Even voorstellen

Tuffygeel

Rookie
23 aug 2008
2
0
Zoetermeer
Hallo ik ben een groentje op dit forum en wil me even voorstellen als aankomende motorrijdster.
Ik ben momenteel nog bezig met mijn rijbewijs en hoop hier heel wat tips en info te mogen krijgen.
Gisteren ben ik voor een motor wezen kijken en ben een Honda CMX 450 tegen het lijf gelopen en ben totally in love.
A.s. vrijdag dan wil ik het gaan ophalen bij een forum-lid.

Dit was het tot dusver en ik lees jullie.

Groetjes,
Tuffygeel :$
 
Hallo tuf!

Welkom op MF... genoeg info en tips te vinden ik zou zeggen snuffel eens rond :P
Veel suc6 met het verder behalen van je motorrijbewijs en hou ons op de hoogte!
 
ey tuffie

goed je best doen! erg veel succes en we zien je vanzelf op je eigen motor!

full
 
Hola, ben ook nog met m'n rijbewijs en loop net rond op het forum :W . Leuke bike om op te beginnen, ook betaalbaar, maar heb je ook al aan de Kawasaki EL250 gedacht? (die heeft ook een dergelijk vermogen laat maar toch wel wat minder, zelfde type motor maar dan watergekoeld tweecilinder en erg betaalbaar (ook in verbruik trouwens).

Edit - Hmmm, toch niet helemaal vergelijkbaar :o
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Dank voor jullie warm onthaal :} en ik zal hier en daar wat rondsnuffelen en eventueel mijn vraag in de groep gooien en hopende op een reactie van derden.
En ik zal zeker mijn best doen om mijn papieren met een goed resultaat te mogen behalen!

@MRC: Ik heb de kawasaki el bekeken, op zich niet slecht maar mijn keuze is toch de honda.

@Sloopkogel: Ik zal het je tzt laten weten, thx!!
 
hoi oma kijken hoeveel mensen nu welkom gaan roepen zonder te lezen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan