Ex circuit Kawaaa kopen ?

Dix

Die hard MF'er
1 apr 2006
633
0
Nijmegen
Motorrrrrgasten,

Als ik mijn GS verkocht heb wil ik misschien de volgende fiets gaan kopen:
http://link.marktplaats.nl/291161062

Nadat ik mijn Peter R. de Vries skills uit de kast had gehaald, kwam ik er na wat speurwerk achter dat dit een ex circuit fiets is.
Zie:
[TK] Kawasaki Zx6R racer (met kenteken!)
en
Te koop: Kawasaki Zx6-R '00

Volgens mij was de motor van DanielV en is hij nu in het bezit van T-ZxRMarco.

Is dit wel slim om eventueel deze fiets te kopen?
Weet iemand hoe het echt zit met de staat vd bike en het onderhoud?


Alvast bedankt !
 
Laatst bewerkt:
Motorrrrrgasten,

Als ik mijn GS verkocht heb wil ik misschien de volgende fiets gaan kopen:
http://link.marktplaats.nl/291161062

Nadat ik mijn Peter R. de Vries skills uit de kast had gehaald, kwam ik er na wat speurwerk achter dat dit een ex circuit fiets is.
Zie:
[TK] Kawasaki Zx6R racer (met kenteken!)
en
Te koop: Kawasaki Zx6-R '00

Is dit wel slim om eventueel deze fiets te kopen?
Weet iemand hoe het echt zit met de staat vd bike en het onderhoud?


Alvast bedankt !
Dag Dix,

Deze fiets is van mij geweest.
Toen ik hem verkocht aan de huidige eigenaar, was hij technisch perfect in orde.
Ik weet niet wat hij er allemaal mee gedaan heeft... Maar wat wil je kopen? Een goedkope fiets die technisch in orde is zonder garantie, of een iets duurdere fiets?
 
Dag Dix,

Deze fiets is van mij geweest.
Toen ik hem verkocht aan de huidige eigenaar, was hij technisch perfect in orde.
Ik weet niet wat hij er allemaal mee gedaan heeft... Maar wat wil je kopen? Een goedkope fiets die technisch in orde is zonder garantie, of een iets duurdere fiets?

Weet je toevallig wie de huidige eigenaar is (MF nick)?
Ik wil een fiets die technisch goed in orde is zonder garantie voor een mooie prijs :+
 
Weet je toevallig wie de huidige eigenaar is (MF nick)?
Ik wil een fiets die technisch goed in orde is zonder garantie voor een mooie prijs :+
De eigenaar zit niet op MF, voor zover ik weet. Zijn broer wel, maar die komt hier nooit meer geloof ik. Dat is inderdaad TZR-XMarco (of iets in die richting)

Technisch is de fiets in goede staat. Het frame heeft rechts (halverwege) een deuk, maar daar merk je niets van tijdens het rijden. Tevens is de fiets 100% recht.

Wat wil je er mee gaan doen? Circuitrijden of op straat?
 
Laatst bewerkt:
De eigenaar zit niet op MF, voor zover ik weet. Zijn broer wel, maar die komt hier nooit meer geloof ik. Dat is inderdaad TZR-XMarco (of iets in die richting)

Technisch is de fiets in goede staat. Het frame heeft rechts (halverwege) een deuk, maar daar merk je niets van tijdens het rijden. Tevens is de fiets 100% recht.

Wat wil je er mee gaan doen? Circuitrijden of op straat?

Inderdaad, hij is nu van ene Erwin Schouten.
Ik wil de fiets gebruiken voor op straat, lekker een beetje touren en ermee op vakantie.

En hoe kom je er bij dat de fiets technisch in orde is :$ ?
Ik wil misschien zo'n keuring laten uitvoeren als ik ga kijken want ik heb eerlijk gezegd mijn twijfels of deze motor wel in orde is ivm circuit gebruik, vandaar dit topic.
Het lijkt mij namelijk zo dat er op het circuit veel veller en harder gereden wordt dan op straat of op een dijkje :)
 
Inderdaad, hij is nu van ene Erwin Schouten.
Ik wil de fiets gebruiken voor op straat, lekker een beetje touren en ermee op vakantie.

En hoe kom je er bij dat de fiets technisch in orde is :$ ?
Ik wil misschien zo'n keuring laten uitvoeren als ik ga kijken want ik heb eerlijk gezegd mijn twijfels of deze motor wel in orde is ivm circuit gebruik, vandaar dit topic.
Het lijkt mij namelijk zo dat er op het circuit veel veller en harder gereden wordt dan op straat of op een dijkje :)
Dat klopt, hij is van Erwin momenteel.
Op straat mag je er - theoretisch gezien - niet mee rijden. Waarom niet? Omdat de motor op kenteken 25kw is, maar in werkelijkheid is hij "vol vermogen" (wat trouwens neer komt op +/- 88 pk :P ).

Ik weet in welke staat ik de fiets heb verkocht. Die was technisch gezien in perfecte staat. Waarom? Omdat je op het circuit niet met halve fietsen gaat rijden die zowat uit elkaar vallen....

Doordat je er sneller en harder mee rijdt, gaat de motor nog niet kapot hoor... :P
Maar als ik jou was zou ik lekker verder kijken, bijvoorbeeld naar de motor van Frank (Soup hier op MF).
 
Dat klopt, hij is van Erwin momenteel.
Op straat mag je er - theoretisch gezien - niet mee rijden. Waarom niet? Omdat de motor op kenteken 25kw is, maar in werkelijkheid is hij "vol vermogen" (wat trouwens neer komt op +/- 88 pk :P ).

Ik weet in welke staat ik de fiets heb verkocht. Die was technisch gezien in perfecte staat. Waarom? Omdat je op het circuit niet met halve fietsen gaat rijden die zowat uit elkaar vallen....

Doordat je er sneller en harder mee rijdt, gaat de motor nog niet kapot hoor... :P
Maar als ik jou was zou ik lekker verder kijken, bijvoorbeeld naar de motor van Frank (Soup hier op MF).

Oke bedankt.
Maar hoezo mag dat niet dan? Mijn GS is ook 25kw op kenteken maar 'vol' in werkelijkheid, voor de verzekering was dit geen probleem.
Het zit waarschijnlijk zo; ik mag gewoon vol rijden dus dat lijkt me ook geen probleem met de Kawa in kwestie..?
Als laatste; hoezo zou ik hm niet kopen dan? Ik kan de motor namelijk professioneel laten spuiten voor 190euro incl verf. ..

Onwijs bedankt voor je reactie!


EDIT:
De fiets(en) van Soup zijn idd super sick maar toch, dit gaat vér boven mijn budget.
*Sponsoren gezocht*
 
Laatst bewerkt:
Oke bedankt.
Maar hoezo mag dat niet dan? Mijn GS is ook 25kw op kenteken maar 'vol' in werkelijkheid, voor de verzekering was dit geen probleem.
Het zit waarschijnlijk zo; ik mag gewoon vol rijden dus dat lijkt me ook geen probleem met de Kawa in kwestie..?
Als laatste; hoezo zou ik hm niet kopen dan? Ik kan de motor namelijk professioneel laten spuiten voor 190euro incl verf. ..

Onwijs bedankt voor je reactie!


EDIT:
De fiets(en) van Soup zijn idd super sick maar toch, dit gaat vér boven mijn budget.
*Sponsoren gezocht*
Omdat je gegevens van de motor dan niet overeenkomen met de gegevens van je kentekenbewijs. Oftwel, je rijdt onverzekerd rond. Dit is ook zo met je GS, ook al beweert je verzekering van niet.

Als je "vol" mag rijden, koop dan ook een motor die "vol" op kenteken is, dan krijg je daar nooit gezeik mee.

Met alleen spuiten ben je er nog niet... Dan zien de kuipen er nog fatsoenlijk uit, maar de rest niet echt... :')
 
Omdat je gegevens van de motor dan niet overeenkomen met de gegevens van je kentekenbewijs. Oftwel, je rijdt onverzekerd rond. Dit is ook zo met je GS, ook al beweert je verzekering van niet.

Serieus ja :?
Hoe kan dit geregeld worden dan? Motor opnieuw laten keuren bij de RWD ofzo?
Weet je toevallig wat de kosten en moeite heir van zijn?
 
Serieus ja :?
Hoe kan dit geregeld worden dan? Motor opnieuw laten keuren bij de RWD ofzo?
Weet je toevallig wat de kosten en moeite heir van zijn?
Nee, ik zit maar te dollen.... -O- Ja, serieus. Gebruik de Peter R. functie even, dan kom je er zo achter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan