eventjes voorstellen!

tarqinio

Rookie
14 okt 2010
4
0
hallo beste motorsport vrienden,
ik wou mij bij deze eventjes voorstellen. ik Pieter geboren op 10 juni 1948 en woon in Groningen. mijn interesse is de motorwegraces. ga van af mijn 6 jaar naar de TT van Assen. en loop zoon 42 jaar actief op het rennerkwartier rond ik lever daar wat hand en span diensten bij meerdere coureurs zoals Rob Bron- Arend Rademaker- Johan ten Napel- en daar waar ik maar kon helpen. als kind was ik gek van Tarqinio Provini met zijn witte mond doekje.
hij stak zijn handen in de lucht, nadat hij Ubiali had verslagen in Assen. dat maakte toen grote indruk op mij. hij was mijn held. hij is de enigste gebleven. want later werd ieder coureur voor mij mijn held, ook de laatste rijder. ik genoot van een ieder. ik hoop hier nog vele mooi verhalen, te kunnen lezen. en daar waar ik kan helpen met foto's of vragen.
voor nu eerst de groetjes
Pieter PP
 
:W Pieter
full
Suc6
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.

full


Brikken en klassiekers

Uit de oude doos gevonden !! pixxies
 
Welkom op MF.
een echte liefhebber voor wat betreft de motorsport.
gebruik de zoekfunctie hier op MF, en je vind gerelateerde onderwerpen uit de rijke motorsport-geschiedenis, in 1 van deze topic's zijn vooral mooie anekdotes of foto's wel gewenst.
Mijn buurman is jaren terug naar Italie gereden en heeft een MV gekocht bij Ubiali,pracht machine.
hoop dat je hier mee kan werken om de historie aan te vullen met mooie ploaties.
:W
 
Laatst bewerkt:
bedankt Repsol; voor de warme welkomst groet, als motor man is dit het forum... prachtig
 
ook jij Tex.. ook jij bedankt voor de vriendelijke ontvangst? weet nog niet zo de weg hier maar aldoende leert men. geweldig hier op de forum. dit had ik eerder moeten weten. Groetjes
 
verdikke me Sloopkogel haha.. Yamaha dat spreekt me aan? geweldig ook jij bedankt voor de prettige onvangst.. Groetjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan