even wat anders

TT.man.

MF'er
6 mei 2002
33
0
enschede
gisteren zat er dus in het donker iemand bij m,n schuur, ik politie gebeld en kreeg als antwoord, meneer we hebben nu niemand beschikbaar mar er komt iemand zo snel mogelijk.
ik naar buiten, en die gast er van tussen.
Politie weer gebeld en zeg;Ik heb gebeld over iemand bij me schuur maar doe maar kalm aan want hij lig op apegapen in me tuin, heb me zelf al gered met de honkbal knuppel.
duurde 2 minuten, 3 politiewagens voor de deur.
ik zeg ja nou is ie al weg, zecht die agent, ik dacht dat u hem had neer geslagen, antwoorde ik ;ja ik dacht dat jullie niemand beschikbaar hadden.

ach ze waren zeker weer eens snelheidsovertreders aan het fotograferen.
 
Ha ha ha, strak verhaal man! Schijnt dat de mededeling: "er heeft iemand een slagaderlijkebloeding (leuke voor galgje trouwens) het ook goed doet.

Ennuh, ja, ze zaten inderdaad achter snelheidsduivels aan. TommyFumi om precies te zijn!
PoliceFollowsFumi.jpg
(tijdens het maken van deze beelden werden we aangehouden; ze wilden weten of wij van Blik op de Weg waren.... |( Sure honey.)
 
Laatst bewerkt:
das jammer hadden ze bijna een crimineel kunnen pakken (jij), en slachtofferhulp kunnen bellen voor de inbreker.

Ze hadden je adres en je loopt niet weg, leek ze wel een makkelijk klusje, vandaar dat ze zo snel waren na je melding.
 
Ha ha ha, strak verhaal man! Schijnt dat de mededeling: "er heeft iemand een slagaderlijkebloeding (leuke voor galgje trouwens) het ook goed doet.

Ennuh, ja, ze zaten inderdaad achter snelheidsduivels aan. TommyFumi om precies te zijn!
strakke foto. is wel wat voor een wisselbeker, misschien iets wat ze in moeten voeren hier.
 
Daar schrik je wel van, zodirect is je R1 weg.
De jutten werken volgens mij onder ze motto:
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan. :j
 
En dan nog vragen hoe het toch komt dat het imago van de politie zo slecht is.... |(

Ze komen niet voor noodgevallen, ook al betaal je 10 eurocentjes per minuut voor het voorrecht om in de wacht te mogen staan... Toch helemaal belachelijk? Ze kwamen waarschijnlijk wel zo snel in de hoop jou in de boeien te kunen slaan omdat je die gozer neergemept had... :r "Want je mag geen eigen rechter spelen"... Zij zijn er toch om ons te dienen? Natuurlijk staat zo'n agent er ook niet op te wachten dat hij een gun op z'n bolletje gezet krijgt, maar het is z'n werk om je te helpen! Nee, tegenwoordig mag je ze alleen nog maar royaal sponsoren door de meest onzinnige boetes en zullen zij wel je levenloze lichaam opruimen als je afgemaakt bent door een gek die je overvalt voor 15 euro... Want jezelf verdedigen, of anderen helpen is spelen voor eigen rechter en daarvoor wordt je gestrafd... |(

Tijdje terug had een maat van me een auto-ongeluk... Na vier keer langsgereden te zijn (toen de zaken al geregeld waren en we wachtten op de sleepdienst), stopten ze... "Waarom staat u hier in de berm geparkeerd?" Toen we zeiden dat dat was vanwege een ongeluk kwam de volgende vraag: "En heeft u de politie gebeld?" Toen we zeiden dat de zaken onderling opgelost waren, omdat "hun collega's" gewoon doorreden bij het wenken, kwam helemaal een leuk commentaar: " O, dan zullen we dit maar niet rapporteren, anders moeten we u misschien nog een boete geven..." En toen gingen ze weer... Geen vragen over hoe gaat het of zo, of kunnen we u misschien nog ergens mee van dienst zijn, alleen maar dit... Als ze er geen boete voor uit kunnen schrijven of het wel heel erg opvalt, dan doen ze liever maar helemaal niks... :(

Over die foto: Gaaf fotootje! :} Echt eentje voor het familiealbum... :)
 
das jammer hadden ze bijna een crimineel kunnen pakken (jij), en slachtofferhulp kunnen bellen voor de inbreker.

Ze hadden je adres en je loopt niet weg, leek ze wel een makkelijk klusje, vandaar dat ze zo snel waren na je melding.
wrom weet jij er zoveel van, volgens mij ben jij een infiltrant hier van de politie
 
gisteren zat er dus in het donker iemand bij m,n schuur, ik politie gebeld en kreeg als antwoord, meneer we hebben nu niemand beschikbaar mar er komt iemand zo snel mogelijk.
ik naar buiten, en die gast er van tussen.
Politie weer gebeld en zeg;Ik heb gebeld over iemand bij me schuur maar doe maar kalm aan want hij lig op apegapen in me tuin, heb me zelf al gered met de honkbal knuppel.
duurde 2 minuten, 3 politiewagens voor de deur.
ik zeg ja nou is ie al weg, zecht die agent, ik dacht dat u hem had neer geslagen, antwoorde ik ;ja ik dacht dat jullie niemand beschikbaar hadden.

ach ze waren zeker weer eens snelheidsovertreders aan het fotograferen.

In één woord: "geweldig".
 
gisteren zat er dus in het donker iemand bij m,n schuur, ik politie gebeld en kreeg als antwoord, meneer we hebben nu niemand beschikbaar mar er komt iemand zo snel mogelijk.
ik naar buiten, en die gast er van tussen.
Politie weer gebeld en zeg;Ik heb gebeld over iemand bij me schuur maar doe maar kalm aan want hij lig op apegapen in me tuin, heb me zelf al gered met de honkbal knuppel.
duurde 2 minuten, 3 politiewagens voor de deur.
ik zeg ja nou is ie al weg, zecht die agent, ik dacht dat u hem had neer geslagen, antwoorde ik ;ja ik dacht dat jullie niemand beschikbaar hadden.

ach ze waren zeker weer eens snelheidsovertreders aan het fotograferen.
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
tja wat is er makkelijker dan 6 uur aan de kant van de weg staan anderen te fotograferen die een keer iets te hard rijden, lekker een tukkie doen, thermoskan koffie erbij, en daarna op het bureau 2 uur lang lullen en rapportschrijven over de werkdag onder het genot van alweer een kop koffie.
Ik bedoel zo een baan willen we toch allemaal wel.
in henglo maken ze het nu nog bonter, ze hebben werkelozen aangsteld die dit werk doen en die werken gedeeltelijk op provisie basis, nou geloof maar dat ze foto´s maken, de wereld is kapot. :r
 
hmm, aanklagen die gasten dan, je mag niet zomaar een radar bedienen
verkeerd geplaatst is foute meting dus niet rechtsgeldig
ik zou als ik jou was ff bellen erover dat hullie ook fout zijn
 
tja wat is er makkelijker dan 6 uur aan de kant van de weg staan anderen te fotograferen die een keer iets te hard rijden, lekker een tukkie doen, thermoskan koffie erbij, en daarna op het bureau 2 uur lang lullen en rapportschrijven over de werkdag onder het genot van alweer een kop koffie.
Ik bedoel zo een baan willen we toch allemaal wel.
in henglo maken ze het nu nog bonter, ze hebben werkelozen aangsteld die dit werk doen en die werken gedeeltelijk op provisie basis, nou geloof maar dat ze foto´s maken, de wereld is kapot. :r

Goh, dat wist ik nie.
Zal is ff belle, kan nog wel een bijbaantje gebruiken })
 
Terug
Bovenaan Onderaan