even voorstellen

nikky

Rookie
30 okt 2004
2
0
Hoofddorp
Hai allemaal hierbij wil ik me even voorstellen als een nieuw lid op dit forum.
Ik heb mijn rijbewijs nog niet maar ben druk bezig met lessen en het gaat prima op enkele nog stuntelige pogingen bij sommige bijzondere verrichtingen :X zoals de bij vele welbekende bochtjes en 8 tjes, hoewel ik al bijna het vermoeden kreeg dat ik de enigste was die dat niet goed onder de knie kreeg lees ik hier op het forum toch wel dat dat niet zo is, dus ik hou de moed erin.
Ik ben wel al in het bezit van een motor een rode Fazer 600 uit 1998, waar ik dus nu alleen nog even naar mag kijken.
Mijn man rijd wel al jaren motor en heeft een Yamaha XJR 1300 dus motorrijden is mij wel bekend (althans het achterop zitten dan).
Ik vind het wel heel leuk al die adviezen en belevenissen hier op het forum te lezen, en ik weet zeker dat ik er wat van opsteek op de weg naar mijn rijbewijs.
 
full
Veel lees plezier hier op motor-forum.nl!
Succes met lessen, en daarna een hoop veilige kilometers op je eigen motorfiets!
(ennuh goed kijken is bij de BV heel belangrijk! <je motorfiets gaat heen waar je naar kijkt! ;) )
 
Laatst bewerkt:
Hai bedankt voor jullie leuke reacties, buiten dat ik het heel leuk vind al die berichtjes te lezen denk ik ook dat ik als lesser veel heb aan jullie adviezen en merk ik nu dat ik niet de enigste ben die moeite heb met de bochtjes en 8 tjes :( en die de instructeur tot wanhoop brengt ;) en dat veel van jullie die nu in het bezit zijn van hun A met hetzelfde probleem te maken hebben gehad, dus ik blijf gewoon onvermoeibaar doorzetten :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan