Ex-Lessersrit voorjaar 2016 !!! Wir machen das noch mal.

Ik zie regen van 10 tot 5 uur voor morgen in Amersfoort.

Zou vandaag ook redelijk koud worden hier in Tholen, maar zo voelt het niet.

Heb tevens mijn Tomtom laten monteren op de GS500 en er mee test gereden van Motoport Goes naar Huis.

Gelijk verse remblokjes voor erop.

Arbeid per uur daar is best veel, maar ze komen dan ook professioneler over dan bij mijn eigen dealer.
 
Als er nog een plekje vrij is dan schuif ik morgen graag aan :] , ik had eerst een andere motorrit in de planning op deze dag, maar de organisator daarvan vond het toch te slecht weer worden dus heeft de rit verplaatst :( . Nu maar hopen dat het een beetje droog blijft.
 
Als er nog een plekje vrij is dan schuif ik morgen graag aan :] , ik had eerst een andere motorrit in de planning op deze dag, maar de organisator daarvan vond het toch te slecht weer worden dus heeft de rit verplaatst :( . Nu maar hopen dat het een beetje droog blijft.

Ik weet welke andere rit je bedoelt... :Y Zit zelf eerlijk gezegd ook wel een beetje in dubio, heb volgens mij vandaag net een spiertje verrekt tussen mijn schouderbladen. Maar goed, met een beetje geluk is dat morgen weg.
 
Kwa regen valt het allemaal wel mee in Amersfoort hoor.

Tussen 0.2 en 0.5mm gaat er vallen tussen 9 en 5 zegt buienradar.
 
Als er nog een plekje vrij is dan schuif ik morgen graag aan :] , ik had eerst een andere motorrit in de planning op deze dag, maar de organisator daarvan vond het toch te slecht weer worden dus heeft de rit verplaatst :( . Nu maar hopen dat het een beetje droog blijft.


Ro-ling mooi dat je toch mee gaat zie je bij de mac in amersfoort verzamelen is 10:00 uur in de ochtend dus je hoeft niet al te vroeg op.
 
Ik rij Dordrecht/Gorinchem.

oO6W44I.png


Kunnen we dan ergens samen rijden er naar toe dan ?

Ik rij een GS500 met 3 koffers en een tomtom rider 400 en MF sticker op de kentekenplaat.
Zou mooi zijn als je mij kon spotten onderweg.

Ik ga thuis rond 08:15 weg.

Misschien morgen nog een sticker bij plakken op de benzine tank.

Dan valt het wel op denk ik zo ( auto sticker ).
 
Laatst bewerkt:
Dat zou een goed plan zijn.
Ik kan alleen nu nog niks afspreken omdat ik morgen ochten nog 2 uurtjes moet werken.
Ik kan pas op zn vroegst 09:00 vanaf Hendrik Ido Ambacht vertrekken.

Hoelaat gaat de reis van start.. 10:30?
 
Idd rond 10.30 Als je rond die tijd verwacht er te zijn... wachten we gewoon even op je :-)
 
Als er nog een plekje vrij is dan schuif ik morgen graag aan :] , ik had eerst een andere motorrit in de planning op deze dag, maar de organisator daarvan vond het toch te slecht weer worden dus heeft de rit verplaatst :( . Nu maar hopen dat het een beetje droog blijft.

Tuurlijk :-) geen probleem... schuif gezellig aan
 
Ivm het weer haak ik morgen ook af. Als echte diehard mooi weer rijder stap ik niet op met regen en/of kou in het vooruitzicht. Voor de echte motorrijders die morgen naar Amersfoort gaan, heel veel plezier met rijden en ik hoop door jullie dat het weer toch een beetje mee wil werken!!
 
Gast stel je niet zo aan. Gewoon rijden maar.

Trouwens gebruikt Tomtom, Android voor de Rider 400/410 ? Had de micro sd voorbereid met de tomtom en er staat een mapje in met de naam: .Android_Secure

Heb ook inmiddels de gpx bestand erin gezet voor morgen ( Ex Lessers route 2 )
 
Laatst bewerkt:
En mochten er mensen zijn die vanuit- of via Amsterdam rijden (A1), Rendier en ik rijden ook van die kant af ;)

ik rijd vanuit Hilversum, waarschijnlijk schuif ik zo tegen 9:45u bij Eemnes (Baarn Noord/Soest) de A1 op.

hou er rekening mee dat je op de A1 bij Knooppunt Muiderberg de A6 opgestuurd wordt, ivm wegwerkzaamheden voor het verplaatsen van de spoorbrug. op de A6 neem je afrit 1 (Muiderberg) en ga je rechtsaf door het Naarderbos. let er op dat het er druk kan zijn.

voor de route heb ik (heel raar) twee mogelijkheden:
1. Route ex-lessers 2016
2. Track ex-lesssers 2016

terwijl er maar 1 bestand op de SD-kaart staat...
 
Laatst bewerkt:
Klopt in de gpx zit een track en route
Gebruik de track. Deze
Heb ik nagelopen op alle punten en klopt. Gebruik je de route en je hebt niet dezelfde instellingen als ik dan kun je nog wel eens een aparte route krijgen 😁
 
Heren, ik haak toch af, indien mogelijk rijk ik volgende week de 30e mee in de hoop op wat beter weer.
 
Een beetje regen en ze haken af hier -_-.

Vanochtend vroeg heeft het ook hard staan hagelen, maar dat was ook zo weer over en geen regen daarna gehad.
 
Ik rij Dordrecht/Gorinchem.

[afbeelding]

Kunnen we dan ergens samen rijden er naar toe dan ?

Ik rij een GS500 met 3 koffers en een tomtom rider 400 en MF sticker op de kentekenplaat.
Zou mooi zijn als je mij kon spotten onderweg.

Ik ga thuis rond 08:15 weg.

Misschien morgen nog een sticker bij plakken op de benzine tank.

Dan valt het wel op denk ik zo ( auto sticker ).


Misschien ben ik iets te enthuisiast geweest. Ik ben vandaag extra vroeg begonnen met werken maar helaas is het meer werk dan ik verwacht had. Ik ga 10:30 niet redden dus.
Alles stond al klaar dus kan ik weer in gaan pakken straks.

Voor diegene die wel gaan een fijne dag toegewenst.
 
Laatst bewerkt:
ik rijd vanuit Hilversum, waarschijnlijk schuif ik zo tegen 9:45u bij Eemnes (Baarn Noord/Soest) de A1 op.

hou er rekening mee dat je op de A1 bij Knooppunt Muiderberg de A6 opgestuurd wordt, ivm wegwerkzaamheden voor het verplaatsen van de spoorbrug. op de A6 neem je afrit 1 (Muiderberg) en ga je rechtsaf door het Naarderbos. let er op dat het er druk kan zijn.

voor de route heb ik (heel raar) twee mogelijkheden:
1. Route ex-lessers 2016
2. Track ex-lesssers 2016

terwijl er maar 1 bestand op de SD-kaart staat...

Late reactie, excuus |( Dank voor de tip!! Wij komen daar denk ik rond half 10 al langs. Als we op je moeten wachten, stuur dan effe hier een berichtje of een PM ;)
 
momenteel strakblauwe lucht met zon. temperatuur had wat hoger mogen zijn, maar daar kan je je op kleden.

@Lebrat: wacht maar niet, ervaring heeft geleerd dat dat niet altijd werkt :)
 
Even mijn complimenten achterlaten voor de organisatoren! Top ritje, leuk tentje, prima tempo. Heb er van genoten! ;) Voor diegenen die nieuwsgierig zijn: het weer viel hartstikke mee, maar we hebben hier en daar wel een buitje over ons heen gehad. Voor de echte mooiweerrijders misschien not-done, maar toch... In ieder geval, bedankt en tot het volgende ritje! :W

... En voor iedereen die volgende week gaat rijden, veel plezier toegewenst!
 
Even mijn complimenten achterlaten voor de organisatoren! Top ritje, leuk tentje, prima tempo. Heb er van genoten! ;) Voor diegenen die nieuwsgierig zijn: het weer viel hartstikke mee, maar we hebben hier en daar wel een buitje over ons heen gehad. Voor de echte mooiweerrijders misschien not-done, maar toch... In ieder geval, bedankt en tot het volgende ritje! :W

... En voor iedereen die volgende week gaat rijden, veel plezier toegewenst!

Het was inderdaad een toprit. Wat fris in de schaduw, maar zodra de zon zich liet zien (en dat was heel wat) was het geweldig. Mooie route door een gevarieerde omgeving, met prachtige luchten. Ik heb genoten! :]

Voorrijders en iedereen die de buitjes trotseerde: Bedankt! :}

X20 - sterkte met je blauwe plekken. Is je pookje al weer OK?
 
Het was inderdaad een toprit. Wat fris in de schaduw, maar zodra de zon zich liet zien (en dat was heel wat) was het geweldig. Mooie route door een gevarieerde omgeving, met prachtige luchten. Ik heb genoten! :]

Voorrijders en iedereen die de buitjes trotseerde: Bedankt! :}

X20 - sterkte met je blauwe plekken. Is je pookje al weer OK?


inderdaad heren er was 1 valpartij en die kwam op mijn conto, de tw heeft een langere remweg dan de rest maar gaat ie in de ankers tja dan blokkeer je de voorrem :( en plof daar lag ik in eemnes.

flinke deuk in mijn ego en pookje wordt deze week gefixt maar merkte ook dat ie moeilijker start :? effe afwachten voor zaterdag dus.... uhhhh saabert ben je er dan ook bij (hoop ik)
 
Terug
Bovenaan Onderaan