Even voorstellen!

Yvonne94

MF'er
25 feb 2013
48
2
Krimpenerwaard
Facebook
*oud topic, maar weer even veranderd!*
Het is nu September 2014.. Voor de genen die terug lezen :')
Long story short.. Was ww oude account kwijt + ww oud email adres, nieuw account aangemaakt als Lady_Luck, Deze is op slot gezet omdat mijn andere account nog open stond.
Met gepruts weer op dit account kunnen komen, MAARMAAKTNIETUITJOH, ik ben er weer! :+


Hé motorliefhebbers,

Mijn naam is Yvonne, 20 jaar en ik ben onlangs begonnen aan mijn A2 motorrijbewijs. :)
Opgegroeid tussen motoren, zelf een paar jaar een schakelbrommer gereden (Derbi Senda SM).
Ik les bij Motostore driving academy in Barendrecht, kom zelf uit de Hoekse Waard. (Strijen)
Zelf wil ik een Yamaha xtx 660 aanschaffen (SM uitvoering) omdat ik dat toch het leukst rijden vind :)

Verder fotografeer en film ik graag, speel graag met GoPro's en videobewerking, heb ik een paard (Minder PK maar wèl een eigen wil, wat het ook lekker spannend maakt af en toe :+ ) ), werk ik in de zorg en ga beginnen met de opleiding verpleegkunde. Vind het gezellig om meer SM rijders te leren kennen en ik ben héél benieuwd of er ook mede-meisjes tussen zitten! :)

En vooruit, voor de visualisering.. ;
**Whoops, sorry voor de grootte, maarben even te lui om het te fixen :+ **

-----------------10647218_712577135458190_9133615894239945358_n%2B%281%29.jpg


58427_482541295128443_173731246_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
*O* Welkom! Wat leuk dat je gaat beginnen met lessen! Wel nog ff wachten tot je eerste les, al zenuwachtig? ;) Denk dat je al voordeel hebt omdat je al kunt schakelen, we shall see.

Er zijn in ieder geval 2 les topics, het algemeen en het dames. Genoeg tips daar :Y
 
Gaaf hoor! Succes met lessen :] Scheelt dat je al wat ervaring hebt :)
Welkom hier, weet je al wat voor motor je gaat aanschaffen als je je Atje binnen hebt?
 
Hey Yvonne,

Welkom op Motor-Forum! Wees wel enigszins voorzichtig met hoeveel privacy informatie je deelt.

Veel plezier met lessen en rijden natuurlijk!
 
Zo, Ik heb mijn oude account weer open weten te krijgen!
Gisteren had ik een nieuwe aangemaakt onder de naam Lady_Luck, maar die werd op slot gezet.
Nu, na een paar uur prutsen om weer op mijn oude email account te komen.. Ben ik er weer!
Als Yvonne94 welteverstaan. Dus hallo iedereen, alweer! :')

Update: Nu aan het lessen voor A2 & very into the sm bikes!
 
Kijk ook eens voor een BMW F650, ook een leuke off-road. Dit was mijn vorige motor, toen ik ook nog op een 35 KW moest rijden (ben 20). Met deze motor kan je ook wat langere ritten maken, bijvoorbeeld lekker op vakantie :) Qua kleding etc is Korteland in Hardinxveld zeker een aanrader, kom zelf ook uit de regio namelijk !

Groet David
 
Haha is goed flux! Ik hoop komend seizoen *eindelijk* gezellig mee te doen! :)
Beetje een late reactie maar thanks voor het welkom iedereen. :)

Nee Anon, uiteraard heb ik geen onbewerkte foto's want in het echt ben ik een vatsige viezeling en ik wil niet dat iemand daar achter komt. Sssssht!
 
Laatst bewerkt:
Haha is goed flux! Ik hoop komend seizoen *eindelijk* gezellig mee te doen! :)
Beetje een late reactie maar thanks voor het welkom iedereen. :)

Nee Anon, uiteraard heb ik geen onbewerkte foto's want in het echt ben ik een vatsige viezeling en ik wil niet dat iemand daar achter komt. Sssssht!

dat wist ik toch allang van jou :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan