Fate Amenable to Change
Rookie
Hallo allen,
Nu hoop ik hier leuke discussies te kunnen hebben over ritten, paden, banden en motoren in het algemeen. Ik rijd sinds 2012 actief motor, omdat ik toen pas een huis met garage kocht. Het rijbewijs heb ik sinds '95, maar in de vijftien jaar in Amsterdam, Uppsala, Tel Aviv en Haifa die daarop volgden heb ik geen plek of zin gehad om een motor te hebben.
Hoe dan ook ging ik van de Bonnie T100 naar een Tiger 800, waarop een Vulcan S volgde. Nu is er een Versys 650 in bestelling omdat ik toch merk dat ik allroads het fijnst vind. Hier even wat foto's van m'n vorige motoren:
De Bonnie:
De Tiger (die ik soms nog wel eens mis):
En tot slot de Vulcan S:
Die helm moet je meer als grap zien, die is er ook niet meer.
Ik zal wat foto's plaatsen van de Versys zodra hij geleverd is, maar een retro of chopper moet ik niet meer willen. Ik heb er 5800 respectievelijk 6800km veel lol op gehad, maar de zithouding, veerweg en windbescherming (of het gebrek daaraan) zijn absoluut m'n ding niet.
Nu hoop ik hier leuke discussies te kunnen hebben over ritten, paden, banden en motoren in het algemeen. Ik rijd sinds 2012 actief motor, omdat ik toen pas een huis met garage kocht. Het rijbewijs heb ik sinds '95, maar in de vijftien jaar in Amsterdam, Uppsala, Tel Aviv en Haifa die daarop volgden heb ik geen plek of zin gehad om een motor te hebben.
Hoe dan ook ging ik van de Bonnie T100 naar een Tiger 800, waarop een Vulcan S volgde. Nu is er een Versys 650 in bestelling omdat ik toch merk dat ik allroads het fijnst vind. Hier even wat foto's van m'n vorige motoren:
De Bonnie:
De Tiger (die ik soms nog wel eens mis):
En tot slot de Vulcan S:
Die helm moet je meer als grap zien, die is er ook niet meer.
Ik zal wat foto's plaatsen van de Versys zodra hij geleverd is, maar een retro of chopper moet ik niet meer willen. Ik heb er 5800 respectievelijk 6800km veel lol op gehad, maar de zithouding, veerweg en windbescherming (of het gebrek daaraan) zijn absoluut m'n ding niet.