even voorstellen

kitta

MF'er
20 nov 2004
177
23
oisterwijk
hallo motormensen ik ben een 39-jarige motorrijder uit Oisterwijk. Op het moment rijd ik op een Yamaha FZ600 Fazer. Mijn vriendin rijdt ook en wel op een Honda Interceptor 500. Als hobby knutsel ik aan oude brikken. In het verleden al een Suzuki GSX 750 EF compleet veranderd. Daarna een Suzuki GT250 in originele staat teruggebracht. Voor deze winter op zoek naar een nieuw project. Kan kiezen tussen Honda CM 450 en Suzuki GS 850 of Honda Boldór 750 of Yamaha XJ 750. Ik ben benieuwd of iemand van jullie kan zeggen wat de beste of de leukste keus zou zijn. Groetjes,
Cees
 
hallo motormensen ik ben een 39-jarige motorrijder uit Oisterwijk. Op het moment rijd ik op een Yamaha FZ600 Fazer. Mijn vriendin rijdt ook en wel op een Honda Interceptor 500. Als hobby knutsel ik aan oude brikken. In het verleden al een Suzuki GSX 750 EF compleet veranderd. Daarna een Suzuki GT250 in originele staat teruggebracht. Voor deze winter op zoek naar een nieuw project. Kan kiezen tussen Yamaha XJ 750 en Yamaha XJ 750 of Yamaha XJ 750 of Yamaha XJ 750. Ik ben benieuwd of iemand van jullie kan zeggen wat de beste of de leukste keus zou zijn. Groetjes,
Cees

Welkom hier, en ik raad je een xj aan.
 
ik heb zelf een XJ750 seca 1982 aangeschaft.
ook als knutsel/sleutel motortje.
het is mijn eerste projectfietsje dus ben nog tamelijk onbekend met andere brikken.
heb er in iedergeval tot nu toe nog veel plezier van.

groeten Anton
 
welkom

img1.gif
 
Hoi Kitta,

Oisterwijk, das ook bij mij vlakbij... O-)

Zoiets ??

full


....schreef Cecotto, wetend dat dit foto's zijn die K. zelf niet meer heeft....
Veel lol mee gehad met die GSX'en !! :] :] :]

cu,
John
 
hoi,
Bedankt voor de reacties.
Ik heb nog geen keuze gemaakt, maar mijn voorkeur gaat uit naar een cardan fiets.
Tot die gevonden word beginnen we maar aan een honda cm450. Die staat al een hele tijd te wachten.
Een ander kleurtje heeft ie al, want het was de bedoeling dat mijn vriendin daarop zou gaan rijden, maar de vorige eigenaar had hem mishandeld met 1 spuitbus matzwart :(
Sommige schijnen dit mooi te vinden, ik vind dit spuug spuug lelijk.
We gaan proberen om er 1 mooie stoere bike van te maken :]
Pics volgen.
groet,
Cees
 
Laatst bewerkt:
Pas op wat je zegt hoor! ;) er zitten hier op dit forum meer mensen die plegen te mishandelen met matzwarte spuitbussen, alleen noemen zij het niet zo. +)
 
hoi,
Bedankt voor de reacties.
Ik heb nog geen keuze gemaakt, maar mijn voorkeur gaat uit naar een cardan fiets.
Tot die gevonden word beginnen we maar aan een honda cm450. Die staat al een hele tijd te wachten.
Een ander kleurtje heeft ie al, want het was de bedoeling dat mijn vriendin daarop zou gaan rijden, maar de vorige eigenaar had hem mishandeld met 1 spuitbus matzwart :(
Sommige schijnen dit mooi te vinden, ik vind dit spuug spuug lelijk.
We gaan proberen om er 1 mooie stoere bike van te maken :]
Pics volgen.
groet,
Cees

Als je een cardan fiets fiets willen hebben moet je gaan voor een xj.

Het grote xj/xs topic!
 
hoi,
Bedankt voor de reacties.
Ik heb nog geen keuze gemaakt, maar mijn voorkeur gaat uit naar een cardan fiets.
Tot die gevonden word beginnen we maar aan een honda cm450. Die staat al een hele tijd te wachten.
Een ander kleurtje heeft ie al, want het was de bedoeling dat mijn vriendin daarop zou gaan rijden, maar de vorige eigenaar had hem mishandeld met 1 spuitbus matzwart :(
Sommige schijnen dit mooi te vinden, ik vind dit spuug spuug lelijk.
We gaan proberen om er 1 mooie stoere bike van te maken :]
Pics volgen.
groet,
Cees
Matzwart en spuitbus -> ik zou zeggen ga eens met thinner aan de gang, gegarandeerd binnen no time de oude kleur weer terug. Tria heeft t ook met succes gedaan. Daaran poetsen met commandant 4 en het is weer een fiets met kleur.

Wel koolstofmasker dragen en handschoenen, of in ieder geval in de buitenlucht.
 
Een ander kleurtje heeft ie al, want het was de bedoeling dat mijn vriendin daarop zou gaan rijden, maar de vorige eigenaar had hem mishandeld met 1 spuitbus matzwart :(
Sommige schijnen dit mooi te vinden, ik vind dit spuug spuug lelijk.

groet,
Cees
Je hebt gelijk!
Hammerite is veel mooier! :P
 
Er zijn ook meer natuurlijke kleuren verkrijgbaar voor een hele lage prijs:

Gratis: Natuurlijke mosvorming, resultaat is een combinatie van matzwart, matgrijs en een vage groene gloed. :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan