Examen deelname a/h verkeer in Maastricht

E=MC2

Rookie
10 apr 2004
21
0
Maastricht
Hallo mensen
Heeft iemand van jullie recent examen deelname a/h verkeer nieuwe stijl in Maastricht gehad,en kan mij enige tips meegeven?
Dinsdag om 13:00 uur de laatste rijles, om dan 14:00 aan het grote moment te beginnen.
Barst letterlijk nu al van de zenuwen en ben blij dat ik dan roostervrij heb van het werk om me mentaal hier volledig op voor te berijden.
Hebben jullie een bepaalde route gehad? kortom elke tip of steun zou me behoorlijk helpen pfft. In de lessen is mijn kijkgedrag goed te noemen en het bochtenwerk is ook om te slagen goed ben alleen bang dat ik stomme foutjes maak of niet goed genoeg doorrij om niet al te roekeloos over te komen of net wel te roekeloos waardoor het totaal plaatje van die rit er een beetje pruttelig gaat uitzien.hoop dat ieman me een beetje op mijn gemak kan stellen en ik mijn droom eens eindelijk uit kan laten komen .
Tnx John :]
 
Ik heb nooit rijlessen gehad in Maastricht, maar als het goed is heeft je instructeur de moeilijke plekken wel met je gereden.

Gewoon oplettend rijden, laten zien dat je ver vooruit kijkt en niet twijfelt in het verkeer. Geen zorgen maken of een bochtje al dan niet lekker lukt, de examinator zal veel meer geïnteresseerd zijn in of je veilig rijdt dan of het er mooi uitziet.
 
Ik heb nooit rijlessen gehad in Maastricht, maar als het goed is heeft je instructeur de moeilijke plekken wel met je gereden.


wil de topic starter niet ongerust maken, maar ik ben vanuit eindhoven op examen geweest en helaas 2x mogen afrijden. Maar wel 2x een volledig andere kant op en op plekken waar ik nog nooit geweest was.


Belangrijkste is dat je laat zien dat je het kunt, niet bang zijn, maar ook niet overmoedig. En vooral genieten van de rit.

Succes in iedergeval!
 
Dankje
ik probeer in iedergeval relaxed over te komen en ja moeilijke punten heb je hier in de omgeving van Maastricht genoeg vooral in het mergeland gebied bochten allover en kleine gehuchtjes waar elke situatie denkbaar is die je je maar kunt bedenken.Ik zal me wel veel te druk maken ,maarja het is toch wel fijn als je met iemand kunt praten die het al een keer meegemaakt heeft dat lucht op ik hou jullie op de hoogte.
John
 
Ben afgereden in Maastricht,alleen niet nieuwe stijl.
Was wel in Maart van dit jaar.
Je moet je niet te gek laten maken.
Ik was ook wel wat onrustig,maar op het moment dat je weg rijdt is dat meestal over.
Mijn advies: Laat je niet gek maken door iedereen.
Ik reed af met een Kawasnaki die steeds uit zijn 1 sprong als ik optrok.
Leuk als je vanuit stilstand een bocht neemt en in de bocht schiet hij in zijn neutraal.
Heb op dat moment laten blijken uit mijn houding dat er iets niet klopte.
Verder had ik zoiets van, Fuck it ,gewoon door.
Uit eindelijk gewoon gelaagd,ondanks slechte moto.

Dus .......GEWOON GAAN MET DE BANAAN.

SUCCES!!
 
Whoohhoooo!!!! Geslaagd!!!
Nou ook ik heb deelname aan het verkeer in mijn zak , even mijn nieuwe rijbewijs opgehaald (had al auto).
Ik barste van de zenuwen , maar ik had een relaxte examinator die moest ook nog even tanken lol dus de tijd tikte voorbij.
Ging lekker vloeiend door de bochten en het liep allemaal gesmeerd.
De zenuwen waren helemaal verdwenen en hij had geen op of aanmerking ik had goed gereden zij hij.
Heh! dat lucht op nou op de uitkijk voor een bike en rijden maar.
Oh jah het mooiste van alles was toen de instructeur mij de sleutels in de hande gaf van de motor en zij ik zie je wel op de rijschool, was even heerlijk rijden zonder dat stemmetje in je oren en lekker relaxed terug.
Greetz John
 
Ja nou vrij van alle examen stress lol tnx!
Eindelijk kan ik gaan test rijden op div. typen motoren want ik weet bij god niet welke motor ik een voorkeur voor heb , in ieder geval een motor die ook goed de winter kan doorstaan.
Ben van plan om niet alleen met de zonne maanden rond te rijden zolang het verantwoord is.
Groetjes John
 
we zien je binnenkort wel ergens (3 jaar geleden in Maastricht geslaagd)

veel plezier en succes met je keuze
 
Ja nou vrij van alle examen stress lol tnx!
Eindelijk kan ik gaan test rijden op div. typen motoren want ik weet bij god niet welke motor ik een voorkeur voor heb , in ieder geval een motor die ook goed de winter kan doorstaan.
Ben van plan om niet alleen met de zonne maanden rond te rijden zolang het verantwoord is.
Groetjes John
Dan weurd ut tog eine BrikMW :+ :+
 
Whoohhoooo!!!! Geslaagd!!!
Nou ook ik heb deelname aan het verkeer in mijn zak , even mijn nieuwe rijbewijs opgehaald (had al auto).
Ik barste van de zenuwen , maar ik had een relaxte examinator die moest ook nog even tanken lol dus de tijd tikte voorbij.
Ging lekker vloeiend door de bochten en het liep allemaal gesmeerd.
De zenuwen waren helemaal verdwenen en hij had geen op of aanmerking ik had goed gereden zij hij.
Heh! dat lucht op nou op de uitkijk voor een bike en rijden maar.
Oh jah het mooiste van alles was toen de instructeur mij de sleutels in de hande gaf van de motor en zij ik zie je wel op de rijschool, was even heerlijk rijden zonder dat stemmetje in je oren en lekker relaxed terug.

Heb je bij Johan gereden?? Want dat komt me bekent voor (en Kawa Sjeng ook). Heerlijk he die eerste kilometers zonder gekwaak in je oor....


Gefeliciteerd en nu maar lekker :] door het limburgse land.
 
Terug
Bovenaan Onderaan