EvilSoes

EvilSoes

Die hard MF'er
28 nov 2004
310
0
Maastricht
Hallo allemaal,
Ik ben Raymond, een trotse eigenaar vaan een Suzuki GSX 750 R van '91.
ik woon in maastricht, Heer.
ik zit op de MTS en studeer wertuigbouwkunde.
jammer genoeg ben ik nog niet in bezit van een motor rijbewijs, maar ben druk bezig met lessen,
in December ga ik op voor mijn bijzondere verichtingen

hier een aantal foto's van mijn Soes })
- het kontje

IMG_0083.jpg


- ikke op mijn Soes :]

IMG_0082.jpg


- de zijkant :9~

soes.jpg


- de voorkant 8-)

soes8.jpg



dat waren de foto's

wat vinden jullie ervan ?
 
jah ik ben gisteren naar aachen geweest, in de zaak Kohl. daar kun je die 25Kw sets kopen, er zit een TUV bewijs bij , dus het is allemaal legaal, ik kan alleen nog maar een boete krijgen omdat het dan wel niet op het kenteken staat ;(
heb jum al wel op 25kw begrenst? anders hebbie er nog nix an...

(Afbeelding)
 
waaaah raymond gare pic van jou @ je soes hahahahaha :P nee vet jong dat je er nu ook bent!

Snel doorgaan met lessen en hope dat je het snel hebt zodat we samen kunnen gaan knalle!!

Ik las wat over 25kw begrenzing van zijn motor hier, hij heeft al 25kw setje besteld in duitsland waar ik ook het setje voor mijn zxr 750 had gekocht.

Zijn de duitsers toch nog ergens goed voor he :+

Daar kan je btw alles begrenzen ze hebben er serieus zelfs begrenssetjes voor hayabusa's!! Niet dat je daar wat aan hebt, zit je op een extreem snel ding (tenminste dat denkt iedereen) 1300cc, en dan loop je 170/180 haha.
 
jah ik ben gisteren naar aachen geweest, in de zaak Kohl. daar kun je die 25Kw sets kopen, er zit een TUV bewijs bij , dus het is allemaal legaal, ik kan alleen nog maar een boete krijgen omdat het dan wel niet op het kenteken staat ;(

Ohoh... slecht nieuws voor je, Met dat stje kan je hem volgens mij niet officieel op 25kw zetten. In duitsland wel, maar onze vriendelijke RWD is een stukje moeilijker dan in duitsland. Om je motor op 25kw te krijgen moet er een 2e typegoedkeuring zijn voor jou motor, en die is er in NL volgens mij niet voor jou motor. Lees anders mij topic 25kW: de veelgestelde vragen even. Daar staat een hoop info in. MAar hat gaat er volgens mij niet om dat je een "officieel" 25kw setje hebt, maar meer dat er een 2e type goedkeuking is
 
jah dat weet ik, ik speel nog een beetje met de wet.
eigenlijk kan dat ook niet maar je bent gewoon verzekert en al, het enige probleem bij zo een setje in duitsland is dat je het niet op het kenteke kunt zetten,en daarvoor kun je dus een boete krijgen. mjah voor de Kw sets in nederland moet je motor minstens van '96 zijn :( en dat is me wat te duur.
Ohoh... slecht nieuws voor je, Met dat stje kan je hem volgens mij niet officieel op 25kw zetten. In duitsland wel, maar onze vriendelijke RWD is een stukje moeilijker dan in duitsland. Om je motor op 25kw te krijgen moet er een 2e typegoedkeuring zijn voor jou motor, en die is er in NL volgens mij niet voor jou motor. Lees anders mij topic 25kW: de veelgestelde vragen even. Daar staat een hoop info in. MAar hat gaat er volgens mij niet om dat je een "officieel" 25kw setje hebt, maar meer dat er een 2e type goedkeuking is
 
dankje 8-)

het enige probleembij deze motor is dat de kabelboom verneukt is...

- neutraal stand lampje doet het niet
- groot/dim licht doet het niet
- de claxon doet het niet.

dit zijn de enige dingen die ik nog moet maken *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan