Guzzi Lady
MF'er
'k Rij sinds een maand op een ex-legermotor: een Moto Guzzi V50 Nato. Ik ben erg benieuwd naar de groene monsters van anderen. Laat eens zien!/Vertel!
Hier de mijne:
Hier de mijne:
Je hoort 't Dirk, jouw rijstijl is ook niet normaalverder waren het sterke fietsen als je er een beetje normaal mee om sprong.
Die kuip is zeker niet orgineel op zo`n fiets.
Ik reed overigens op een v50 met schurgers kuip.
PlaatjeSinds vandaag nieuw kuipje op de mijne, inclusief leren tussenflap en beenschildjes. Erg suf om te zien. Vinnik errug leuk.
![]()
Leuke fiets inderdaad. Hebben die V50's in politie uitvoering ook een zwaarder vliegwiel, netzoals hun 850 Broers? Ik had er zelf ook zo'n megazwaar vliegwiel inzitten, deze vervangen voor wat lichter spul en dat rijdt stukken beter en soepeler moet ik zeggen.hey, toevallig was het deze week dat ik mijn guzzi liefde niet langer kon tegenhouden en heb ik mn eerste guzzi gekocht. een v50 idd, maar een Policia ipv een Nato. Zelf vind ik zo'n policia wat leuker om te zien dat zo'n groen brikkie maar rijden doen ze ongeveer hetzelfde. alleen hoort een policia wat sneller te zijn ivm grotere carbs en andere bak(ook al is ie dat niet echt op dit moment.
Tis een erg fijn brikkie moek zeggen, heerlijk geluid bij lage toeren! en dat voor een heel zacht prijsje allemaal ..
check it out:
(Afbeelding)
ik hoop dat er op t forum wat luitjes met ervaring zijn op t gebied van deze dingen want ondanks dat ie erg goed is, moet alleen de carbuatie even gecheckt worden. heeft namelijk 5 jaar stil gestaan.
Valt me niks tegen eigenlijk, maar aangezien ik van een cb500 afkom (nauwlijks vliegwiel) vermaak ik me prima met wat koppel.[Mustang Sally zei het volgende:[/b][/url]
[...]
Leuke fiets inderdaad. Hebben die V50's in politie uitvoering ook een zwaarder vliegwiel, netzoals hun 850 Broers?
ik moet eerst een nieuw luchtfilter monteren en dat betekent de beruchte luchtfilter wissel van een v50 ondergaan. see how that goes...en dan hopelijk beter motor gedrag.Ik had er zelf ook zo'n megazwaar vliegwiel inzitten, deze vervangen voor wat lichter spul en dat rijdt stukken beter en soepeler moet ik zeggen.