Even voorstellen

C0bra

MF veteraan
18 jul 2004
1.435
0
Enschede
Hoi ik ben Tim wonend in Enschede. Ik heb op dit forum veel tips kunnen lezen en dacht... ik meld me maar meteen ff aan. Ik ga zodadelijk naar Apeldoorn om daar een Honda CBR 600 F2 uit 93 te kopen. (ff motorisch testen neem een circuit racer mee met vele jaren ervaring met motors) dus die kan wellicht bekijken hoe de motor loopt en rijd. Ik mag nog niet want ik heb nog geen rijbewijs. Huh?? ja dat lees je goed ik wil eerst me motor :D. Ik moet me dan wel inhouden ermee te gaan rijden, maar ben al volwassen genoeg om dat even uit te stellen nog.

Ik ga aankomende week beginnen met lessen etc theorie maar dat loopt wel los, zat vanaf me 14de op 80CC's honda's en 120 cc's. En ja ik ben zo'n aso kindtje die vroeger jou wakker hield met dat gescheur door de straten. Nu toch iets volwassener maar wel een snelheidsduivel begin ik dus met een motor. Ik heb dit bewust heel lang uitgesteld (ben nu 26 jaar) omdat ik me anders allang dood had gereden denk ik. Nu ik wat rustiger ben O-) let ik beter op het verkeer, andere weggebruikers en is die need for speed wel een stukje minder.

Ik zal heus nog met een paar vragen komen en hoop hier vooral een leuke tijd te hebben met jullie alreeds motor gebruikers.

En ja ik weet dat CBR's een nokkenasketting probleem hebben ;) . Ik zal er op letten.

Groetjes,

Tim
 
Laatst bewerkt:
Welkom op MF, succes met lessen en veel plezier met kwijlen ;) op je CBR600 als hij straks thuis in de schuur staat en je nog niet mag rijden '(
 
89417
 
Hoi Jongens en Meisjes,

Ik heb zojuist de motor gekocht. Het is een CBR 600 F2 uit 93. Heeft 22 mile gelopen. Niet bekrast en motor loopt erg netjes (geen getik of geratel). Wat me wel op viel is dat hij een knopje had waar je aan kon draaien (toerenbegrenzer ofzo?). Daar had hij het over. De eigenaar is een soort rechter/advocaat gastje. Erg strikt en netjes met de motor. Heeft nog nooit op een snelweg gereden (durfde hij niet) zo zag hij er ook wel uit :X .

Hier een foto van een lookalike (echte foto's komen zaterdag als ik hem op naam zet).

motor.jpg


Vind de mijne iets mooier. Maar dat zul je zaterdag dus wel zien.

Nu snel dat papiertje halen!!

Iemand enige tips over welke sloten je het best kan kopen en welke helm etc? of kan ik dat beter in een andere topic vragen?.

Gr,

Tim

Edit:
Oja motor reed goed en was recht kettingen en banden zijn in orde. Achterband volgend jaar vervangen. Stuur begrenzers (die palletjes zodat het stuur niet tegen de tank aan komt) waren niet beschadigd dus niet mee gevallen). Uitlaat rookte totaal niet (alleen iets condens) gassen roken goed (geen olie geur)

etc etc :) .

prijs betaald: 2950,-
End edit:
 
Laatst bewerkt:
Zo te zien moet je wel vrouw zijn om reactie's te krijgen hier. Jezus mina dat valt ook erg op hoor. Alle Hallo ik ben nieuw reactie's van vrouwen hebben meer dan 58 reactie's en de rest 6 a 9 reactie's POEPOE!


[me]C0bra gaat zich voordoen als vrouw denk ik. Dan heb ik ook aandacht O-) [/me]
 
Zo te zien moet je wel vrouw zijn om reactie's te krijgen hier. Jezus mina dat valt ook erg op hoor. Alle Hallo ik ben nieuw reactie's van vrouwen hebben meer dan 58 reactie's en de rest 6 a 9 reactie's POEPOE!


[me]C0bra gaat zich voordoen als vrouw denk ik. Dan heb ik ook aandacht O-) [/me]

Jaja rustig maar, ook al ben je geen vrouw evengoed welkom en veel plezier op MF :+
 
Sorry,hoor.moar ie heb wa geliek,mien jong!
Discriminatie heet dat.Misschien moet je maar eens een leuke foto van jezelf posten,normaal schreeuwen de heren daarom als een nieuwe dame zich heeft aangemeld.
Wij,de dames zijn daar te beschaafd voor!
PICCIE!!!!!!!!!!(ik dus niet,maar ben dan ook geen "dame".

WELKOM,dus.

Enneh....PICCIE !!!!!! }) })
 
Sorry,hoor.moar ie heb wa geliek,mien jong!
Discriminatie heet dat.Misschien moet je maar eens een leuke foto van jezelf posten,normaal schreeuwen de heren daarom als een nieuwe dame zich heeft aangemeld.
Wij,de dames zijn daar te beschaafd voor!
PICCIE!!!!!!!!!!(ik dus niet,maar ben dan ook geen "dame".

WELKOM,dus.

Enneh....PICCIE !!!!!! }) })

Piccie komt zaterdag als ik trots naast mijn eerste motor sta. Zonder rijbewijs ;( heb trouwens vrijdag om 1 uur een try on the bike sessie.

mag je dan ook wheelie's doen? O-)
 
Ben bang van niet,bij wie neem je les?
Trouwens,ik vind dat je erg verstandig bezig bent!(dat mag ook wel eens gezegd worden)
Ik ben zelf pas op mijn 34e gaan lessen,gewoon ook nooit eerder aan toegekomen,maar al die jaren rijvaardigheid met de auto komen je wel ten goede!
Slimme zet van je, trouwens,zoveel lessen zul jij wel niet nodig hebben,schat ik zo in!
Succes, en vooral VEEL PLEZIER!!!!!

Ps:mooie motor heb je gekocht!
 
Terug
Bovenaan Onderaan