even voorstellen

Sjaap

MF veteraan
20 dec 2001
4.699
0
Groningen
Hoi,
ik ben Hans Jaap (alias sjaap) en ben sinds afgelopen zaterdag in het bezit van een bloedmooie Honda CB400F supersport uit 1978. Mn rijbewijs heb ik nog niet, daar begin ik in het voorjaar mee.
Op het eerste gezicht is dit een leuk forum!
 
Welkom Sjaap, ik ben ook wel nieuwsgierig naar een plaatje van je fiets...

Is het een sleutelproject of kan je er zo op wegrijden? (vooropgesteld dat je een rijbewijs hebt natuurlijk ;) )
 
Goeiedag allemaal!!!
Ik ben Jackass heb mijn motorrijbewijs al even en van de zomer komt mijn motor er ook aan. Ik ben/was een medewerker van Safe heb daar al op veel motoren gereden vandaar dat die binnen een half jaar op zijn en dat daarom Safe nu over de kop is ;) . Dat moest ik even zeggen op aandringen van R1no zodat, iedereen nu de reden weet:p

C-ya

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/547/2ea318b8391402f78022b7dfd798ceb0 (RSVr.jpg)​
 
Goeiedag allemaal!!!
Ik ben Jackass heb mijn motorrijbewijs al even en van de zomer komt mijn motor er ook aan. Ik ben/was een medewerker van Safe heb daar al op veel motoren gereden vandaar dat die binnen een half jaar op zijn en dat daarom Safe nu over de kop is ;) . Dat moest ik even zeggen op aandringen van R1no zodat, iedereen nu de reden weet:p

C-ya

ej, JackASS, als je me dan toch zonodig moet quoten, zorg dan wel dat je plaatje goed laat zien
:P
misc.php


Enne, welkom trouwens
 
welkom .... weer en stap dichter bij de 1000

en wat nog mooier is dat er steeds meer actieve forum-mers bij komen
 
Laatst bewerkt:
Als we 1000 leden hebben, dan geven Duderuud en de moderator-bende een groot festijn waar je veel gratis drank van ze krijgt.... ;) :P
 
Hey,
Ik heb nog geen fotos van mn fiets, ik haal hem pas as zaterdag op! Als ik thuis ben ga ik meteen poetsen voor een paar mooie fotos!!
Het is alles behalve een sleutel fiets, hij heeft slechts 13.000kms op de klok en dat is toch zeer weinig voor een machine van dik 20 jaar oud! :) Hij loopt perfect, ent uiterlijk is een dikke 9 waard! Chroom werk, enzo is echt super! Alleen een klein deukje in de tank...
Ik heb al wel een foto van een soort gelijk model (mijne is exact het zelfde, alleen iets minder glimmend) hier komt ie:
cb400fb.jpg

ik ben trouwens nog opzoek naar een sport zadel, weetje zon ding die lager is dan de originele, en dan met een omhoog stekend kontje. Weet iemand waar ik die kopen kan?? Thnx!
 
zoals deze:
13606.jpg

(dit ding is echt MEGA! :) staat te koop voor een redelijk hoge prijs van NLG 3850,=)
 
Op donderdag 20 december 2001 15:31 schreef boom boom het volgende:
Welkom! Weer een motorgek! We groeien als kool.

Ben btw niet alleen motor gek, maar ook brommergek. K ben nog steeds in het bezit van een Suzuki ZR50sl (zon chopperachtig ding) en een Honda CB50 (4takt blokkie!) errug leuk allemaal.
Maar motor rijden is en blijft het betere werk natuurlijk! :)
 
Hey,
Ik heb nog geen fotos van mn fiets, ik haal hem pas as zaterdag op! Als ik thuis ben ga ik meteen poetsen voor een paar mooie fotos!!
Het is alles behalve een sleutel fiets, hij heeft slechts 13.000kms op de klok en dat is toch zeer weinig voor een machine van dik 20 jaar oud! :) Hij loopt perfect, ent uiterlijk is een dikke 9 waard! Chroom werk, enzo is echt super! Alleen een klein deukje in de tank...
Ik heb al wel een foto van een soort gelijk model (mijne is exact het zelfde, alleen iets minder glimmend) hier komt ie:
ik ben trouwens nog opzoek naar een sport zadel, weetje zon ding die lager is dan de originele, en dan met een omhoog stekend kontje. Weet iemand waar ik die kopen kan?? Thnx!
Ah, zoete jeugdherinneringen :) Ik kan me nog herinneren dat ze nieuw op de markt kwamen, m\'n broertje had er ook een, een gele. Kreeg vandaag nog een CB 550 aangeboden, maarja, kheb al teveel brommers :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan