Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark TT

MF veteraan
8 jun 2002
4.951
1
Den Bosch
Mark TT is een 34 jarige motorrijder die inmiddels zo'n 16 jaar motor rijdt.

Begonnen op een Cagiva Freccia 125 cc tweetakt, vervolgens een Kawa ZX10, een ZXR750, vele huurfiesten (de 600 fietsen kwamen sterk in opkomst en ik wist niet welke te nemen); Suzuki GSX600F, RF600 en RF900, CBR 600 F1, Duc Monster600 en GSX 600F Bandit gereden. Inmiddels vele malen CRT dagen verreden op GSX600R SRAD en ZX9R. Uiteindelijk uitgekomen op en race Thundercat 600. Hiermee een jaar geraced in de KNMV cup, zonder succes.

Wel de nodige circuit-ervaring opgedaan, waarmee mijn kennis over afstellen van vering en rijtechnieken aardig is bijgeschaafd. Ik ben zeker geen toprijder, maar ik hou wel van een sportieve rit (liefst op achterwiel). Sleutel sinds kort zelf aan blokken en heb recentelijk mijn ZXR750R (ex racer) teruggebouwd naar straatgebruik (dit keer met dynamo, startmotor, licht , remlichten etc.) Hiermee maak ik op dit moment de snelwegen rondom Den Bosch onveilig.

Vind het leuk om met een sportief groepje te rijden, maar rijdt het liefst alleen. Heb nog steeds een voorliefde om met race-spul te rijden (motor, racebanden, setting van de vering etc.). Heb nog nooit een nieuwe fiets gekocht en zal dit ook nooit doen. Liever een ex-racer (bv R1 superstock) of VTR-SP1 met schade voor 7000 euro dan een niewue (standaard fiets) voor 2 x zoveel. Tot die tijd rijdt ik gewoon mijn 92' er ZXRR. Loopt als de brandweer en gek genoeg houd ik moderne fietsen als TL1000R en Duc 996 eenvoudig bij. Ik mis wel het koppel van deze fietsen, dus wheelies zijn wat lastiger. Mijn droom is om wheelies staand en zittend te kunnen maken in meerdere versnellingen. Wordt aan gewerkt.

Historie;
3x gecrashed, waarvan 1 x niet eigen schuld; 4 dagen ziekenhuis ivm gekneusde nier. De rest alleen materiaalschade en een gekneusde enkel. Wordt je met 50 km/h van de fiets gereden, beland je in het ziekenhuis, rijdt je 200 km/h op circuit en glijdt je onderuit, heb je alleen materiaalschade en een geschaafd pak. Zo zie je maar.

Zoek nog een adres waar ik mijn race-overall kan laten repareren. Wie tips heeft, laat het me weten.

Drive safe en misschien zie ik je nog eens.

groetjes, MarkTT

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/3379/39d50175fb8a0c173cb241519a0115a9 (busa6.jpg)​
 
Sorry, maar hier bevond ik mij ook toe ik een nieuwe topic aanmaakte. Wellicht kan een van de moderators mij verhuizen naar de juiste rubriek (dudeRuud bv, die mij heeft geholpen om mijzelf aan te melden, met de nodige coockie problemen in XP.......

excuses hiervoor

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/3380/922203233185d9e7e489d8054b29e2c8 (busa6.jpg)​
 
Hoi.

Is dit ook een van je liefdes ?
full
 
Die Busa kwam ik een tijdje geleden tegen op het net. Ik hou niet echt van die pure rechtuit snelheidsmonsters, maar deze zag er wel heel erg wreed uit. Zoiets zal je in Nederland niet snel tegenkomen. Deze Busa heeft 320 Pk door gebruikmaking van een turbo.....spreekt mij wel tot de verbeelding ja.

Vind zo wie zo dat er te weining ECHTE tuners zijn in Nederland die zoiets kunnen maken.

cool toch?

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/3381/d8f7f772359a1d26916ef6653d173863 (image1.jpg)​
 
het is zeker opzichtelijk. Maar is geloof wel dat ik zo best zou durven rijden. Ik zit nu ook op een afzichtelijke fiets vol met sponsorstickers, ook niet echt een doorsnee fiets.

Plaatje hiervan is helaas te groot voor dit forum, maar neem van mij aan dat mijn fiets zeker ook niet de mooiste is. Maar dat is m.i. niet echt belangrijk. Een fiets moet goed lopen en doen waarvoor hij gemaakt is..................

Groetjes ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan