Ex-legermotoren

PS Waarom heeft jouw Nato een zadel ipv een buddyseat? Waar zit 'm dat verschil in? Weet jij (of iemand anders) dat?
 
nog even over het slecht lopen van de mijne, nou ik heb het gevonden. Het was toch de ontsteking, en dan voornamelijk de vervroeger, die deed het niet! zat vast, was droog en weigerde dus gewoon zn werk te doen. daarnaast stonden de punten voor cylinder twee ook way off, vandaar ook het backfiren.

en wat een verschil in motor nu, wat rijdt dat ding lekker zeg. en dat geluid ook bij 7-8000 toeren, heerlijk :9~

en wheelies nu ook geen probleem ;)

ik ben happy!
 
lekker he, heb het zelf altijd een verrassend volwassen geluidje gevonden voor een 500cc fietsje.
vooral de grom als je vanaf hoge toeren (snelheden) van het gas af moet en 2 tot 3 tikkies terug gaat voor de bocht........
 
Ja dat weet ik wel!
Ik heb er een "polizia" zadel opgezet dat rijdt lekkerder en ik kan (hoef) dan niemand mee achterop :)

PS Waarom heeft jouw Nato een zadel ipv een buddyseat? Waar zit 'm dat verschil in? Weet jij (of iemand anders) dat?
 
Hier nog een Guzzi, m'n Nuovo Falcone :)

ex-leger :? wie zal't zeggen :P

full


Hij is iig wel van het type "Militare" en heeft zeker bij de Italiaanse overheid gediend.
 
Hé mooimooi, Guzzi!

Hier zoals beloofd een nieuwe foto van de Nato in marechaussee-uitvoering, dus helemaal 'dicht' aan de voorkant (kuip + leren tussenflap + beenschildjes).

:}


full
 
[Edit Spider: het is niet de bedoeling dat je hier komt om te spammen voor je site(s)]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ha bendix.

Dat is een hoop gezeur over een kuipje.

Maar gelukkig, je 'zeurt' zelf graag mee, dus zo'n ramp zal het wel niet zijn. :X ;)

Maar hier dan de waarheid.

:}

Die met kuip was voor de MP. De kuip hoort origineel oranje te zijn. <knip>

Leuk om te weten! Dus Guzzi Nato's die rondrijden met groen kuipje zijn van particulieren die dat oranje té vonden? En ik maar denken dat ik met een echte MP rondreed.... Maar ja, om nou inderdaad over te gaan op oranje. Da's wel erg heftig.
Leuke site trouwens!
 
waar haal je zo'n leger exemplaar vandaan?
Bij de marine...... ;)


Of je koopt zo'n ding via marktplaats (zoek op V50 bij Moto-Guzzi)
of je biedt zelf op een veiling van domeinen (domeinen.minfin.nl)
of je koopt 'm van een mannetje die ze opkoopt op zo'n veiling en er dan nog aan verdient(eventueel dan weer via marktplaats)
 
Vraagje Staat die Policia vanavond in schiedam en woensdag in Rijswijk? dan groeten uit Den Haag.

Zoizo leuk topic, Mischien is zo'n v50 een leuke 1e fiets. Ik ga zoeken. :} en :]

M
 
Dan ben je niet een colega met de zelfde fiets (waar ik een avond licht vochtig om de mond om heen heb gedraaid :9~ )

ik las net dat je klep was gebroken :( Doet i het weer?

M
 
In de Motor Emotion stond een artikel over een CB250 uit het (als ik me niet vergis) Franse leger.
Ik heb dus ook een legerbrommer. :)
 
De Motor-Forum OMA zegt: Dit is een oud topic, de laatste reply was meer dan 14 dagen geleden!

Ja, het zal wel wat oma zegt, maar ik wilde toch effe meedelen, dat ik al bijna zeker was om een v50 nato te gaan kopen, maar na het lezen van dit topic volledig overgehaald ben :) tnx !

Tim
 
goed zo! ik heb erg veel plezier nog dagelijks met mn bakkie en 650 blok en een veel betere bak, met dit ding trek je gemakkellijk wheelies, en das erg leuk in de stad met de polizia }) :9

er staat trouwens een erg leuke, zo lijkt, nette v5 polizia te koop op marktplaats, 950,- wellicht interessant voor je..?
 
Ha! Nog iemand met een 650 blok onder een V50. Mijn Nato heeft er nu ook een. Het sleutelwerk zat niet mee, en als de koppeling ook weer als een zonnetje loopt...... wow, dan ben ik helemaal in mijn nopjes! Ha!
Hierbij een fotootje. Tassen gaan er natuurlijk weer op. Origineel is 'ie zo langzamerhand zeker niet meer, maar ik ben erg blij met mijn wat groffere Nato. Het geluid alleen al.....

:]

full
 
Laatst bewerkt:
Enneh, even speciale aandacht voor het blok. 8-)

(Hm, dat was de verkeerde foto. Even zoeken naar die van het nieuwe blok...)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/156951/bebe3d500d0f7716d729f0033c11bc51 (nato blok.jpg)​
 
Terug
Bovenaan Onderaan