(Ex-)Rijlessers meeting

SoaDmaggot

MF veteraan
17 aug 2009
5.884
0
(Ex-)Rijlessers meeting:

Naar aanleiding van de grote hoeveelheid lessers en mensen (zoals o.a. Xevoo, Miss2 en ondergetekende) die onderhand een fiets hebben gekocht (en nog op moeten halen, fixen ;) ) en maar niet weg komen uit Het grote rijlesserstopic, Deel 32: Newbie Powerrrr is het misschien een leuk initiatief om in de nabije toekomst een keer te meeten, nu het weer dat nog enigszins toelaat.

Wanneer?
Zondag 18 Oktober tussen 10:30 en 11:00, de datum van de vervolgmeeting voor degenen die dan niet kunnen is nog te bepalen.

Waar?
Het AC Restaurant de Meern
Meerndijk 59
3454 HP De Meern

Wat?
Wat?
Vanuit het AC is het de bedoeling (een variant op) de volgende route te rijden: http://www.verweijweb.nl/MapUtrecht/Routebunnik.PNG

- Lengte route: 118KM
- Begin: 11:30 / 11:45
- Eind: 16:00, AC De Meern (iedereen staat vrij om eerder te vertrekken)
- Tussenstops: In principe maken we een stop of 3 bij benzinestations, dit om iedereen de kans te geven om te tanken, een sanitaire stop te maken of zichzelf te voorzien van versnaperingen.
Zorg dus ook dat je gebruik maakt van deze gelegenheden en we niet 5 minuten na tankstation X weer moeten stoppen omdat er iemand nog niet heeft geplast! ;)

Hoe?
Schrijf je in voor de meeting op meeting-manager: http://www.meeting-manager.nl/534/?key=motormeeting (key is dus: motormeeting)
Laat eventueel binnen dit topic ook je eigen woonplaats achter en het type motor dat je rijdt, deze kan dan toegevoegd worden op: Motorforum / #got-motor members - Google My Maps (hier staan nu enkel alleen rijdens van Gathering of Tweakers op, wees dus ook welkom in #got-motor op irc.tweakers.net :) )

Wie?
Voor het meest actuele overzicht kan je terecht op http://www.meeting-manager.nl/534/?key=motormeeting, voor zover actueel is dit het overzicht van Zo 18 Okt:

Wel :Y
- artifex
- Bram Vermey
- Ecniv
- Jessesnietes
- KawaSjoer
- Mascotte
- miss2
- Mud
- Paul_K
- SoaDmaggot

Niet :N
- Bigglet
- frankwijers
- Lady_Yce
- Noorus
- Xevoo

Overigens heb ik alle data na de 18e gereset, dit in verband met een eventuele vervolgmeeting. Niet iedereen heeft zin om nog een keer te komen meeten (en vindt 1x wel genoeg), vandaar dat ik me voor kan stellen dat de data niet allemaal meer kloppen. Toch wil ik degenen die de 18e niet kunnen de kans geven om toch even gezellig te komen meeten (Xevoo!). Aub dus even opnieuw invullen, waarbij dus niet de meeste stemmen gelden, maar waar gekeken wordt naar wanneer degenen die voorheen niet konden wél kunnen.

Tot snel!
 
Laatst bewerkt:
Omgeving Den Bosch - Utrecht lijkt me perfect, is ook niet te ver voor me enzo.

Ga op een Honda CBR600F 25kw rijden, weet niet of ik dat zelf toe kan voegen in die google.maps?
Kom vanuit Vessem :Y

Ps. Datum moet ik nog even kijken, iets met vriendin en alleen in het weekend kunnen zien.
 
Laatst bewerkt:
ik vind amersfoort wel een goede omgeving, is voor mij ong. een uur rijden.
maar ik heb ook een vriend die ik alleen in t weekend kan zien :+ hij rijdt ook motor (nu een jaar) dus mag ie anders mee? :P

en met slecht weer ga ik niet mee, want ik hou niet van regen 8-)
 
:^

alleen een vriend heb ik niet, (vriendin wel, maar die gaat niet mee)

En als ik in een uur in amersfoort moet zijn moet ik aardig gas geven.

Ritje moet niet te lang zijn lijkt me, omdat je ook heen en terug moet, en 's avonds is het snel donker...
 
ik vind amersfoort wel een goede omgeving, is voor mij ong. een uur rijden.
maar ik heb ook een vriend die ik alleen in t weekend kan zien :+ hij rijdt ook motor (nu een jaar) dus mag ie anders mee? :P

en met slecht weer ga ik niet mee, want ik hou niet van regen 8-)

Van mij wel hoor! :Y
 
Laatst bewerkt:
@ lange ritten: daarom ook ter discussie nieuwe locaties toevoegen :)

@ meenemen vriend(inn)en: je staat natuurlijk vrij extra mensen mee te nemen, mits die zich kunnen gedragen (dus laat je ouders iig thuis, Xevoo!)

Xevoo: added @ maps :)
 
Laatst bewerkt:
ik dacht misschien vanaf amersfoort een ritje richting hoenderloo? is een erg mooie omgeving daar en vanaf daar weer opsplitsen?
mn pa kent daar erg goed de mooie omweggetjes, dus ik kan hem wel om iets moois vragen evt.?
 
Net achter bunschoten (5m ten noorden van A'foort) heb je ook nog een mooi stukje dijkweg iig. Sowieso het hele deel ten noorden van Amersfoort / regio bunschoten is alleen maar weilanden / polder :)
 
Oooohjah, en bij voorkeur niet te veel hele korte bochtjes, die gaan nog niet zo soepel op me eigen motor :+


En wat betreft meenemen vriendje's / vriendinnetjes. ik vind het prima, zo lang ze zich aanpassen aan ons tempo. Ik voel er niet zoveel voor dat er straks 10 man met een R1 klaar staat om ons ''sukkels'' ff te laten zien hoe het moet...
 
Oooohjah, en bij voorkeur niet te veel hele korte bochtjes, die gaan nog niet zo soepel op me eigen motor :+


En wat betreft meenemen vriendje's / vriendinnetjes. ik vind het prima, zo lang ze zich aanpassen aan ons tempo. Ik voel er niet zoveel voor dat er straks 10 man met een R1 klaar staat om ons ''sukkels'' ff te laten zien hoe het moet...
haha, nee daar heb ik ook geen zin aan :+ zo goed ben ik nog niet :X
 
Net achter bunschoten (5m ten noorden van A'foort) heb je ook nog een mooi stukje dijkweg iig. Sowieso het hele deel ten noorden van Amersfoort / regio bunschoten is alleen maar weilanden / polder :)
ik hou niet zo van polder, maar is misschien wel fijner :?
 
Oooohjah, en bij voorkeur niet te veel hele korte bochtjes, die gaan nog niet zo soepel op me eigen motor :+


En wat betreft meenemen vriendje's / vriendinnetjes. ik vind het prima, zo lang ze zich aanpassen aan ons tempo. Ik voel er niet zoveel voor dat er straks 10 man met een R1 klaar staat om ons ''sukkels'' ff te laten zien hoe het moet...

Helemaal mee eens...
 
Oooohjah, en bij voorkeur niet te veel hele korte bochtjes, die gaan nog niet zo soepel op me eigen motor :+


En wat betreft meenemen vriendje's / vriendinnetjes. ik vind het prima, zo lang ze zich aanpassen aan ons tempo. Ik voel er niet zoveel voor dat er straks 10 man met een R1 klaar staat om ons ''sukkels'' ff te laten zien hoe het moet...

Alsof ze mij bijhouden, rij wel 25kw hè! :X

Nah, gewoon beetje met de beginners en evt wat mensen met meer ervaring, vriendin gaat niet achterop, heeft (nog) geen pak, dus dat word hem niet denk ik, ga even kijken wat ik kan doen :Y

Evt kan ik misschien hier nog wel een keer een BBQ regelen, oom had vroeger een vrachtwagen transportbedrijf dus een redelijk grote loods :+

Maar dat is misschien meer voor in de zomer.
 
Zou de 31ste ook een optie zijn voor sommigen!?!?! Ik werk namelijk om het weekend, dus zit het ene weekend best krap en het andere weekend ruimer in mijn tijd...
 
Oooohjah, en bij voorkeur niet te veel hele korte bochtjes, die gaan nog niet zo soepel op me eigen motor :+


En wat betreft meenemen vriendje's / vriendinnetjes. ik vind het prima, zo lang ze zich aanpassen aan ons tempo. Ik voel er niet zoveel voor dat er straks 10 man met een R1 klaar staat om ons ''sukkels'' ff te laten zien hoe het moet...
Daar sluit ik me bij aan hoor, ik moet nog nieuwe bandjes wil ik dat gaan doen in (mogelijk) nat weer :)

ik hou niet zo van polder, maar is misschien wel fijner :?
Is wel een stuk overzichtelijker en voor beginners wat fijner rijden :)

Zou de 31ste ook een optie zijn voor sommigen!?!?! Ik werk namelijk om het weekend, dus zit het ene weekend best krap en het andere weekend ruimer in mijn tijd...

Volgende week weekend ben jij dan toch ook gewoon vrij? (17-18) Hoe later we gaan rijden, hoe slechter het weer mogelijk wordt :)
Anders kijken we het weekend van 17-18 even aan kwa weer, mocht het weer dan slecht zijn: vallen we terug op 31?
 
Laatst bewerkt:
Zou de 31ste ook een optie zijn voor sommigen!?!?! Ik werk namelijk om het weekend, dus zit het ene weekend best krap en het andere weekend ruimer in mijn tijd...

Niks ten nadele van jou hoor, maar ik denk dat de kans op mooi weer steeds kleiner word.

Sterker nog ik denk dat de kans groot is dat het uiteindelijk niet door gaat ivm. slecht weer...

maar laat ik niet de pessimist uit hangen, we gaan gewoon plannen, en dan zien we wel *D
 
Niks ten nadele van jou hoor, maar ik denk dat de kans op mooi weer steeds kleiner word.

Sterker nog ik denk dat de kans groot is dat het uiteindelijk niet door gaat ivm. slecht weer...

maar laat ik niet de pessimist uit hangen, we gaan gewoon plannen, en dan zien we wel *D
Zie ook even mijn edit boven je post :)
 
Niks ten nadele van jou hoor, maar ik denk dat de kans op mooi weer steeds kleiner word.

Sterker nog ik denk dat de kans groot is dat het uiteindelijk niet door gaat ivm. slecht weer...

maar laat ik niet de pessimist uit hangen, we gaan gewoon plannen, en dan zien we wel *D

Eerlijk gezegd denk dat het 'weer' een momentopname is en niet afhankelijk is in welke week van het jaar je leeft... Vandaag is het bijvoorbeeld een prachtige dag, terwijl het 3 weken geleden regende en koud was... Dus denk dat we gewoon mazzel moeten hebben...
 
Volgende week weekend ben jij dan toch ook gewoon vrij? (17-18) Hoe later we gaan rijden, hoe slechter het weer mogelijk wordt :)
Anders kijken we het weekend van 17-18 even aan kwa weer, mocht het weer dan slecht zijn: vallen we terug op 31?

Dit weekend ben ik vrij, volgend weekend werk ik 2 dagen, daarna weer een weekend vrij (maar dan kan ik zondag niet) en het weekend daarna werk ik alleen zondag... Dus vandaar de 31ste er misschien nog bij, als extra optie... :)
 
Laatst bewerkt:
Heb dat hele weekend maar toegevoegd. Even zien wanneer op dat weekend de meeste mensen kunnen.
Aan iedereen overigens wel even de vraag om je dus ook daadwerkelijk @ meetingmanager aan te melden, aanpassen kan later ook nog gewoon. Degenen die zich dus al hebben aangemeld: even alle datums invullen :)
 
Heb dat hele weekend maar toegevoegd. Even zien wanneer op dat weekend de meeste mensen kunnen.
Aan iedereen overigens wel even de vraag om je dus ook daadwerkelijk @ meetingmanager aan te melden, aanpassen kan later ook nog gewoon. Degenen die zich dus al hebben aangemeld: even alle datums invullen :)

Hoe kan ik data toevoegen dan?! Of moet ik me dan opnieuw aanmelden!?!
 
En op de google maps zetten, zou je dat willen doen voor mij SD!?

Almere -> Ducati Monster 600 uit 2000
 
Goed 31-10 om 12:30 bij de mc in amersfoort?
eerst wat kanen/voorstellen/motors bekijken
daarna richting de polder?
 
Terug
Bovenaan Onderaan