even voorstellen

countryroads

Rookie
31 mrt 2017
3
0
Hallo allemaal,

Ik (man, richting de 50 jaar oud) heb me net geregistreerd op dit forum. Ik heb nog geen motorrijbewijs, maar laatst een proefles gedaan en ik heb helemaal de smaak te pakken. Helaas moeten we onze prioriteiten stellen dus kan ik nog niet met les beginnen, maar hopelijk later dit jaar. Ik kan haast niet wachten tot ik m'n rijbewijs heb en kan gaan toeren :)
 
Hallo allemaal,

Ik (man, richting de 50 jaar oud) heb me net geregistreerd op dit forum. Ik heb nog geen motorrijbewijs, maar laatst een proefles gedaan en ik heb helemaal de smaak te pakken. Helaas moeten we onze prioriteiten stellen dus kan ik nog niet met les beginnen, maar hopelijk later dit jaar. Ik kan haast niet wachten tot ik m'n rijbewijs heb en kan gaan toeren :)
Goedenmiddag @countryroads,
Ik hoor niet bij de officials maar mag misschien toch wel zeggen: "Welkom!" Denk en praat alvast mee!
 
@Gilles ik weet het nog niet zeker maar ben me al wel vast aan het oriënteren. Ik heb hier en daar al wel wat gelezen over motoren voor beginners. Meestal wordt een wat lichtere motor aangeraden en dan zonder kuip (omdat je kennelijk als beginner die motor zou kunnen laten omvallen of nog erger: zou kunnen vallen tijdens een rit en dan is die kuip meteen kapot). Dus zoals ik er nu over denk zou het waarschijnlijk een naked bike worden, lichter type, maar dan wel met een windscherm denk ik. Ik wil er comfortabel op zitten en als het kan moet er ook nog iemand achterop kunnen (die ook lekker kan zitten).
 
Laatst bewerkt:
Welkom welkom!

Gezien je wens kom ik toch even mijn motor promoten (Yamaha FZS 600 Fazer, modeljaar 2002-2003)
Nakedbike met half kuipje en windscherm. Erg licht, wendbaar, sportief, zuinig, niet duur, betrouwbaar, tourgeschikt, ik kan nog wel even doorgaan... Een echte all-rounder.

Yamaha%20FZS%20600%2002.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan