"Ex-Lessers" toerrit Noord-Brabant - 15-08-2020

Ook al heb ik slechts het deel van de prima uitgezette rit van vóór de lunch meegereden, voordat ik weer thuis was zat er toch 300 km op.

Was leuk 🙂
 
Het was een heerlijke rit. En we hebben het droog gehouden. Maar de binnenkant moet nu even bevochtigd worden 🍺
 

Bijlagen

  • 85F5F323-966F-4EAD-8EEF-7F50A5C30B83.jpeg
    85F5F323-966F-4EAD-8EEF-7F50A5C30B83.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 6
Ik mocht niet klagen tussen de mannen 🤪

Alsof er ooit iemand tussen jou en Mr. Bandit zal komen. Ik wilde een andere grap maken met benen, maar we houden het beschaafd _O-

Tijd om naar bed te gaan, 02:30 ging die *#@!+-_ wekker vanmorgen.
 
Alsof er ooit iemand tussen jou en Mr. Bandit zal komen. Ik wilde een andere grap maken met benen, maar we houden het beschaafd _O-

Tijd om naar bed te gaan, 02:30 ging die *#@!+-_ wekker vanmorgen.
Hahahahahaha dan moet het wel een heel speciale man zijn ja wil die tussen mij en Mr. Bandit komen _O-
Beschaafd houden, is het daar niet al te laat voor na mijn gezwijmel over mr. Bandit 😅 Maar heel netjes van je hoor ;)

Dat is optijd zeg, dan ga maar lekker slapen! Hopelijk voor je morgen geen wekker
 
Hahahahahaha dan moet het wel een heel speciale man zijn ja wil die tussen mij en Mr. Bandit komen _O-
Beschaafd houden, is het daar niet al te laat voor na mijn gezwijmel over mr. Bandit 😅 Maar heel netjes van je hoor ;)

Dat is optijd zeg, dan ga maar lekker slapen! Hopelijk voor je morgen geen wekker
wat zijn we toch lief hè? O-)
 
U riep?

Had in "dat andere" topic al wel even kort gereageerd. Ik had me vooral aangemeld als voorrijder indien dat noodzakelijk was.
Al vrij snel in de overleg PM's werd duidelijk dat het niet zo'n grote groep zou worden als eerdere ex-lessers ritten. Waarbij er vaak toch in meerdere groepen gereden werd.
Nou had ik natuurlijk voor de gezelligheid mee kunnen gaan, maar gezien de erg vroege starttijd zou ik dan akelig vroeg uit mijn bed moeten.
Daarnaast heb ik zondag de hele dag Lelystad met 2theexperience geboekt staan, dus vind ik het prettig om morgen niet ook de hele dag op de motor te zitten. Kan ik vast de trailer ophalen, de motor er op etc.

Kortom, deze keer niet voor mij.
Volgende keer dan maar. Veel plezier morgen!
 
trots? vooral bezorgd, (ook klein)dochters betekenen problemen! Maar voorlopig nog niet :+ nu is ze vooral erg klein maar wel al onbeleefd, er kon geen goede avond opa vanaf 😉.
Hahahhaa toch wel iets in de richting van "ga ga boe boe" das bijna hetzelfde 😋
 
Het enige boe boe wat er met 3 dagen oud vanaf komt wil ik niks mee te maken hebben 🤧
Ja, nee, ik weet er alles van. Ben blij dat ik het boe boe en de resultaten ervan aan mensen kan overlaten die er dán weer mee overweg kunnen 😄 Ik moest het vroeger ook, nu zijn weer anderen aan de beurt _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan