"Ex-Lessers" Veluwe Toerrit - 27-08-2020

Hoe laat kan iedereen bij v/d Valk zijn morgen? Is dat rond 10 uur of half 11? Als het rond 10 uur is ben ik half 10 bij v/d Valk en wordt het half 11 dat we gaan rijden dan ben ik er 10 uur.

Ik parkeer mijn motor aan de linkerkant van de parkeerplaats, ik rij een blauwe bmw.

Dan ga ik binnen koffie drinken (in de koffiecormer Coci) en zie jullie wel verschijnen. Volgens mij zijn we met 7 personen (
Diaantje
Okami_Xci
tdemmer (o.v.b. goed weer)
botoo (geen regen)
No-geranium
Hans60
en ik

Het adres van van der Valk Harderwijk is Leuvenumseweg 7, 3847LA Harderwijk

Na de afslag Nijkerk, Zeewolde op de A28 zit een tankstation, misschien is het handig om daar de tank vol te gooien zodat we met een volle tank aan de route beginnen. Mocht je voor 120 kilometers brandstof hebben dan is dat voldoende voor de route. Lunch en koffiepauze bekijken we onderweg na ongeveer een uur, 1,5 uur rijden. Ik heb er zin in, tot morgen!

Laten jullie weten wat een haalbare starttijd is, vooral voor degene die al een eindje moeten rijden voor ze bij Harderwijk zijn :)
 
Hoe laat kan iedereen bij v/d Valk zijn morgen? Is dat rond 10 uur of half 11? Als het rond 10 uur is ben ik half 10 bij v/d Valk en wordt het half 11 dat we gaan rijden dan ben ik er 10 uur.

Ik parkeer mijn motor aan de linkerkant van de parkeerplaats, ik rij een blauwe bmw.

Dan ga ik binnen koffie drinken (in de koffiecormer Coci) en zie jullie wel verschijnen. Volgens mij zijn we met 7 personen (
Diaantje
Okami_Xci
tdemmer (o.v.b. goed weer)
botoo (geen regen)
No-geranium
Hans60
en ik

Het adres van van der Valk Harderwijk is Leuvenumseweg 7, 3847LA Harderwijk

Na de afslag Nijkerk, Zeewolde op de A28 zit een tankstation, misschien is het handig om daar de tank vol te gooien zodat we met een volle tank aan de route beginnen. Mocht je voor 120 kilometers brandstof hebben dan is dat voldoende voor de route. Lunch en koffiepauze bekijken we onderweg na ongeveer een uur, 1,5 uur rijden. Ik heb er zin in, tot morgen!

Laten jullie weten wat een haalbare starttijd is, vooral voor degene die al een eindje moeten rijden voor ze bij Harderwijk zijn :)
Ik pas me aan, moet volgens mij 1.5 uur rijden maar heb mn middagslaapjes vandaag al gedaan 😆 hou het hier wel even in de gaten wat iedereen handig vind
 
Ik kan in principe tussen 09:00 - 09:30 bij v/d Valk zijn. En mij lijkt het een mooie tijd om rond 10:00 uur te gaan rijden,
Als ik lees dat de route incl. koffie / lunchstop een uur of 5 - 5,5 rijden is zij diegen die een stukje verder moeten rijden ook weer een beetje op tijd thuis.
@Diaantje , bezig geweest met de zgn. iron butt rally ?
 
Ik kan in principe tussen 09:00 - 09:30 bij v/d Valk zijn. En mij lijkt het een mooie tijd om rond 10:00 uur te gaan rijden,
Als ik lees dat de route incl. koffie / lunchstop een uur of 5 - 5,5 rijden is zij diegen die een stukje verder moeten rijden ook weer een beetje op tijd thuis.
@Diaantje , bezig geweest met de zgn. iron butt rally ?
Hahahahahahahah het was een flinke zit ja 🤣
 
oh en half 10 vind ik wel te doen op zn vroegst. Gister ook al om kwart voor 8 op de motor, dat vind ik nog wel een mooie tijd, wil morgen niet al om 7 uur gaan zitten als ik een beetje keus heb 🙈
 
Een goede avond LeonD en anderen,
Bij deze wil ik me aanmelden voor jullie rondje Noord-Veluwe.
(A in dec '07. Laat tot inkeer gekomen zullen we maar zeggen.)
Er zitten volgens mij hele leuke weggetjes bij. Ik ben zeer benieuwd.
(En de groep is niet te groot.)
Ben wel eens langs de IJssel gekomen en daarom een tip voor een kleine verandering bij Veessen. Daar moet je een km-tje doorrijden voor je weer op de dijk kunt komen:
IJsseldijk Veessen.png
Tot morgenochtend 9.30 - 10.
 
Leuk initiatief, voor mij duurt het nog een klein maandje voor ik ex-lesser ben. Hopelijk komt dit vaker voorbij
Ik heb nu al 2 "ex lessers ritjes" gedaan en was hartstikke leuk. Gewoon lekker relaxed rijden genieten van de omgeving en het motorrijden en geen "haantjesgedrag". Als je het mij vraagt de leukste ritjes en lekker gevarieerd in leeftijden 😄
 
10:00 bij vd Valk wegrijden lijkt me een prima insteek. Ik zorg dat ik er voor 10:00 ben.
 
Mocht het weer morgen mee zitten rij ik ook wel een stukje mee als dat mag ;). Rijbewijs heb ik al 11 jaar maar ik woon in Ermelo en een ritje zo dichtbij is makkelijk en lijkt me wel gezellig.
 
Wat betreft tanken, ik las iets over een tankstation op de de A28?

Goedkoper is denk ik de onbemande Tango die op het terrein zit bij de Burgerking/KFC/La Place naast het Van der Valk hotel :)
 
Een goede avond LeonD en anderen,
Bij deze wil ik me aanmelden voor jullie rondje Noord-Veluwe.
(A in dec '07. Laat tot inkeer gekomen zullen we maar zeggen.)
Er zitten volgens mij hele leuke weggetjes bij. Ik ben zeer benieuwd.
(En de groep is niet te groot.)
Ben wel eens langs de IJssel gekomen en daarom een tip voor een kleine verandering bij Veessen. Daar moet je een km-tje doorrijden voor je weer op de dijk kunt komen:
Bekijk bijlage 1537319
Tot morgenochtend 9.30 - 10.
Tot morgen!
 
Gezellig! Ik ben morgen ook om half 10 bij van der Valk. Dan kunnen we nog een kop koffie nemen en gaan we daarna lekker rijden. Qua weersvoorspellingen lijkt het een droge dag te blijven dus ook dat is top.

Ik zie jullie morgen!
 
Wat betreft tanken, ik las iets over een tankstation op de de A28?

Goedkoper is denk ik de onbemande Tango die op het terrein zit bij de Burgerking/KFC/La Place naast het Van der Valk hotel :)
Die weet ik dan weer niet :)
 
Denk dat ik ook aansluit, wellicht rij ik hem niet uit, moet op tijd terug zijn.
Maar onderweg jullie "kwijt raken" kan wel denk ik

Als mijn zoon zegt waar hij mijn sleutel heeft gelaten :(
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier allemaal, ik hoop dat jullie het droog houden daar.
Ik wacht wel voor een keer in een weekend, door de weeks is voor mij bijna niet te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan