"Ex-Lessers" Veluwe Toerrit - 27-08-2020

Okami_Xci

MF veteraan
24 dec 2016
2.965
1.877
Eindhoven
Facebook
Dus bij deze een inschrijf lijst voor de mensen die mee gaan komen voor de Veluwe Rit (van @LeonD)

Dit is een rustige toerrit, knal jij graag standaard met vMax+10Km/u of meer over de wegen dan is deze rit niet geschikt voor jou.
(Ga ik eventjes van uit... Als @LeonD Hier onder wat meer details kan plaatsen dan zal ik dat in de OP aanvullen)

Verzamelpunt: Van der Valk Hotel Harderwijk, (Leuvenumseweg, Harderwijk)
Verzameltijd: 9.30
Vertrektijd: 10.00 - 10.30?
Afstand: 122Km
Pauze stops: ... coming soon
Tankstops: ... coming soon

rondje-harderwijk-randmeer-ijssel-veluwe-jpg.1536431


Aanwezigen voor 27-08-2020:
1. @LeonD
2. @Diaantje
3. @Okami_Xci
4. @Diver2000 (Indien droog)
5. @tdemmer (o.v.b. goed weer)
6. @botoo (geen regen)
7. @No-geranium
8. @Hans60
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet nog geen afstand of route. Maar ik zal binnenkort in basecamp even een route maken zodat degene met navigatie het gpx bestandje kunnen laden. Maar ga uit van beginnen met koffie (en gebak) bij v/d Valk (jullie hebben dan al een aardig stukje gereden), ergens een lunch en dan nog ergens een een koffie/thee break. Starttijd misschien een half uur later vanwege dat sommige van ver komen?
 
Lijkt me leuk, indien het weer redelijk goed is. Maar op donderdag 27-08-2020 gaat niet lukken.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet nog geen afstand of route. Maar ik zal binnenkort in basecamp even een route maken zodat degene met navigatie het gpx bestandje kunnen laden. Maar ga uit van beginnen met koffie (en gebak) bij v/d Valk (jullie hebben dan al een aardig stukje gereden), ergens een lunch en dan nog ergens een een koffie/thee break. Starttijd misschien een half uur later vanwege dat sommige van ver komen?
Oooewww als ontbijtje gebak 🤭 heb even gekeken dan moet ik rond 8 uur vertrekken dus voor we de route doen een drankje ben ik wel voorstander van 😇😁
 
27-8??? Dat is op een donderdag...dan werk ik helaas.
Als het in een weekend was, had ik aangesloten...
 
Bijgaand een kaartje van de route. Het gpx bestand zet ik eronder.
 

Bijlagen

  • Rondje Harderwijk Randmeer IJssel Veluwe.jpg
    Rondje Harderwijk Randmeer IJssel Veluwe.jpg
    181 KB · Weergaven: 7
En het gpx bestand voor op de navigatie
 

Bijlagen

  • Rondje Harderwijk Randmeer IJssel Veluwe.gpx
    170,8 KB · Weergaven: 13
We kunnen de rit natuurlijk altijd nog eens rijden in september ofzo. Morgen gaan we de route "testen" want ook ik heb 'm zo nog niet gereden. Dus als we morgen er enthousiast over zijn kunnen we 'm natuurlijk eens herhalen. De omgeving is mooi. Het eerste stuk rij je langs de randmeren, dan over een dijk langs de ijssel en via mooie wegen over de veluwe weer terug naar het hotel.

Qua kilometers is het goed te doen voor de mensen die ook van wat verder komen. Qua reistijd ben je ongeveer 4 uur bezig. Met lunch en koffiepauzes zo'n 5 a 5,5 uur. Dus ik denk dat het een mooie rit wordt.

Hopelijk valt het weer morgen ook wat mee.
 
We kunnen de rit natuurlijk altijd nog eens rijden in september ofzo. Morgen gaan we de route "testen" want ook ik heb 'm zo nog niet gereden. Dus als we morgen er enthousiast over zijn kunnen we 'm natuurlijk eens herhalen. De omgeving is mooi. Het eerste stuk rij je langs de randmeren, dan over een dijk langs de ijssel en via mooie wegen over de veluwe weer terug naar het hotel.

Qua kilometers is het goed te doen voor de mensen die ook van wat verder komen. Qua reistijd ben je ongeveer 4 uur bezig. Met lunch en koffiepauzes zo'n 5 a 5,5 uur. Dus ik denk dat het een mooie rit wordt.

Hopelijk valt het weer morgen ook wat mee.
Ik heb vandaag een rustdag. Gister vanaf kwart voor 8 sochtends tot ongeveer half 12 savonds op de motor gezeten met @Okami_Xci ... die voel ik toch wel even haha. Ook nog een beest vlamhard tegen / in mn broek gevlogen, pijnlijk maar voor @Okami_Xci erg hilarisch... 🙄 (karma pakt je nog wel 😋)
Hopelijk is het morgen inderdaad wat minder stormachtig! Heb er wel zin in en ben erg benieuwd naar de route 😄😎
 
Het weer ziet er niet onverdeeld gunstig uit voor de hele dag morgen maar volgens de (doorgaans nogal onbetrouwbare) buienradar is het van 's morgens tot halverwege de middag prima te doen.
 
Bij deze wil ik me toch nog opgeven voor de rit van morgen. De reden waarom ik eerst niet kon, is uitgesteld. Dus kan ik morgen een mooie rit maken, de weersverwachting is ook goed :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan