Ex-lessersrit 18 september/2 oktober

X20DTL

Die hard MF'er
7 apr 2014
874
14
Almere
Bij deze mensen kun je hier opgeven voor de ex-lessersrit voor 18 september en 2 oktober.

Je mag 1 dag meerijden of als je het erg leuk vond ook 2 dagen meerijden.

Sorry kan effe geen link maken want computer is kaput althans hij doet en daar is alles mee gezegd dus een telefoon topic :+

Geef maar aan welke dag je kan en het komt goed
 
Ga je 'm in het midden van het land houden?
Wel handig voor potentiëel meerijders om te weten in welke regio het plaats gaat vinden ;)
 
Het plan is om vanuit Barneveld een rondje te rijden van ongeveer 120km.

De route is ongeveer zo:
a087f4696b8220d6323c453b4ffed54d.png


Er zit overigens wel een stukje onverhard in: de Hessenweg in Radio Kootwijk.

Informatie over de startlokatie vind je in onderstaande link naar de rit die Mr.Tinus vorig jaar heeft georganiseerd:

Ex-lessersrit (Midden Nederland) Zondag 13 september

Vertrektijd wodt gewijzigd naar 11:00 uur. Verzamelen vanaf 10:30u maar X20DTL en/of ik zal er wel ruim eerder zijn.

:]
 
Laatst bewerkt:
Deelnemers aan de rit op 18 september:

- X20DTL (West-Flevoland)
- Saabert (het Gooi)
- Daglop3r (oost)
- ChrisAce (oost)
- Ritjard, OVB (Utrecht)
- Sarr, OVB (Noord-Holland)

Deelnemers aan de rit op 2 oktober:
- X20DTL (West-Flevoland)
- Saabert (het Gooi)
- HaagseRay (West/Den Haag)
- Lebrat

De lijsten in dit bericht worden de komende tijd door mij aangevuld wanneer men zich aanmeldt. Geef dan ook even aan welke dag je mee wil rijden. dit bericht quoten (bah, wat een nederlands, maar anders snapt niemand het ;) ) is dus niet nodig. als je wil, kan je er ook even bij melden van welke kant je komt, misschien zijn er rijders die samen willen oprijden naar Barneveld/Terschuur. zo ja, spreek dat onderling even af via PB-tjes.

:]
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er de 18e ook bij :)
Ik kom uit het Oosten des lands, dus als er nog meer mensen evt gelijk op kunnen rijden kan dat ook :)
 
't is niet bepaald míjn kopje thee. mij zal je er dus niet zien. maar als de deelnemers na de rit nog naar 't Veen willen (als daar dan nog wat te beleven valt) mag dat natuurlijk.
 
Vorige keer ook meegereden, was gezellig dus voor herhaling vatbaar! 18 sept is MFMM dus dan kan ik niet, maar als de rit van 2 oktober doorgaat ben ik erbij :t
 
Het loopt nog niet storm hier. Maarja, als iedereen naar de MFMM gaat is dat ook wel logisch _O- . Ik vind dit in ieder geval (nu) mooier, dus dit jaar ben ik lekker hier bij, dan misschien volgend jaar wel MFMM. Zien we dan wel weer :W
 
Vorige keer ook meegereden, was gezellig dus voor herhaling vatbaar! 18 sept is MFMM dus dan kan ik niet, maar als de rit van 2 oktober doorgaat ben ik erbij :t

Ja 2 oktober gaat door dus we zetten je er bij voor die datum
 
Als nieuw lid en nieuwe motor rijder zou ik graag mee willen rijden. Echter bij slecht weer pak ik de vierwieler of ben aan het werk haha

Edit; gaat om 18 september.
 
Laatst bewerkt:
schrijf me maar in voor 2 okt, lijkt me leuk!
Die dag ervoor heeft mn motor dan net een fikse beurt gehad van een mede MF´er!

Kan k m mooi uittesten.

Kom uit Westervoort trouwens
 
Shit, f*ck, over het hoofd gezien dat ik aankomende zondag gewoon moet werken.. Is nog een belangrijke dag ook; want nieuwe baan en dit is mijn eerste dag alles alleen doen na een periode inwerken. Moet mij dus helaas afmelden voor aankomende zondag, 2 oktober kon ik sowieso niet aanwezig zijn, dan ben ik op vakantie. Balen!!! Hoop dat jullie wel heel veel plezier hebben.
 
Shit, f*ck, over het hoofd gezien dat ik aankomende zondag gewoon moet werken.. Is nog een belangrijke dag ook; want nieuwe baan en dit is mijn eerste dag alles alleen doen na een periode inwerken. Moet mij dus helaas afmelden voor aankomende zondag, 2 oktober kon ik sowieso niet aanwezig zijn, dan ben ik op vakantie. Balen!!! Hoop dat jullie wel heel veel plezier hebben.

komt goed, ga je gewoon in het voorjaar mee rijden ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan