Even voorstellen

SanderBr

MF'er
2 sep 2021
175
591
Maarssen
Goedemorgen,

ik lees al eventjes mee, maar wil me toch even voorstellen.
Sander, 43 jaar geboren in Utrecht, sinds 13 jaar woonachtig in Maarssen.
Getrouwd, 3 kinderen (2,8 en 10) en onderweg naar een motorrijbewijs.
Het is allemaal begonnen met een Vaderdag cadeau met 3 uurtjes motorrijden bij VVC in Almere, omdat ik het al jaren over motorrijden had.
Eind augustus toch maar eens een try the bike gedaan bij Bruinsma en inmiddels 1,5 week geleden m'n theorie gehaald en vorige week donderdag m'n AVB, nu nog wachten op de AVD lessen. Theorie was redelijk makkelijk, flink zitten stampen (en in een dag tijd 21 oefenexamens gemaakt :P), AVB had ik een hard hoofd in, ook omdat de les de dag voor het examen het niet allemaal lekker liep. Uiteindelijk toch geslaagd op 6 van de 7 oefeningen (uitwijk, snelle en langzame slalom, noodstop, precisiestop en parkeren), maar wel gefaald op het achtje.

Ik heb inmiddels een oud beestje voor de deur staan al. Een Kawasaki ZL600 uit 1986 (kost bijzonder weinig aan wegenbelasting met de overgangsregeling oldtimer om hem maar vast voor de deur te hebben). Had ik mooi nog even de tijd om wat dingen er aan te doen (nieuw zadel, connector voor het lampje van de voorrem, nieuw knipperlicht relais), nu alleen nog wel even wat poetswerk en vandaag een nieuwe accu er in. Hopelijk kan ik in November (9 november examen AVD) er nog wat op rijden voor hij de winterstalling in gaat.
 
Welkom. En ik zou niet te snel naar de winterstalling gaan. Als je net je rijbewijs hebt is ervaring opdoen het beste wat je kunt doen, lijkt me. Dus zolang het niet te glad is op de weg, zou ik mijn motor klaar hebben om af en toe een ritje te maken.
 
Welkom. En ik zou niet te snel naar de winterstalling gaan. Als je net je rijbewijs hebt is ervaring opdoen het beste wat je kunt doen, lijkt me. Dus zolang het niet te glad is op de weg, zou ik mijn motor klaar hebben om af en toe een ritje te maken.
Ja klopt, alleen houdt de overgangsregeling oldtimer wel in dat er in december, januari en februari niet op gereden mag worden. Vandaar dat hij de stalling in gaat.
 
:W Sander
full
Succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan