Even voorstellen

5 jun 2004
2
0
Prov. Groningen
Ik heb me net aangemeld en dacht laat ik me maar even voorstellen. Ik ben Gaby, ben 30 jaar en woon in de provincie Groningen. M'n passie is motorrijden en gelukkig heb ik van mn hobby mn werk kunnen maken, ik ben motor instructeur. Ik rij meestal op een Kawasaki ER-5 (lesmotor van de zaak)

Ik tour graag een stukje met de motor maar helaas moet ik dat nu vaak alleen doen maar misschien kom ik hier een tourmaatje tegen, wie weet...

89417

Een ER-5 is inderdaad niet zo comfortabel om heel de dag op te rijden maar ik volg dan ook vaak met een lesauto, in de toekomst in de kan ik hopelijk de Yamaha FJR1300 (?) aanschaffen en daarop volgen

Met de ER-5 is overigens niks mis, enige nadeel is dat je vol in de wind zit maar aangezien ik niet van hard rijden hou kan ik ook met de ER-5 volop genieten

Ik heb me net aangemeld en dacht laat ik me maar even voorstellen. Ik ben Gaby, ben 30 jaar en woon in de provincie Groningen. M'n passie is motorrijden en gelukkig heb ik van mn hobby mn werk kunnen maken, ik ben motor instructeur. Ik rij meestal op een Kawasaki ER-5 (lesmotor van de zaak)

Ik tour graag een stukje met de motor maar helaas moet ik dat nu vaak alleen doen maar misschien kom ik hier een tourmaatje tegen, wie weet...

Dat is boffe van je hobby je beroep maken
Groningen ligt wat uit de route maar wie weet
veel plezier en welkom

Learn 2 Drive Ik zou graag wat vragen willen stellen mbt tot instructeurs opleiding. Misschien dat je me een mailtje kunt sturen zodat ik jou kan mailen?
Gr.Frans

Terug
Bovenaan Onderaan