Ex-Lessersrit voorjaar 2016 !!! Wir machen das noch mal.

uhhhh saabert ben je er dan ook bij (hoop ik)

dat is wel de bedoeling. ik ben er inmiddels achter hoe ik mijn headset in 'pairing mode' krijg, dus zou een babbel-link met de voorrijder moeten kunnen. wel zo prettig, als er wat aan de hand is, onderweg. en kan ik meteen kijken hoe zoiets in de praktijk werkt. die kruispunten in Eemnes (en vooral verderop in Laren) zijn lastig, want je verwacht niet dat het gelijkwaardige kruisingen zijn (en waar bestuurders van rechts dus voorrang hebben). voor de deelnemers van a.s. zaterdag de tip: blijf opletten op de verkeersborden. vooral in de polder tussen de provinciale weg naar Bunschoten-Spakenburg (waar we die Suzuki-club tegenkwamen) en Eemnes zit een (examenroute-)instinker op het stukje klinkerweg na het Ocriet-eiland.

:]
 
mooi de tw is klaar voor zaterdag *O* en nee ik heb geen headset maar de tw gaat niet zo snel tenzij ik hem moet pushen zoals zondag.

ik zie je zaterdag rond 10 uur bij de mac 8-)
 
Als iedereen nou eens normaal rijdt, dan kan je de rest ook gewoon bijhouden.

Zit heel goed te denken of ik komende zaterdag weer kom, omdat een week daarop weer een meeting is in Veenendaal.

OF ik rij heel de week met de auto naar stage ( anders moet ik ook 2x in de week minimaal tanken ).


Vandaag ook de Koekblik gepakt ipv de motor vanwege het slechte weer.

Gelukkig betaal ik de brandstof niet van het koekblik, maar gaat via de zaak van ons :Y
 
Laatst bewerkt:
Als iedereen nou eens normaal rijdt, dan kan je de rest ook gewoon bijhouden.

Zit heel goed te denken of ik komende zaterdag weer kom, omdat een week daarop weer een meeting is in Veenendaal.

OF ik rij heel de week met de auto naar stage ( anders moet ik ook 2x in de week minimaal tanken ).


Vandaag ook de Koekblik gepakt ipv de motor vanwege het slechte weer.

Gelukkig betaal ik de brandstof niet van het koekblik, maar gaat via de zaak van ons :Y

bij de MFMM ben ik er niet, moet dan werken ( nachtdienst ) maar zaterdag ben ik er voor de herhaling wel bij de mac in amersfoort dus daan ik zie het wel of je komt en anders met een andere rit.

btw dan het was bedoelt voor saabert :]
 
De headset krijgt zaterdag een herkansing om te verbinden met die van de vooroprijder. Ik had zelf niet het idee dat het tempo te hoog lag, jl. zondag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan