Evolition textiel jack (TJ 2.24 - Maat M)

Spykes

MF veteraan
9 feb 2003
7.706
86
Tilburg
Aangezien ik een ander textielpak incl. broek heb gekocht mag deze eruit.

Een zwart Evolution TJ 2.24 textiel jack in de maat M. Is niet veel gedragen. Heeft het 3=1 concept van evolution dus een verwijderbare regenvoering en verwijderbare thermovoering (die moet ik nog ophalen bij mijn ouders).

Jas is helemaal in orde op de rits na, die is onderin een stukje los, jas is gewoon te gebruiken maar voor het gemak moet er een nieuwe rits in.


Vaste prijs: €50

Opsturen is natuurlijk een optie maar kosten voor de koper.


Voor meer informatie van het jack: Evolution Website


full
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zeker geintreseerd alleen jammer van de rist maar dat valt te maken. Hoe valt Evolition uit? Heb namelijk bij sommige textiele jassen maatje M en bij andere weer maat L. En heb je zelf al rugprotectie er bij gedaan of niet?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zeker geintreseerd alleen jammer van de rist maar dat valt te maken. Hoe valt Evolition uit? Heb namelijk bij sommige textiele jassen maatje M en bij andere weer maat L. En heb je zelf al rugprotectie er bij gedaan of niet?


Ik heb van alle overige kleding ook maat M en hij valt redelijk normaal. Ben 1.73, weeg 70 kg en licht sportief gebouwd (werk op een sportschool :P ). Rugprotectie heb ik er nooit onder gedaan maar denk wel dat dat zou passen. Als ik in de winter met een t-shirt en trui eronder reed zat het niet overdreven strak.

Passen kan natuurlijk altijd!
 
Laatst bewerkt:
Passen gaat niet lukken omdat ik te lui ben om naar Tilburg te reizen (ik werk dan ook niet op een sportschool) en jij waarschijnlijk niet snel in Amsterdam te vinden bent?

Och voor die prijs wil ik nog best wel een gokkie wagen. Ik zal je ff PMén
 
Terug
Bovenaan Onderaan