Evolution lederen combi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Velox

MF veteraan
3 apr 2005
1.404
0
Te koop: Evolution lederen combi!

Reden van verkoop is dat ik door de koop van een ander soort motor in een textiel pak ben gaan rijden. De combi is +/- 3 jaar oud en ik heb er zo'n twee jaar met veel plezier in gereden. De maat van het pak is 50. Voor mensen met een normaal postuur t/m +/- 1.83 lang moet het passen!

Het pak is voorzien van de standaard protectie, inclusief 2 paar kneesliders met lichte sporen :)

Ik ben 1 x gevallen met het pak en daardoor zit er een kleine beschadiging op de linkerknie. Op de foto is de beschadiging te zien. Het betreft een kleine schuifschade, het leer is niet doorgesleten. De kwaliteit van het pak heb ik zelf kunnen ondervinden, die is goed! :)

De grijze striping op het pak is reflecterend, was voor mij ook een reden om het pak te kopen want je valt namelijk goed op en dat is altijd een stuk veiliger! :Y

Om de foto's te zien, ga even naar www.xxyyzz.nl en voer bij de zoekfunctie het volgende advertentienummer in: 282868915 Zo kom je bij de advertentie met de foto's uit!

Bij interesse contacten via de mail! Mailadres staat vermeld in mijn profiel. :z
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan