(Ex-)Rijlessers meeting

Laatst bewerkt:
Goed 31-10 om 12:30 bij de mc in amersfoort?
eerst wat kanen/voorstellen/motors bekijken
daarna richting de polder?
Mja, afhankelijk van het weer gaat mijn voorkeur uit naar het weekend van volgende week..
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij ben ik zo ongeveer de enige chopper rijder hier.
Eindhoven -> Yamaha XVS 1100 uit 2000
 
.. IK BEN NOG AAN HET WERK JA!?

( :j :+ )

Ik mag nu overigens naar huis, lekker brommeren!
 
Laatst bewerkt:
Ben niet erg actief geweest in de topics, mag ik wel komen :o :+ ?

Nickname: Paul_K
Woonplaats: Amstelveen
Startlocatie: Utrecht of Amersfoort
Motor: Yamaha Fazer 600 25KW
Extra's: Garmin Nuvi 510 navigatie (routes programmeerbaar!)
Data: Alle zondagen (18e kan ik het niet te laat maken), geen zaterdagen

In de Garmin kan ik ook routes voorprogrammeren als dat uitkomt. Vandaag voor het eerst mee gereden en het gaat best wel lekker moet ik zeggen :) . Zaterdagen vallen voor mij af in verband met werken. Zondagen geen probleem, alleen de 18e kan ik het niet te laat maken.
 
Laatst bewerkt:
Leuk idee!
De 17e/18e gaat me niet lukken, het weekend van de 30ste/31ste komt me beter uit.
Helaas nog niet met de motor denk ik, tenzij ik ergens iets huur....
Anders kom ik gewoon met de voiture.
 
Lijkt me leuk! Dan liever wel in Amersfoort... En de 18e kan ik sowieso niet de 17e weet ik nog niet... Dus jullie horen het later... Bij k*t weer lijkt t me ook niet zo tof trouwens...
 
Onder voorbehoud van het weer zal ik mijn oud ijzer ook komen showen *D

Je mag de kappen er best op laten zitten hoor... :+


Wat een weer trouwens vandaag, het is hier zo mistig dat ik de straat voor me huis niet kan zien (woon 8 hoog)...
 
Ik zou ook wel willen komen vanuit Katwijk op mijn zxr400. Dat zou mijn eerste motor meeting worden :P na mijn vele jaren brommermeetings :9
 
Tot nu toe een beetje rustig met aanmeldingen :?

Anyway, kwam net dit nog tegen:
http://www.verweijweb.nl/nederland.htm
Een website van Eric Verweij met allemaal handige POI's, informatie en routes voor Garmin navigatiesystemen. Middels de bovenstaande link kan je ook een hele berg routes van hem bekijken/downloaden. Als je bij de routes van Utrecht kijkt, dan staan daar ook een heleboel wat kortere routes tussen. Bruikbaar :) ?

PS, kan het kloppen dat de Google Maps niet werkt bij mij?
 
Laatst bewerkt:
Paul_K: dat klopt inderdaad, deze moet ik nog even opnieuw opzetten.

Overigens was mijn uitgangspunt ook niet echt een meeting van 10+ aanwezigen, wie wil moet natuurlijk vooral komen, maar als uitgangspunt was het eerder voor mensen die momenteel heel erg actief zijn binnen het lessers-topic :)
 
Overigens ziet deze route er inderdaad aardig uit:
http://www.verweijweb.nl/MapUtrecht/Routebunnik.PNG
Rond de 117 KM en een zeer grote variatie wegen. Idee van de meeting was vooral wat bijkletsen en afhankelijk van het weer een stukje rijden, wil iedereen die mee wil rijden in de meeting even zijn licht schijnen over de routes? :)
 
Ben de laatste maanden ook niet erg actief geweest in het rijlesserstopic ( :$ )

Maar zou (als het weer meewerkt..) graag ook langskomen bij de meeting! *D

Rij zelf een knalgele sv650 :+

Grtz!
 
naampt, dank soadmaggot voor de link :+
is er al zo'n nieuwe map gemaakt? en waarom niet gewoon 2 meetings plannen? de 18e en de 30/31e :P mn kerel wou mee, die rijd nu ong. een jaar motor maar hij voelt zich al wel heel erg ervaren :') maar toen ik zei dat ik dan maar alleen ging wou die toch wel erg graag mee 8-)

ik ben nog steeds voor de 18e met mooi weer, wordt wel weer eens tijd om mr love te berijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan