even voorstellen

Ah, zoete jeugdherinneringen :) Ik kan me nog herinneren dat ze nieuw op de markt kwamen, m\'n broertje had er ook een, een gele. Kreeg vandaag nog een CB 550 aangeboden, maarja, kheb al teveel brommers :(
als je ze toch weg geeft }) , dan neem ik er wel 1 van je aan hoor, helemaal voor niks.
 
zoals deze:
13606.jpg

(dit ding is echt MEGA! :) staat te koop voor een redelijk hoge prijs van NLG 3850,=)

Ik moet zeggen dat ik het meestal niet zo heb op van die ouwe meuk, maar zo eentje als deze is erg leuk :} .
Met dat stuurtje en dat zadel is het wel een lekkere naked bike. Oogt net wat stoerder dan in de versie waarin je hem gekocht heb.
 
Ziet er idd. wel cool uit! 8-)
Alleen die 4 in 1 uitlaat oogt wel erg vaag.
4 slierten die dwars voor het blok langslopen, had beter gekund.
 
Ik moet zeggen dat ik het meestal niet zo heb op van die ouwe meuk, maar zo eentje als deze is erg leuk :} .
Met dat stuurtje en dat zadel is het wel een lekkere naked bike. Oogt net wat stoerder dan in de versie waarin je hem gekocht heb.

Rijdt hier ÉÉN dag op rond en je zult NÓÓIT meer klagen dat je eigen fiets niet stuurt! ;)

Welkom BTW.
 
Laatst bewerkt:
Verbouwen doe ik ieg niet hoor, alleen ander zadeltje erop en een M-stuurtje! Dus alleen aanpassingen die weer terug te brengen zijn naar origineel. Dus geen spuitwerk enzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan