Ex-lessersrit (Midden Nederland) Zondag 13 september

ik heb toch nog maar weer even mn originele pijp gemonteerd. Had een laser pijpje op de kop getikt...
buldert heerlijk, maar iets te luid, daar ga ik problemen mee krijgen :-P

Maar ook hier ben ik er nu klaar voor.... zie jullie morgen !
 
Beetje kort dag, maar wil me ook nog even aanmelden voor morgen.
Motor doet het weer sinds vandaag, na een paar weken terug een schuivertje gemaakt te hebben. Vandaar dat ik me nog niet eerder had aangemeld omdat ik nog niet wist of het ging lukken om de motor op tijd weer werkend te hebben.

Tot morgen en dan lekker :]
 
Ik moet me helaas afmelden heb een iets te grote kater Door een evenement bij ons in de buurt gisteren avond dus vindt het niet verantwoord om te gaan motorrijden. Volgende keer zeker weten wel!
 
Zo dat was een heerlijk ritje vandaag.
En ik heb welgeteld 1 hele foto gemaakt *D

full
 
Ook weer veilig thuis. Was een mooie rit. De terug weg nog even lekker binnen door gegaan. Ik zie de fotos en filmpjes wel online komen.
 
Yes, ben bezig met een filmpje,, eigenlijk van plan om alles 4x versneld af te spelen zodat alle beelden er op kunnen. Via youtube .25 keer de snelheid afspelen voor wat interessante stukjes!!
 
Leuk sven, ben benieuwd naar de beelden !
Was een prima dag, met beter weer dan ik had durven hopen.
Een leuk gemengd gezelschap.. met een gemengd assortiment motoren.
Bedankt allemaal voor de gezelligheid.

Ik heb ook niet veel beeld materiaal sturen is ook leuker dan foto's nemen :-P

IMG_2625.jpg


IMG_2630.jpg
 
Nog een applaus voor de organisator die een mooie route uitgestippeld had door het schone veluwse landschap, en gepland had op een stralende dag.
Pannekoekenrestaurant was prima te doen. Dat grind van dat ene restaurant zag er inderdaad erg mooi uit trouwens.
om toch nog even te zeiken over die wielrenners.....
Ik ben wel benieuwd naar de eventuele filmpjes die gemaakt zijn.
 
Leuk, helaas heb ik mijn motor 1 dag te laat gekocht.
Er komt zeker niet weer een ex-lessersrit (gezien het weer enz.)?
 
Laatst bewerkt:
Hier nog even een paar foto's van mij, ook niet zo veel, maar het sturen is inderdaad leuker :]
full


full


Het was een mooie rit, goed georganiseerd (nog bedankt daarvoor), zeker voor herhaling vatbaar misschien inderdaad wel met een iets minder ex-lessers rit *O*

Ben nog bezig om van het filmpje dat ik gemaakt heb wat leuks te maken, maar dat valt nog niet mee, om uit de ruim 2 uur film een filmpje van een minuut of 10 te maken.
 
inderdaad was het een zeer geslaagde dag, ook voor mij als voorrijder wat het de eerste keer was en tja dan rij je de route voor om te zien waar er knelpunten zijn dan besluiten ze ineens een stukje open te leggen van ca 60m en dan wordt het zoeken maar toch de route terug gevonden na een mooi stukkie industrieterrein. :Y

verders een mooi stukkie offroad gedaan en ja die weg heeft een naam de "Asselerweg" ongelofelijk via een kennis gehoord die in kootwijk woont dat dit al 15 jaar zo is om het verkeer langzamer te laten rijden ( en ja dat is gelukt _O- ) als ik ValeVR46 mag geloven. :P

dan lekker achter een ford fietstas gereden en dus konden we lekker gas geven ( ik ga geen 35 km/u rijden waar je 60 km/u mag ) en daar was iedereen best wel blij mee.

en op de weg naar onze lunchpunt gelukkig geen sleurhutten gehad en ja geef toe om dan te stoppen en wachten was beter geweest dan achter een sleurhut te jakkeren.

lekker geluncht en daarna een rondje van de zaak _O- _O- _O- zelfs de tomtom wist het niet meer en ik ook niet. *O* *O* _O- _O-

en dan bij tongeren tot vlak voor nunspeet achter wielrenners gezeten ( dames om wel te verstaan de heren reden nog daarvoor ).

en op de stakenbergweg achter een twijfelaar gereden die niet wist hoe hard zij mocht en ja daar mag je 60 km/u maar zij twijfelde is het nu 10, 20 of 30 km/u dus motoren aan de kant en lekker van een sigaret genieten want daar wil je niet achter blijven rijden.

maar de kerkelijke dames aldaar die vriendelijk naar de kerk liepen was ook een hoogte puntje voor ons heren. :+
 
https://youtu.be/IU9LG3eZG64

daar is het filmpje dan van de hele rit,, helaas mist het laatste stuk omdat me accu leeg raakte..
Alles is versneld afgespeeld en totaal niet gemonteerd of iets. ik ga nog proberen om een wat kleiner filmpje te maken!
het met snelheid 0.25 afspelen werkt niet zo best haha.
Zelf maar een liedje onder meezingen!
iets van https://youtu.be/2CTPLUcQAjk
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan