geval veel plezier toegewenst
[/quote]

Tnx, zal wel gaan lukken denk ik...

Ik krijg die DB ruit er wel gewoon bij, dus ik ga het wel ff uitproberen met beide ruitjes, bedankt voor de tip iig..
 
Terug
Bovenaan Onderaan