Even voorstellen

dirkzelf

Die hard MF'er
19 sep 2019
473
137
Hallo allemaal, mijn naam is Dirk, ik ben vrachtwagen chauffeur en ben 55. Ik rijd al zo'n 32 jaar motor. Van Suzuki GS550T naar Yamaha XS650 Special die dit jaar helaas weg moest vanwege te hoge reparatie kosten, meteen een excuus om eens een stapje omhoog te doen.

Mijn moeder was net overleden na een lang en pijnlijk ziekbed, en mijn vrouw en ik besloten dan maar eens onszelf na deze lange en stressvolle periode te verwennen met wat moois, dus we kochten een Yamaha FJR1300.... 2005, en wat een machine zeg. maar ja al mijn vrienden zijn toerders, zeg maar slowboats (hihi), Shadowtjes, Fazertjes e.d. en dat langzame dorpjes bekijken bezorgde me veel pijn in mijn armen, schouders en rug, met flink doorrijden heb je dat dus niet.

Nou ben ik niet al te groot, 1.69.... en schafte me een setje stuurverhogers aan, maar dat hielp niet. Toen kwam ik ook nog in het ziekenhuis terecht met pijn op de borst en kreeg een stentje, m.a.w. Dirk moest kalmer aan gaan doen. De FJR moest maar weer weg, met nu figuurlijke pijn in mijn hart, en toen kwam een langverwachte wens uit om ooit eens een BMW R1200RT te bezitten... 2008, en wat een fijne motor zeg, weer een 2 cylinder, en lekker levendig, bovendien kan je er lekker lang op toeren zonder bijverschijnselen, en ja er zit een lage buddyseat op... haha

Bijgaand wat fotootjes van de verschillende motoren.

XS650 (4).jpg


fjr1300-4.jpg


20529173-7-1-0.jpg



Mijn vrouw koos deze uit:

IMG_20190606_135916094_HDR.jpg

IMG_20190606_140044702_HDR.jpg



Oh ja, ik mag graag zowel in de vrachtwagen als op de motor ritjes filmen, en zet ze dan op Youtube, de meeste kan je hier vinden.

https://www.youtube.com/user/dirkzelf/videos?view=0&sort=dd&shelf_id=1&view_as=subscriber
 
Laatst bewerkt:
Welkom Dirk,

Mooi verhaal en mooi dat ze je tegenwoordig zo goed kunnen helpen dat bepaalde ongemakken je niet het leven kosten ;)
Die motor van je vrouw komt volgens mij uit rogat, aan de kozijnen e.d. te zien.. komen jullie hier ook uti de buurt ?
 
Welkom Dirk,

Mooi verhaal en mooi dat ze je tegenwoordig zo goed kunnen helpen dat bepaalde ongemakken je niet het leven kosten ;)
Die motor van je vrouw komt volgens mij uit rogat, aan de kozijnen e.d. te zien.. komen jullie hier ook uti de buurt ?

JA, ze kunnen een hoop tegenwoordig idd, en alle drie komen bij G weg, de FJR (staat er trouwens weer...), de R1200RT en de XJ6 dus...!
 
JA, ze kunnen een hoop tegenwoordig idd, en alle drie komen bij G weg, de FJR (staat er trouwens weer...), de R1200RT en de XJ6 dus...!


Ah leuk ! Dan ga ik er vanuit dat jullie hier ook uti de buurt komen en ga ik naar je zwaaien als ik je tegen kom, misschien zie ik mezelf dan terug op een filmpje van je :)
 
Welkom Dirk,

Mooi verhaal en mooi dat ze je tegenwoordig zo goed kunnen helpen dat bepaalde ongemakken je niet het leven kosten ;)
Die motor van je vrouw komt volgens mij uit rogat, aan de kozijnen e.d. te zien.. komen jullie hier ook uti de buurt ?

Sorry ff afgeleid geweest... Ja vlakbij Zwolle.... meer zeg ik niet...hahaha
Ah leuk ! Dan ga ik er vanuit dat jullie hier ook uti de buurt komen en ga ik naar je zwaaien als ik je tegen kom, misschien zie ik mezelf dan terug op een filmpje van je :)

Sorry guys, was "even" afgeleid... ja, vlakbij Zwolle zeg maar.... meer zeg ik niet... haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan