Even voorstellen...

RdG72

Rookie
8 dec 2019
25
8
Purmerend
Hoi m-f leden,
Ben al wat jaartjes bezig met het ombouwen, opknappen van allerlei verschillende soorten motoren. Misschien wel eens leuk om dit op het forum te delen.
Heb onlangs een kawasaki zrx 1100 aangeschaft. Deze staat alweer een tijdje stil en moet ff goed onderhanden genomen worden...zie hier een foto.
IMG-20190828-WA0000.jpg
 
Ben begonnen om een andere tank te zoeken. Deze was verroest, had meerdere kleine lekkages en links en rechts wat krasschade. Via Ted Sinnige een 1200 tank kunnen overnemen en deze door hem in de originele kleuren laten spuiten....
image1.jpeg
20191129_162650.jpg
 
Welkom op MF :t

Goede keuze een ZRX, maar ik ben dan ook wel wat bevooroordeeld..heb er zelf 2, een 1100 en een 1200.
Heb je dit topic al gevonden?
Je tank is erg mooi geworden, maar dat verbaast me niets, Ted is wel een vakman.

Veel plezier hier op MF!

Groet :)
 
Welkom op MF :t

Goede keuze een ZRX, maar ik ben dan ook wel wat bevooroordeeld..heb er zelf 2, een 1100 en een 1200.
Heb je dit topic al gevonden?
Je tank is erg mooi geworden, maar dat verbaast me niets, Ted is wel een vakman.

Veel plezier hier op MF!

Groet :)
Thanx voor je bericht, moet nog ff mijn weg weten te vinden hier op het forum, maar dat gaat ongetwijveld lukken! Klein wereldje hier hè, grappig dat Ted dan ook bekend is! Hij heeft idd knap werk geleverd!!
Heb het topic gevonden, zal daar binnenkort ook eens wat op posten!

Greetz Row.
 
Terug
Bovenaan Onderaan