[(ex)-Student/Sexy] R'dam & regio 68: We go slow

wpid-wp-1420173631002.jpeg
 
We blijven sexy. Zit in ons bloed :j O-)

Alleen wordt er volgens mij stukken minder gereden door die en gene hier haha
 
Laatst bewerkt:
nou als je naar de berichten geschiedenis kijkt, dacht ik van de week eens weer wat leven hier in te blazen, maar de oude garde heeft verder nog niet gereageerd.
 
 
vroeger woonde ik in barendrecht dus was altijd ene thuiswedstrijd voor mij :P

tegenwoordig in hoogvliet en binnenkort gaan we naar rozenburg verhuizen dus naar barendrecht is wel ff stukkie rijden voor een meeting, maar uiteraard niet onoverkomelijk
 
We kunnen er natuurlijk prima zelf nieuw leven in blazen. Ik woon ook in R’dam dus barendrecht is ook goed te doen, en heb hier verder ook niet veel motorrijdende vrienden in de buurt.
 
uiteraard staat het zeker vrij om zelf weer een nieuwe start te maken, zou alleen maar leuk zijn toch.
zelf helaas door werk en kind en andere hobby's vrij weinig tijd om echt nog te rijden.
 
uiteraard staat het zeker vrij om zelf weer een nieuwe start te maken, zou alleen maar leuk zijn toch.
zelf helaas door werk en kind en andere hobby's vrij weinig tijd om echt nog te rijden.
Dat is mijn voordeel, vanaf morgen zit ik zonder werk en kinderen heb ik niet 😂
Maar zo is het leven, motorrijden is mooi maar een kind kan zoveel mooier zijn. Werk ook maar meestal is dat een moetje.

Ik sleur drie van mijn (volgens mij niet forum) leden ook wel mee met de verplichting dat ze zich moeten aanmelden. Het is eigenlijk best apart hoeveel motorrijders er op Heijplaat wonen.
 
meestal deed ik rondje barendrecht met een paar leuke slingertjes erin om dan ff snelweg op te duiken naar kinderdijk en dan daar over de dijk te scheuren touren en dan onderlangs langs het water met bochtige weggetjes te rijden en dan vaak zelfde route terug of tussendoor ergens snelweg pakken als ik minder tijd had.
 
Terug
Bovenaan Onderaan