Ex-lessersrit april 2017

ben je in ieder geval op tijd. X20DTL kom zo ook die kant op, ik had 'm net aan de lijn (voor zover dat kan met een mobiele telefoon...)

zo de Honda eens onder de hoes vandaan trekken en wakker schudden.
 
Ik kan pas rond 11.00, maar dan zullen jullie al lang en breed onderweg zijn. Next time!

Edit: verkeerde topic _O-
 
Laatst bewerkt:
Ben der vandaag niet bij. Geen zin en dan s'avonds weer gebroken thuis zitten.
Volgende week ben ik wel bij de Mega meeting.
 
Was weer een leuke rit. Zeer leuke weggetjes gezien ik ben niet meer gestopt bij de laatste shell maar gewoon door naar huis gegaan toch een ruime 250km er bij gezet vandaag
 
Ik ben ook weer thuis. Vond het weer tof. Dank je wel allemaal, wie weet tot volgende keer!

Gr. Mike
 
Toch maar over de snelweg naar huis gegaan ;)
Ben geloof ik net de eerste 10 minuten beeld van de rit kwijt...
Nu 32GB aan data kopieren, straks eens kijken of ik er een leuke montage van kan maken.
 
Was een leuke rit. 380km er weer bij na vandaag.
Gezellige mensen en leuk georganiseerd, top dagje vandaag.
Nu de beentjes ophoog en biertje in de hand.
Cheers!
 
Ahh ik ben me vergeten af te melden! Hadden vandaag een bijeenkomst die iets belangrijker was (wel op de brommer naar toe geweest;)) maar helemaal vergeten me af te melden...

Excuses :)
 
Bedankt iedereen, was een leuk ritje! De teller bij mij is op 453 km gestopt .... pfff
Ben benieuwd naar e.v.t. Foto's filmpjes !
 
Vond het erg gezellig! Leuk jullie te ontmoeten en wat gezichten bij de namen te hebben.

Bedankt voor de organisatie! Alleen die uitsmijter had ik wel graag willen hebben voor de lunch! _O- _O-

Hier een paar foto's
 
Leuke rit! Mooi langs de tulpenvelden en een mooi stukje Ijsseldijk. Tempo vond ik op sommige punten wel wat laag, maar over het algemeen prima. De stop bij die speelweide (20 min na een uur pauze) begreep ik ook niet helemaal. Helaas moest ik toen al afhaken omdat ik anders mijn afspraak later die dag niet haalde. Iig leukom jullie ontmoet te hebben.
 
Leuke rit! Mooi langs de tulpenvelden en een mooi stukje Ijsseldijk. Tempo vond ik op sommige punten wel wat laag, maar over het algemeen prima. De stop bij die speelweide (20 min na een uur pauze) begreep ik ook niet helemaal.

Tempo is denk ik in het algemeen een lastig iets bij zo'n grote groep als die we nu hadden.
Ook nog eens door intercom's die niet echt lekker mee werkten (tot na de pauze...)
hierdoor was er vooraan geen informatie over wat er achteraan gebeurde. (vermoed ik zo)
Zo stroopt het bij verkeer/kruispunten behoorlijk op en de rechte stukken zaten we ver uitgerekt.
Na de pauze toen de intercom's eindelijk mee wilde werken ging het als het goed is een stukje vlotter.
Thans zo heb ik het ervaren als iemand die bijna helemaal achteraan reed.
De stop bij de speelweide had een informatief leerstukje erin zitten wat daar even aan de aandacht gebracht wilde worden.
 
Tempo is denk ik in het algemeen een lastig iets bij zo'n grote groep als die we nu hadden.
Ook nog eens door intercom's die niet echt lekker mee werkten (tot na de pauze...)
hierdoor was er vooraan geen informatie over wat er achteraan gebeurde. (vermoed ik zo)
Zo stroopt het bij verkeer/kruispunten behoorlijk op en de rechte stukken zaten we ver uitgerekt.
Na de pauze toen de intercom's eindelijk mee wilde werken ging het als het goed is een stukje vlotter.
Thans zo heb ik het ervaren als iemand die bijna helemaal achteraan reed.
De stop bij de speelweide had een informatief leerstukje erin zitten wat daar even aan de aandacht gebracht wilde worden.

klopt helemaal Okami, het gaat er om dat op de Elspeterweg eerst borden zijn die aangeven dat je niet rechtsaf de stakenbergweg op mag maar dat het voor het gewone verkeer (auto, motor en (brom)fiets) wel er in mag, ook de situatie in nunspeet is er een van "de buitengewone categorie" die je niet vaak tegen komt waarbij je rechtsaf moet om linksaf te gaan.
 
Die in Nunspeet wist ik nog van de vorige keer. De borden die aangaven dat we bij die Stakenbergweg er wel in mochten, had ik ook ff gemist. Hoewel, ik had ze uiteraard wel gezien, maar zei niks, omdat ik wilde kijken of jullie het allemaal wel zagen... O-) :Y

Tempo vond ik persoonlijk overigens prima. Beetje van alles.
 
Die in Nunspeet wist ik nog van de vorige keer. De borden die aangaven dat we bij die Stakenbergweg er wel in mochten, had ik ook ff gemist. Hoewel, ik had ze uiteraard wel gezien, maar zei niks, omdat ik wilde kijken of jullie het allemaal wel zagen... O-) :Y

Tempo vond ik persoonlijk overigens prima. Beetje van alles.

regio arnhem toch mike,tja daar wonen alleen maar (b)engeltjes :Z B|
 
Die in Nunspeet wist ik nog van de vorige keer. De borden die aangaven dat we bij die Stakenbergweg er wel in mochten, had ik ook ff gemist. Hoewel, ik had ze uiteraard wel gezien, maar zei niks, omdat ik wilde kijken of jullie het allemaal wel zagen... O-) :Y

Tempo vond ik persoonlijk overigens prima. Beetje van alles.

regio arnhem toch mike,tja daar wonen alleen maar (b)engeltjes :Z B|

Jij weet het! O-) O-)
 
Work in progress...
(Commentaar, knip en plak werk (beelden achteruit midden boven), inkorten/versnellen waar nodig, audiotrack uitzoeken, censuur...)
zIj5ihB.png


Nog wel eventjes bezig... en dan nog uploaden.

'Teaser'
WOSyoYJ.png
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan