Ex-lessersrit april 2017

saabert

MF veteraan
25 jul 2013
3.024
155
Soest
net als in 2016 wordt er in het voorjaar weer een ex-lessersrit georganiseerd.

heb je de afgelopen weken je rijbewijs behaald, of denk je het de komende tijd te behalen (natúúrlijk haal je het! *D ), en vind je het leuk om een keer te ervaren hoe het is om in een groepje te rijden, of wil je gewoon voor de leut meerijden, dan kan je mee!

verzamelplaats is deze keer bij de Shell aan de Larserdreef 698. verzameltijdstip leg ik vooralsnog op 10.30u, we vertrekken dan om 11.00u. beide tijdstippen zijn nog aan te passen. we eindigen daar ook weer. bij het beginpunt kan je je tank nog even aftoppen (joh...) voordat we vertrekken. langs de route heb ik voldoende pompstations gezien, dus mocht iemand onderweg (weer) moeten tanken, dan zou dat effe snel kunnen.

de snelheid proberen we niet te hoog te laten liggen. tijdens een vorige rit lag het tempo soms aan de hoge kant. dat gaan we dus in 2017 aanpassen 8-)

Lunchpunt vooralsnog bij pannenkoekenrestaurant Epe voor eigen rekening.

de route ligt door het noordelijke deel van de Veluwe/Gelderland en is met 143 km wat langer dan voorgaande ritten.

route%20ex-lessersrit%202017_zpszuhabvad.jpg


de datum dat we deze rit gaan rijden is op 16 en 30 april 2017.

in dit topic kan je je aanmelden voor een van de dagen, de deelnemerslijst wordt dan door mij bijgewerkt. zet bij je aanmelding ook even je woonplaats, zodat je eventueel met anderen op kunt rijden naar de Shell.

ook vragen met betrekking tot deze rit kan je in dit topic stellen.

:]
 
Laatst bewerkt:
deelnemers voor 16 april:

- Saabert, Hilversum
- Z750R
- Onrust92
- JO-Racing
- Crazy Rodd
- Hmmmike
- Bikcor


interesse, resp. ovb:
- Lionheart2304
- Enzio
- HaagseRay
- JurgenOV
- Klaez
- Noander

deelnemers voor 30 april:

- X20DTL, Almere
- Saabert, Hilversum
- MotormuisAn
- JurgenOV
- Lionheart2304
- Rendier
- FrodoX84
- Chrisace
- Ice age druid
- Jojoy95
- ThomK

interesse, resp. ovb:
- Enzio
- daandeurloo
- Hmmmike
- Bikcor
- Klaez
- aSandWalker
- Martijn1987

Last Minute-aanhaak, resp onduidelijke/geen datum gemeld:
- Ferde
- Okami_Xci
- Miglowie + collega

dit bericht wordt regelmatig gewijzigd na aanmeldingen.
 
Laatst bewerkt:
net als in 2016 wordt er in het voorjaar weer een ex-lessersrit georganiseerd.

heb je de afgelopen weken je rijbewijs behaald, of denk je het de komende tijd te behalen (natúúrlijk haal je het! *D ), en vind je het leuk om een keer te ervaren hoe het is om in een groepje te rijden, of wil je gewoon voor de leut meerijden, dan kan je mee!

verzamelplaats is deze keer de MacDrive bij Lelystad, Larserplein 10. verzameltijdstip leg ik vooralsnog op 10.30u, we vertrekken dan om 11.00u. beide tijdstippen zijn nog aan te passen. we eindigen daar ook weer. zorg bij aankomst voor een volle tank. op 1,5km afstand van het Larserplein ligt een BP-benzinestation, Ketelmeerstraat 220, Lelystad. net over de helft, voor het lunchpunt, in Vaassen komen we ook langs een BP-benzinepomp. dat zijn langs de route eigenlijk de enige twee tappunten voor onze brommers.

de snelheid proberen we niet te hoog te laten liggen. tijdens een vorige rit lag het tempo soms aan de hoge kant. dat gaan we dus in 2017 aanpassen 8-)

Lunchpunt voor eigen rekening is bij restaurant Schaveren, Oranjeweg 75 Emst.

de route ligt door het noordelijke deel van de Veluwe/Gelderland en is met 155 km wat langer dan voorgaande ritten.

[afbeelding]

de datum dat we deze rit gaan rijden is op 16 en 30 april 2017.

in dit topic kan je je aanmelden voor een van de dagen, de deelnemerslijst wordt dan door mij bijgewerkt. zet bij je aanmelding ook even je woonplaats, zodat je eventueel met anderen op kunt rijden naar de Mac.

ook vragen met betrekking tot deze rit kan je in dit topic stellen.

:]

de snelheid proberen we niet te hoog te laten liggen. tijdens een vorige rit lag het tempo soms aan de hoge kant. dat gaan we dus in 2017 aanpassen 8-)

Dat was juist mooi! Gang is alles :} :]
 
Jawel, maar er waren motorrijders bij die net hun rijbewijs en motor hadden. En dan kan ik me voorstellen dat 100 door het bos wat veelgevraagd is. Misschien dat ik mijn oude brik, de Honda SiverWing, van stal haal. Die is met 230kg en 50pk (ooit in 1982) geen strepentrekker...
 
Laatst bewerkt:
de snelheid proberen we niet te hoog te laten liggen. tijdens een vorige rit lag het tempo soms aan de hoge kant. dat gaan we dus in 2017 aanpassen 8-)

Dat was juist mooi! Gang is alles :} :]

dat begrijp ik dat je dat iets mooier vind en de groep toen was ook klein waardoor het kon, echter in april gaan er altijd meer mensen mee dus dan wordt de groep te groot voor die snelheden en ten slotte -> samen uit samen thuis ;) :Y :t
 
Leuk initiatief! Ik heb sinds september mijn rijbewijs en eigen gemotoriseerde fiets.
In oktober al eens een toertocht gemaakt met wat nette fietsen. Ik zet deze ook op de kalender en hou hem in de gaten!
 
Ik ga ook weer mee rijden uiteraard, net als vorig jaar.
Kijken of ik mensen mee kan nemen.
De datum kijk ik nog even aan wat de meeste stemmen opbrengt.
 
Laatst bewerkt:
Als ik tegen die tijd in het bezig ben van een motor lijkt me het leuk om mee te gaan.
Net in het bezig van mijn rijbewijs dus lijkt met een ideale rit!
 
Als ik tegen die tijd in het bezig ben van een motor lijkt me het leuk om mee te gaan.
Net in het bezig van mijn rijbewijs dus lijkt met een ideale rit!

Gefeliciteerd met het behalen van de mooie aanvulling op je roze kaartje! Al lekker aan het snuffelen voor een motor?
 
Ik ga dit jaar ook mee!Vorig jaar helaas niet gelukt vanwege een hardnekkige voorhoofdholte ontsteking, maar dit jaar moet goed kunnen komen! Gr. Mike, Arnhem
 
Bikcor, ga jij ook mee en zullen we nu wel samen oprijden? :+
 
Laatst bewerkt:
:} Dank!!! :P Ik denk daarover nog even na, het is nl. wel een aardig stukje rijden. Maar wie weet...
 
Maar goed ik rij sowieso mee, kijk tegen die tijd wat het weer doet.

De vorige keer was ut niet heel erg lekker, maar dat is niet heel erg.

Is voor mij 177km rijden naar de startplek, dat wel.
 
Is voor mij 177km rijden naar de startplek, dat wel.

Dan woon jij nog iets verder weg dan ik... Hoewel het met (afhankelijk van de route) 97 tot 119 km voor mij ook niet echt naast de deur is. Maar goed, als het weer een beetje meezit, wordt het vast een lekkere rit. :)
 
Ik ga o.v.b. van het weer mee de 16e of de 30e dat laat ik nog even weten.

P.S. maar bij de volgende rit niet het startpunt verleggen verder van denhaag haha...
 
Laatst bewerkt:
ik wil me graag aanmelden voor de 16e! heb m afgelopen jaar namelijk gemist ivm het slechte weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan