Ex-Lessersrit voorjaar 2016 !!! Wir machen das noch mal.

leuk! een thuiswedstrijd. ik kan beide dagen. in ieder geval rijd ik de 24e mee. alleen maar goed voor de ervaring voor het rijden in groepen.
alleen nog even de laatste dingetjes aan de Pan rechttrekken en ik ben er klaar voor.

bij mooi weer is de kans groot dat de oudloosdrechtsedijk vrij druk is met watersportliefhebbers. iets om rekening mee te houden.

:]

edit: routemaker, let even op! in Naarden/Bussum gaat de route de A1 af en dan de Amersfoortsestraatweg op, dan rechtsaf Brediusweg over de snelweg heen naar de Bollelaan. Dit kan momenteel NIET!: het bruggetje in de Oud Blaricummerweg wordt vernieuwd. je kunt dus NIET rechtsaf richting Huizen. Dit duurt tot en met 3 juni. De lus die je in de route hebt gemaakt, langs het adres Huizerstraat 34 (Chemische Fabriek), kan je dus niet maken. je 'moet' dus bij het kruispunt met de Brediusweg rechtdoor, voor hotel Jan Tabak langs, zodat je uitkomt bij de rotonde. de route wordt daardoor iets korter.

edit2: wat doet de Coelhorsterweg in de route?
 
Laatst bewerkt:
Bummer..... :-( Ik zal de beginpost nog even aanpassen. En voor iedereen die zich voor de 24e had aangemeld en er niet bij kan zijn... laat het even weten.

@saabert ik denk dat we naar 2 verschillende routes zitten te kijken. alle straten die ik zie in je post kom ik in mijn route niet tegen. :-P Ik gebruik de tomtom kaarten in myroute wellicht dat daarom de route er bij jou wat anders uit ziet ?

Anders wellicht de track proberen te gebruiken ipv de route dat kan het verschil maken.
Stuur me anders even een screenshot van het probleem gebied. Dan kan ik daar nog wat omheen verzinnen indien nodig.
 
Ik zal eens kijken of ik nog iemand kan porren om mee te gaan.
Die jongen heeft ook een account hier, maar weet zijn naam niet. Ik ken hem persoonlijk wel.


En de weersverwachting voor Amersfoort zien er nu niet al te best uit met 6.6mm regen.

Ik zit namelijk met oortjes van de telefoon die ik als navigatie ga gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
En dan krijg je het dilemma handschoenen over de mouw of er in. Bij er over stroomt het water je handschoenen in. Bij er in waait de nattigheid je mouw in.

Keuzes.......😁. Wie zien het wel zondag. Rijden ga ik sowieso. Spoelt m'n pak ook weer eens schoon.
 
bijzonder wat mijn routemaak-programma's van de download maken...de ene maakt er een route van 420km van, de ander vindt 180km genoeg. beide routes maken er bij knooppunt Muiderberg een regelrecht zooitje van.

ik ben benieuwd...
 
ik durf in het eerste geval voor die laatste 20km niet te gokken dat het nog in mijn tank zit...

knooppunt Muiderberg, Naarderbos en Amsterdamsestraatweg in Naarden wordt komend weekend weer een uitdaging...
 
Ik moet tussendoor denk ik nog wel tanken inderdaad!. Ik kan zo'n 160 tot 180~190km met mijn gs rijden voordat ie op Reserve moet ( ja hij verbruik ietjes te veel :D ).

Dan bij reserve zit er nog dik 7~7.5 Liter in.
 
Ik heb net even gekeken naar het weer in Amersfoort komende zondag. 5 graden en regen, dus ik moet helaas afhaken. Regen op zich niet erg maar als het dan ook nog koud is wordt het niet geweldig met mijn pak. Sorry guys, veel plezier in ieder geval!
 
Slowpoke89 schreef 21 april 2016 @ 09:58:
Ik heb net even gekeken naar het weer in Amersfoort komende zondag. 5 graden en regen, dus ik moet helaas afhaken. Regen op zich niet erg maar als het dan ook nog koud is wordt het niet geweldig met mijn pak. Sorry guys, veel plezier in ieder geval!

De regen belooft in een paar enkele buien te vallen, dat belooft mooie taferelen. Voor kou zijn extra truien uitgevonden. En kopjes koffie onderweg. Ik laat me door het weer geen motorritje ontnemen... Gezien mijn reikwijdte moet ik wel ook ergens tanken. 13 l is zo op.... We vinden wel wat. Tot zondag!
 
De regen belooft in een paar enkele buien te vallen, dat belooft mooie taferelen. Voor kou zijn extra truien uitgevonden. En kopjes koffie onderweg. Ik laat me door het weer geen motorritje ontnemen... Gezien mijn reikwijdte moet ik wel ook ergens tanken. 13 l is zo op.... We vinden wel wat. Tot zondag!

:}
 
voor degenen die vanuit Amsterdam over de A1 (wat komend weekend niet kan ivm de wegwerkzaamheden bij Muiderberg) aanrijden: er ligt voor de afrit bunschoten/spakenburg, tussen Baarn en Amersfoort een benzinepomp, 'de Slaag'. alternatief (en ook voor degenen die uit A1-oost of A28 komen) is het tankstation aan de Rondweg oost 2 te Amersfoort.

ik rijd zelf vanuit Hilversum naar het meetingpoint.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net even gekeken naar het weer in Amersfoort komende zondag. 5 graden en regen, dus ik moet helaas afhaken. Regen op zich niet erg maar als het dan ook nog koud is wordt het niet geweldig met mijn pak. Sorry guys, veel plezier in ieder geval!

moet ik je bij zaterdag 30 april zetten of kan je dan ook niet
 
Het lijkt allemaal gelukkig mee te vallen morgen. Wel een beetje nattigheid afgewisseld met een zonnetje. De regen valt vnml morgen middag. dus na de lunch.

Heb er zin in !
 
Gezien het weer morgen haken Rickert en ik Helaas af. Jammer genoeg is het weer niet zo mooi als van de week. Wel hebben we zin om de volgende toer (als die er komt) mee te doen.

Voor degene die morgen wel gaan, heel veel plezier!

Gr. Kevinvd
 
Zoals het er nu uitziet volgens de verwachtingen ben ik er morgen, mocht het extreem worden met zware buien / hagel dan haak ik af maar dan meld ik het hier wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan