Evolutie Kawa ZX12-R

Mwah...doe mij toch maar een Hayabusa. Vind ik een stuk mooier. Wel met een passagierszadel. Niet dat de kawa lelijk is, maar ik vind de Hayabusa veel mooier.

gsaunders.jpg


garland_opt.jpg


En dan niet de standaard uitlaatjes :j Lekker deviltjes erop ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Vind alleen die standaard uitlaatjes nogal :r Echt wel :j en 2 mooie erop, had laatst een hayabusa met Devil uitlaten gezien, zag er heeeel goed uit, maar klonk nog beter !!! :9~ :}
 
Het zijn niet mijn soort motoren...veel te zwaar!

Maar het lijkt me wel een keer gaaf om een wheelie te trekken terwijl ik 100 rij, hehe! En HOPPA, zo naar de 180! :)

:9~
 
Ruud, ik zal je binnekort late zien dat ik dat ook op mn R1 doe.....wheely trekke terwijl ik 100 rijd....en dan doortrekken naar de 200 *grijns*
 
zou je nog verbazen als ik ja zou zeggen...heb ik vaak zat gedaan met mn ex achterop...wheelys tot over de 170kmph doortrekken....metertje of 600 ofzo...gaat me net zo makkelijk af als alleen...

Wanneer kom je eens naar België max? No way at ik zelf wheelies kan trekken maar het lijkt me wel een wreed kewl om te doen.. dus als\'k voorlopig achterop moet zitten voor die sensatie.. noujah.. dan heb\'k er dat voorover :)
Eneeuhh.. J.W is maar 3 kwartiertjes? Dan ben ik nog niet eens een uur :)
 
Geef maar een gil...mail maar...spreke we wel wat af...als het maar eindelijk weer es een beetje droog is...want wheelys met nat weer is |(
in zn 1 wheelyen wil nog wel...maar dat noem ik geen echte wheelys...wheelys zijn als je door blijft rijden....en dan isset te glad....dus geef maar een gil...kan in de weekenden...(als ik geen afsprake heb staan)...dus :)
 
Geef maar een gil...mail maar...spreke we wel wat af...als het maar eindelijk weer es een beetje droog is...want wheelys met nat weer is |(

Heheh, noujah, droog weer zit er voorlopig niet in.. maarja, zit voorlopig ook zonder motor en om je nu naar hier te laten komen enkel om me effe een wheelie te tonen da\'s ook weer wat idioot :) .
Je hoort me nog wel als\'k weer een motor heb. Zal wel iets voor volgend voorjaar worden vrees\'k. Dus wel regelmatig hier blijven komen he. (wat een mod al niet moet doorstaan om ze bezoekers aan het forum te binden) ;)
 
gut gut...om bezoekers te binde moet ie naar wheelys kijke, lere hoe ie ze maakt, en ook nog achterop bij wheelys...wat heb jij het zwaar zeg :P
Of je laat me es een keertje zien hoe gezellig belgie is :) daarvoor wil ik best langskome...al heb jij voorlopig geen fiets \ '(
 
Of je laat me es een keertje zien hoe gezellig belgie is :) daarvoor wil ik best langskome...al heb jij voorlopig geen fiets \ '(
België gezellig? Dan moet je J.W hebben, die heeft het gezellige België ontdekt :)
Jullie nederlandse m-f\'ers moeten trouwens nog maar eens een toertochtje organiseren.. krijgen jullie allemaal weer een lekker frisse cola en een handoek (in bruikleen!) van me ;)
 
België gezellig? Dan moet je J.W hebben, die heeft het gezellige België ontdekt :)
Jullie nederlandse m-f\'ers moeten trouwens nog maar eens een toertochtje organiseren.. krijgen jullie allemaal weer een lekker frisse cola en een handoek (in bruikleen!) van me ;)
Ja, dan weet ik ook eens wie die gekke Belg is die altijd tegen me aan zit te lullen op ICQ. }) :P
 
België gezellig? Dan moet je J.W hebben, die heeft het gezellige België ontdekt :)
Jullie nederlandse m-f\'ers moeten trouwens nog maar eens een toertochtje organiseren.. krijgen jullie allemaal weer een lekker frisse cola en een handoek (in bruikleen!) van me ;)
Lijkt me leuk..........alleen wat moeten we met die handdoek :? :? :? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan