Even voorstellen

Ceebee

Rookie
17 mrt 2008
6
0
Hallo,

Frans is de naam. Ben 48 jaar rijd sinds 1977 motor. Om gezondheidsredenen heb ik vanaf eind jaren negentig het rijden moeten laten. Had gelukkig mijn autorijbewijs gehaald in 1998 anders had ik nog moeten bussen ook. In 2001 nieuwe schokbrekers op de Honda Seven-fiftie gemonteerd (dure grap) en gepoogd weer te gaan rijden, maar helaas.
Gezondheid gaat veel beter nu, dus tijd voor een nieuwe poging
Motor heeft nu zolang stilgestaan dat de vering alweer lek is. Geen zin om weer een hoop geld uit te geven, en dan weer jaren in de schuur zetten.
Gelukkig wilde ome Jan (mede Motor-forum gebruiker) wat meer ruimte in de tuin en kon ik voor een prikkie een Honda CB550 uit 1978 overnemen. Er moest nog wel het een en ander aan gebeuren, maar ook dat heeft ome Jan gedaan (allemaal voor dat zelfde prikkie!)
een mens heeft toch een hobby nodig!
29 maart dan gaat het gebeuren! Motor klaar! Pappa kan weer scheuren!

Zal proberen een plaatje te plaatsen van de 550 van voor de aanvang van het "project"
samen met 1 van zijin donoren.
full

 
haaaaaaaaa ceebeetje,alles kits jonge??lekkerrrr rrrijden op je "nieuwe"cb550he?? Gr.Hondagek brrrrrrbrrrrrrrrrrbrrrrrrrrr 's-aovonds koud zonder oe handschoentjes,waor jonge??
 
Hoi allemaal,

Oeww, wat was dat lekker na zo'n lange tijd weer op't motorke!!
Helaas is de afstelling van de carburateurs nog niet helemaal goed, waardoor hij niet goed stationair blijft lopen. Ook de voorremmen moeten nog eens aangepakt worden. 1 schijf blijft erg hard piepen.
Ook bleek mijn butsmuts na al die jaren ongebruikt te zijn in verregaande staat van ontbinding te verkeren. Tijd voor een nieuwe!
 
Terug
Bovenaan Onderaan