Evolutie Kawa ZX12-R

Mario

Die hard MF'er
22 aug 2001
361
0
Turnhout
Voor een fotootje:
ZX12R.jpg


Hij/Zij (?) schijnt op 140 punten te zijn gewijzigd. Voor meer info zie http://www.motoren-toerisme.be

Wat vinden jullie eigenlijk van deze fiets. Hij heeft wel iets als je het mij vraagt en als ik moet kiezen tussen een Hayabusa en deze, ga ik voor de Kawasaki. Zou er wel eens achteraan willen op zitten om te voelen wat het geeft als alles open wordt gezet. Maar misschien lig ik dan wel op het asfalt :+
:)
 
Laatst bewerkt:
Wat vinden jullie eigenlijk van deze fiets. Hij heeft wel iets als je het mij vraagt en als ik moet kiezen tussen een Hayabusa en deze, ga ik voor de Kawasaki.
:)

De keuze is beperk tussen die 2 :? .... moeilijk, kvind ze namelijk geen van beide interessant... Veelste dikke fietsen... doet u mij maar een afgetrainde R1 of GSXR1000...
 
De keuze is beperk tussen die 2 :? .... moeilijk, kvind ze namelijk geen van beide interessant... Veelste dikke fietsen... doet u mij maar een afgetrainde R1 of GSXR1000...

Neen hoor, niet per se, maar ik ken er niet zoveel van en ik dacht dat die twee ongeveer de enige in hun categorie waren (niet echt supersport, toch ?). De Blackbird er maar bij nemen dan ?
 
Ik hoop maar dat ie ook in andere kleuren combi\'s komt. Ik hou helemaal niet van die gouden velgen....
 
ik zou graag een keer een 100PK+ fiets proberen, de Cat is de snelste waar ik op heb gereden.

Idd gewoon een keer op een rechtstuk het gas opengooien en afwachten... })
 
ik zou graag een keer een 100PK+ fiets proberen, de Cat is de snelste waar ik op heb gereden.
:? Jij had toch dat leuke onderschrift waarin gesproken werd over Mobu-tuned fietsje met 105 paardjes op het achterwiel? Maar lijkt me idd wel tof om eens te doen, 100 plus-veel paardjes, vol open gooien & vasthouden.... })
 
Wat vinden jullie eigenlijk van deze fiets. Hij heeft wel iets als je het mij vraagt en als ik moet kiezen tussen een Hayabusa en deze, ga ik voor de Kawasaki. Zou er wel eens achteraan willen op zitten om te voelen wat het geeft als alles open wordt gezet. Maar misschien lig ik dan wel op het asfalt :+
:)

Ik vind \'m er niet mooier op geworden. Waarschijnlijk wel beter...
Je mag wel een keer bij mij achterop :)
Dat je dan snel op het asfalt ligt kan ik niet geheel uitsluiten ;)
 
En ik wil graag eens een 100 pk fiets testen, 65 pk is ook leuk maar ik ben benieuwd hoeveel die 35+ PK extra nou helpen. :)
 
ik rijd 140 pk....het enige is dat het verschrikkelijk hard optrekt....

het houdt niet op...
dus als je op zx12r rijdt,dat moet helemaal verschrikkelijk zijn....

de 400 mtr in 10.31 sec met een snelheid van 231.6km/h mwhoa...dat is pittig snel...

ik zit op 217 km/h...en dat moet alles goed gaan...vooral de start....

ik wil nadeze bak een blekburd of een zx12r...dat lijkt me helemaal toppie...
 
tja...het is ook heeeeeel erg afhankelijk van je fiets...zwaartepunt ed. ik heb het gevoel dat mijn R1 uit \'98 veeeeel meer vermogen heeft dan mijn ZX-9R uit \'98 had...terwijl het op papier maar 6 pk scheelt...
 
Ik ben over gestapt van 60 pk naar 95 pk en ja: die 35+ pk zijn een wereld van verschil. Ik zou absoluut niet meer met minder pk\'s willen rijden!

Ik heb een CB350F (34pk) en een GSX400X (59pk). Elke keer dat ik van de GSX af stap en op de CB mis ik een \"berg\" pk\'s. Echter maakt dit de CB juist leuk! Moet je weer werken voor je pk\'s. :)

Nee ik stap graag weer eens over op een motor met minder pk\'s. Rijdt gewoon anders en helemaal niet minder leuk.
 
Ik rijd nu ook al een tijdje op een blackbirdje, en inderdaad merk je het wel als je je gas open gooit, bijvoorbeeld bij het optrekken.

Maar je moet niet vergeten dat deze fietsen relatief zwaar zijn, vergeleken met een R1, GSXR1000 enz.

Maar het is wel kicken hoor, om iets te hard te rijden.......
 
:P

Ik weet echt niet waar ik het van heb...tuurlijk heb ik het ooit erges geleze...maar durf nie meer te zegge waar...maar als jij zegt Kixstart vind ik het goed :)
 
Het lijkt me wel handig om gewoon het gas te kunnen opengooien en gelanceerd te worden, nu moet ik vaak nog terugschakelen voordat hij er echt vandoor gaat, iets meer vermogen zou dus inderdaad gewenst zijn. :)

Maar niet getreurd, nog jaartje hierop rijden en dan overstappen op 600cc of hoger (Aprilia RSV Mille is ook :9~ )
 
Het lijkt me wel handig om gewoon het gas te kunnen opengooien en gelanceerd te worden, nu moet ik vaak nog terugschakelen voordat hij er echt vandoor gaat, iets meer vermogen zou dus inderdaad gewenst zijn. :)

Maar niet getreurd, nog jaartje hierop rijden en dan overstappen op 600cc of hoger (Aprilia RSV Mille is ook :9~ )
Ontopic blijven Rev....
 
Terug
Bovenaan Onderaan