[(ex)-Student / Jonge] Motorrijders Rotterdam-Dordrecht (5)

Status
Niet open voor verdere reacties.
op de kartbaan is dat egt niet boeiend hoor
die dingen zijn niet vooruit te schijten dusja

en je kan hem miss bewaaren als er onverwachts iemand achterop mee moet ofzo :)
wil ook met snelle karts gaan rijden. En wie wil er nou bij mij achterop, heb ook xl helm. Het meisje mag dan echter maar 60 kg wegen. Hooguit.

En jongens, DOE IS FF CHILL, het is zondag.... B|
 
blabla jij ebnt god blabla

ik heb ook zandvoort gereden met mn gsxf, toen in groep 1 snelste tijd van groep 1 en 2 van de dag gereden.

bla bla grote verhalen iedereen.. ga jij nou eerst maar eens op straat leren rijden dan praat je ook wel weer anders...

beetje straat met circuit gaan vergelijken.. en dan ook dat jij veel gratis rijd op eht circuit.. is neit echt een eerlijke vergelijking he flippo

nee ben jesus, god is mijn papa :)
ja groep 1 en 2 de snelste tijd? en dat is boeiend? naaahhhh nee

maar waarom denk jij dat ik gratis rijd? niet omdat ik de gemidelde rijder ben die gemidelde tijden rijd denk ik he
 
wil ook met snelle karts gaan rijden. En wie wil er nou bij mij achterop, heb ook xl helm. Het meisje mag dan echter maar 60 kg wegen. Hooguit.

En jongens, DOE IS FF CHILL, het is zondag.... B|

ja dan moet je wel een andere helm, maar dan kan je net zo goeed je eigen helm gebruiken toch?

@Wallie600

Gratiesss circuit rijden, hoe doe jij dat dan? Misschien kan je ons iets leren :+
z'n baas betaald....(toch???)

nee daar heb ik alleen de motor en spullen van gehad :)
verder rijd ik op kosten van de motorsportschool

en zoals ik al zij dat is niet omdat ik langzaam rijd
 
ja dan moet je wel een andere helm, maar dan kan je net zo goeed je eigen helm gebruiken toch?nee daar heb ik alleen de motor en spullen van gehad :)
verder rijd ik op kosten van de motorsportschool

en zoals ik al zij dat is niet omdat ik langzaam rijd

Op kosten van Motorsportschool? Zomaar? :P
 
Dus omdat jij niet langzaam rijdt, mag je gratis mee rijden?
ik zal het even uitlegen

mij 1e dag was op zandvoort

nog nooit op een motor gereeden
ja 2 dagen ervoor op de zx 10 van me baas

toen ik daar kwam stond er dus een zx6r voor me waar ik mee mogt rijden

begon in groep 1 maar dat was na 1 sesie al te langzaam voor me
toen groep 2 2 sessie gereeden en dat was ook al te traag

dus ben ik met begeleiding met vrij rijden snel mee gaan rijden en dat hield ik bijna helemaal bij

dat was dus mijn eerste ervaring op een motor

dus nu zijn circuitdagen gewoon training voor me want volgend jaar wss wedstrijden rijden

en ik qoute peter nu

ik help graag jonge mensen met talent


dus ik lul niet zo maar uit me nek
snap je?
 
ik zal het even uitlegen

mij 1e dag was op zandvoort

nog nooit op een motor gereeden
ja 2 dagen ervoor op de zx 10 van me baas

toen ik daar kwam stond er dus een zx6r voor me waar ik mee mogt rijden

begon in groep 1 maar dat was na 1 sesie al te langzaam voor me
toen groep 2 2 sessie gereeden en dat was ook al te traag

dus ben ik met begeleiding met vrij rijden snel mee gaan rijden en dat hield ik bijna helemaal bij

dat was dus mijn eerste ervaring op een motor

dus nu zijn circuitdagen gewoon training voor me want volgend jaar wss wedstrijden rijden

en ik qoute peter nu

ik help graag jonge mensen met talent


dus ik lul niet zo maar uit me nek
snap je?

Ik bedoel er ook helemaal niets mee en ik zeg al helemaal niet dat je uit je nek lult. Ik vroeg me alleen af waarom je gratis op het circuit zou mogen rijden, terwijl het normaal zou duur is.

Puur uit interesse..
 
Ik bedoel er ook helemaal niets mee en ik zeg al helemaal niet dat je uit je nek lult. Ik vroeg me alleen af waarom je gratis op het circuit zou mogen rijden, terwijl het normaal zou duur is.

Puur uit interesse..

was ook niet aanvallend bedoeld :P
maar denk geef even een uitleg voor iedereen
 
ik zal het even uitlegen

mij 1e dag was op zandvoort

nog nooit op een motor gereeden
ja 2 dagen ervoor op de zx 10 van me baas

toen ik daar kwam stond er dus een zx6r voor me waar ik mee mogt rijden

begon in groep 1 maar dat was na 1 sesie al te langzaam voor me
toen groep 2 2 sessie gereeden en dat was ook al te traag

dus ben ik met begeleiding met vrij rijden snel mee gaan rijden en dat hield ik bijna helemaal bij

dat was dus mijn eerste ervaring op een motor

dus nu zijn circuitdagen gewoon training voor me want volgend jaar wss wedstrijden rijden

en ik qoute peter nu

ik help graag jonge mensen met talent


dus ik lul niet zo maar uit me nek
snap je?

Ga volgende week voor mijn 4e circuitdag... 5 jaar rijbewijs. ga ook in groep 3 rijden (dus vrij rijden zeg maar) Dat vind ik al vroeg zeg maar.

Dit ff ter info, :Z
 
nee ben jesus, god is mijn papa :)
ja groep 1 en 2 de snelste tijd? en dat is boeiend? naaahhhh nee

maar waarom denk jij dat ik gratis rijd? niet omdat ik de gemidelde rijder ben die gemidelde tijden rijd denk ik he

euhm.. tja ook omdat je vriendjes bent met scheelt al veel natuurlijk, ik zeg ook niet dat je langzaam rijd, dat weet ik verder niet, of je echt talent hebt zoals die peter beweert weet ik ook niet.
tis leuk voor je no doubt, ben er best jaloers op.

maar er zijn mensen die straat rijden en daarnaast andere kostenposten hebben en daardoor ni3t zovele op het circuit kunnen komen/geen circuitbike hebben.
en al ben je nog zo'n talent als je geen connecties ergens hebt word het nog niks met je, of je moet heel toevallig opvallen en mensen zover kunnen krijgen je te sponsoren. (en dan nog resultaten leveren)

echter om echt wat te bereiken in de motor race wereld mag je der een flinke kluit geld zelf tegenaan gooien en in principe beginnen rond je 20e is al te laat.

dus, ik vind het leuk voor je dat je circuit rijd maar doe nou niet alsof je beter bent dan iemand anders omdat je zo goed op het circuit bent.
ben je daar niet wat te oud voor?
 
nee ben jesus, god is mijn papa :)
ja groep 1 en 2 de snelste tijd? en dat is boeiend? naaahhhh nee

maar waarom denk jij dat ik gratis rijd? niet omdat ik de gemidelde rijder ben die gemidelde tijden rijd denk ik he

en om hier nog ff op on te haken, het was met een gsx600f uit 94, waar ik de neiuwe firblade en gixxer 1000 mee bij hield als het op de bochten aankwam, later remmen, harder insturen en dan verliezen op het uitacceleren -O- (kan ook wat zeggen over hun though)
maar om met zo'n fiets je 1e droge circuitdag af te sluiten zegt ook wel iets.
niet zo denigrerend over mijn "prestatie"
 
euhm.. tja ook omdat je vriendjes bent met scheelt al veel natuurlijk, ik zeg ook niet dat je langzaam rijd, dat weet ik verder niet, of je echt talent hebt zoals die peter beweert weet ik ook niet.
tis leuk voor je no doubt, ben er best jaloers op.

maar er zijn mensen die straat rijden en daarnaast andere kostenposten hebben en daardoor ni3t zovele op het circuit kunnen komen/geen circuitbike hebben.
en al ben je nog zo'n talent als je geen connecties ergens hebt word het nog niks met je, of je moet heel toevallig opvallen en mensen zover kunnen krijgen je te sponsoren. (en dan nog resultaten leveren)

echter om echt wat te bereiken in de motor race wereld mag je der een flinke kluit geld zelf tegenaan gooien en in principe beginnen rond je 20e is al te laat.

dus, ik vind het leuk voor je dat je circuit rijd maar doe nou niet alsof je beter bent dan iemand anders omdat je zo goed op het circuit bent.
ben je daar niet wat te oud voor?

waarom doe jij dan alsof je beter bent dan die gsxf rijders?

en mijn reactie was ook niet heel serieus anders sstond deze :9 er niet bij
dat jij er gelijk op moet hapen kan ik verder ook niets aan doen
 
waarom doe jij dan alsof je beter bent dan die gsxf rijders?

en mijn reactie was ook niet heel serieus anders stond deze :9 er niet bij
dat jij er gelijk op moet hapen kan ik verder ook niets aan doen

ik heb gewoon honger!

en ik doe niet alsof ik beter ben dan hun, alleen dat het tempo lager lag dan wat wij met dit topic normaal gesproken rijden.
als ik me beter dan hun zou voelen zou ik namelijk in augustus ook neit met hun in de eiffel zitten.
 
@Leeroy : ik ging richting Rotterdam Noord ( moest in Crooswijk zijn ) , maar jullie gingen al bij richting Rotterdam Zuid eraf met 350 km/h , dus kon ik niet groeten !

De foto's komen straks erop !
o ja voordat ik het vergeet :


WAAAZZAAAAAAAA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan