"Ex-Lessers" toerrit Noord-Brabant - 15-08-2020

Superleuk om het verslag te lezen, het was een gezellige en geslaagde dag zo te horen! Ondanks de gevallen motor en de kniebescherming haha. Goede leermomentjes! Ook leuk om jullie gezichten te zien, al weet ik niet wie wie is (behalve Diaantje, dat is niet zo moeilijk) 😁
Val ik zo op ja _O-
 
Zie je wel, we hadden nog 1 extra foto moeten maken met iedereen naast zijn/haar eigen motor. Dat is op dit forum toch een beter herkenningspunt. _O-
 
Zie je wel, we hadden nog 1 extra foto moeten maken met iedereen naast zijn/haar eigen motor. Dat is op dit forum toch een beter herkenningspunt. _O-

Ik denk dat ik ze wel in kan vullen, op basis van vooroordelen en reeds aanwezige kennis. 99% zeker.
 
Ik denk dat ik ze wel in kan vullen, op basis van vooroordelen en reeds aanwezige kennis. 99% zeker.
:Y Kan ik bevestigen: afgelopen zondag bij het Midland circuit in Lelystad (drukte van jewelste met tientallen++ motoren en motormuizen): Heeej, ben jij niet botoo van het MF? En ik reed echt niet met een MF vlag of sticker rond 🤣
 
Ik zal mijn deductie met je delen.

> LA, jij... lijkt me duidelijk
> RA Okami, hebben elkaar volgens mij eens ontmoet, petflesmeet ofzo? Daarnaast had ik dat op basis van zijn naam ook gegokt.
> RV: Daarna 1 van de jongste mederijders, dus MBKNL
> LV: Tribal achtige dingen op shirt --> sigaretten op tafel... moet een harley rider zijn!
Dan nog 2 over
> LM : Jbazelmans, staat op 1 van de foto's vrij dicht bij / achter de BMW.
> RM: max snelheid blijft dan over

Geheel onbetrouwbaar (en wellicht wat vooroordelen...excuus) maar dat was mijn invulling..
 
Ik zal mijn deductie met je delen.

> LA, jij... lijkt me duidelijk
> RA Okami, hebben elkaar volgens mij eens ontmoet, petflesmeet ofzo? Daarnaast had ik dat op basis van zijn naam ook gegokt.
> RV: Daarna 1 van de jongste mederijders, dus MKBNL
> LV: Tribal achtige dingen op shirt --> sigaretten op tafel... moet een harley rider zijn!
Dan nog 2 over
> LM : Jbazelmans, staat op 1 van de foto's vrij dicht bij / achter de BMW.
> RM: max snelheid blijft dan over

Geheel onbetrouwbaar (en wellicht wat vooroordelen...excuus) maar dat was mijn invulling..
Potdikkie doet ie niet slecht.....
Dat je mij ook zo duidelijk eruit haalt, das helemaal knap 😎
 
Ik zal mijn deductie met je delen.

> LA, jij... lijkt me duidelijk
> RA Okami, hebben elkaar volgens mij eens ontmoet, petflesmeet ofzo? Daarnaast had ik dat op basis van zijn naam ook gegokt.
> RV: Daarna 1 van de jongste mederijders, dus MBKNL
> LV: Tribal achtige dingen op shirt --> sigaretten op tafel... moet een harley rider zijn!
Dan nog 2 over
> LM : Jbazelmans, staat op 1 van de foto's vrij dicht bij / achter de BMW.
> RM: max snelheid blijft dan over

Geheel onbetrouwbaar (en wellicht wat vooroordelen...excuus) maar dat was mijn invulling..
Alleen waren die sigaretten niet van boto
 
Zo! Nog even klein ritje gemaakt en de motor afgedankt. Dadelijk nog even oliepeil controleren en morgenvroeg de bandenspanning. En dan om 08:15 😱vertrekken naar Best voor de langverwachte ex-lessers toerrit.
Ben toch wel benieuwd om iedereen in het echt te zien. En naar de mooie tocht die @Okami_Xci heeft uitgezet
Zit nog een oud topic over gezellige toerritten door te lezen en kom dit bericht tegen. Afgedankt lijkt veel op afgetankt, maar het is toch iets heel anders! Is me toen niet opgevallen :$
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan