Even voorstellen

bart rpm

MF'er
30 okt 2009
44
1
Goedemiddag allen,

mijn naam is Meukens Bart. kom uit Bree, limburg, belgie. juis over de grens in Weert.
Was al een tijdje lid en meelezer van jullie forum. Maar nu iets actiever.

Ik werk sind enkele jaren bij Technoflex als technisch raadgever, planner en ontwikkelaar voor schokdempers en voorvorkveren.

Dus als ik jullie ergens mee kan helpen op gebied van vering, laat het maar weten.
Ook doe ik ombouwen van schademotoren, terug origineel stellen of klaarmaken voor circuit gebruik of ombouwen naar streetfighter.

Verder kan ik zowat elke schokdemper en vorkpoten aanpassen en reviseren, ook de std als het moet.

Dus als er vragen zijn, of ik kan ergens mee helpen, shoot :)

met vriendelijke groet

Bart
 
Welkom, altijd fijn als mensen hun kennis met ons willen delen. Wellicht ten overvloede: we stellen het niet op prijs als je continu gaat verwijzen naar je eigen werkgever of om opdrachten gaat vragen. Als blijkt dat je verstand van zaken hebt (waar ik wel vanuit ga) komt die business vanzelf is mijn ervaring.
 
Begrepen. :)
Ik zal hoogstens mijn mening geven over gesteld vragen. Smeken om werk is niet de bedoeling, Daar haal je toch niks mee binnen. Het is maar dat de mensen weten wat ik doe en keuze maken ze zelf wel.

Gr.
 
:W Bart
full
Suc6
:] Als je een icoon wilt of resizen, even hier vragen 8-)

full


^^^ Belgentopic: Wieke Tingels Part 65: waar alle vrouwen... *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan