Ex-legermotoren

Dank. :Y vind ik zelf ook.

Er zit nu ook een 860cc powerkit van Siebenrock op en de "zit" is iets aangepast met verlaagde voetsteunen en verhoogd stuur. Ik vind t een enorme verbetering ten opzichte van de originele motor. Geen spijt van!
 
Ik heb de mijne ook aangepast , voorvork + rem , achterveer en voetsteunen .
Moest jij de kabels van het stuur nog verlengen met stuurverhogers ?
 
Ik heb t laten doen, alles is gelijk vernieuwd. Het was te veel en te technisch (voor mij) om t allemaal zelf te doen.
 
oma!


Het nato'tje en ik maken tegenwoordig wat wegen in New South Wales - Australie en omstreken onveilig. Het enige wat ik nu aangepast heb is de voorvering, heb er progressieve veren ingezet wat een aardig positief verschil maakt qua sturen.
 
Ik heb een enkele keer op deze BMW gereden, als motorordonnans bij 541 regionale verbindingscompagnie. Was in '95, volgens mij de op één na laatste dienstplichtige lichting. (lucky me, :] )
Deze zat op de Saksen Weimarkazerne in Arnhem.
Het ging dan meestal om spoedberichten tussendoor, voor de reguliere post reed ik met een Peugeot 205.

Tijdens het verplichte (simpele) onderhoud aan deze motor moest er natuurlijk ook een test ritje gemaakt worden })

Opleiding motorordonnans overigens in Veldhoven op een Guzzi Nato, de BMW was leuker *O*

helaas geen foto's -O-
Grappig, ik zat in diezelfde tijd ook bij 541. Ik zat in Deventer, daar hadden ze 2 van die BMW's. Ik heb ze vaker schoon gemaakt dan op gereden.😁. Opleiding ook in Veldhoven op de Guzzi, er was altijd wat met die dingen. Heb keer gehad dat ik het kazerne terrein nog niet af was, rookgordijn getrokken, en maar weer terug dan.😂
 
Grappig, ik zat in diezelfde tijd ook bij 541. Ik zat in Deventer, daar hadden ze 2 van die BMW's. Ik heb ze vaker schoon gemaakt dan op gereden.😁. Opleiding ook in Veldhoven op de Guzzi, er was altijd wat met die dingen. Heb keer gehad dat ik het kazerne terrein nog niet af was, rookgordijn getrokken, en maar weer terug dan.😂
Wel gek dat ze nu siviel het al 40 jaar volhouden zonder noemenswaardige problemen.
Het jaarlijks evenement, 3 dagen crossen over herens zandwegen,(Enter en omgeving) levert ook nagenoeg geen uitvalles op. Nou ja, zo nu en dan tuimelt er een van de baan.......
Rijden er nog zat rond van dat "schroot".....
 
Wel gek dat ze nu siviel het al 40 jaar volhouden zonder noemenswaardige problemen.
Het jaarlijks evenement, 3 dagen crossen over herens zandwegen,(Enter en omgeving) levert ook nagenoeg geen uitvalles op. Nou ja, zo nu en dan tuimelt er een van de baan.......
Rijden er nog zat rond van dat "schroot".....
Ik zou best wel zo'n Nato Guzzi willen hebben, zie ze vaak op MP voorbij komen. Bij mij op de kazerne stonden er ook een aantal, ook nog een 3TA, maar die waren ze waarschijnlijk vergeten in te leveren bij dienst der domeinen.
 
Ik zou best wel zo'n Nato Guzzi willen hebben, zie ze vaak op MP voorbij komen. Bij mij op de kazerne stonden er ook een aantal, ook nog een 3TA, maar die waren ze waarschijnlijk vergeten in te leveren bij dienst der domeinen.
Mark heeft er regelmatig mooie in de aanbieding.....
Ze gaan wel steeds meer kosten. (O, geen houderschapsbelasting meer hè)
Soms zit er een leuk project motor tussen. Hou zn site in de gaten...
MW motoren..
 
Terug
Bovenaan Onderaan