Examen Verkeersdeelneming: iemand lastminute tips?

dat is ook wat.....wordt er gezegd door henk dat je wat rustiger aan moet doen
doe je dat een keer ..zak je hehe
:( :( :( :( Ja verdomd, ik had toch even een seconde nodig om op dat moment
niet even een paar GVD's richting Henk te gooien

Maaruhh, OT: motorloos?
 
Bedankt voor de tips etc! Vanmiddag is 't zover, like I said before: ik ben benieuwd :)
 
De tips werken absoluut... Helaas werkte het mooie weer tegen :? ;)

GeK*T met die K*T zon... Daardoor twee fietsers geen voorrang verleend en pats boem... helaas...

Da's 't nadeel van een bril dragen blijkbaar... :(

Balen, want echt alles ging verder lekker... Kreeg zelfs complimenten over het pro-actieve rijden en de mooie bochten op de snelwegen. Maar ja... Voorrang is heavy... Ook wel terecht; stel er komt een auto aan die mij niet ziet, dan loopt het minder fijn af zeg maar...

Desalniettemin: voelt K*T en ik baal 'r stevig van. Juist omdat ik zeker weet dat ik wél goed kan rijden en nu dus (in mijn ogen) onnodig extra euro's uit moet geven aan een nieuw examen en extra lessen. |(

Dus, ook van mij nu een tip:

1. Let op je eigen 'zwakke' punten,
2. Let op vreemde acties van andere mensen in het verkeer
en, jawel,
3. Houd ook op een mooie dag rekening met het weer... :X

;)
 
Desalniettemin: voelt K*T en ik baal 'r stevig van. Juist omdat ik zeker weet dat ik wél goed kan rijden en nu dus (in mijn ogen) onnodig extra euro's uit moet geven aan een nieuw examen en extra lessen. |(

Tsja... dat van die Euro's vond ik ook. Maar dat vind ik sowieso van alle geld wat je in die geldverslindende les mallemolen moet stoppen. Niet nomaal meer wat en waar je allemaal voor betaalt.

Mvg
 
ik ben altijd zo bang met een zonnebril op dat het allemaal zo donker word en ik alles een stuk slechter zie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan