Examen verkeersdeelneming kan niet worden ingeplanned

badcat

Die hard MF'er
2 apr 2009
551
0
Tilburg
Hi ik woon in Tilburg en ben aan het lessen.
Nu wil ik gaan afrijden maar kan geen examen inplannen bij de verkeersschool.
Er is iets fout bij het CBR al 2 weken. Iemand anders nog meer last van?
 
Al contact gehad met het CBR zelf? Niet dat er iets mis is bij je rijschool?
 
Misschien ben je zo slecht dat ze je niet willen laten afrijden. :X
Denk dat het dan alleen bij jouw in de regio is of bij jouw rijschool anders had het wel uitgebreid op de site gestaan.
 
hmm, hehe grappig hoor devil tartaros.
bij de rijschool zeiden ze dat iedere rijschool het probleem had.
En inderaad er staat niets op de site van cbr.. ik ga morgen weer eens navragen.
 
Is het niet zo dat je je rijschool moet machtigen om een examen voor je in te plannen tegenwoordig? Moest mn vriendin met het auto-examen wel. Gaat met Digid
 
heb je soms een medische registratie bij het CBR?
Ooit vrachtwagen/bus rijexamen aangevraagd?
Of bij je B-examen ooit op het roze vragenformulier ergens 'ja' aangekruist?
Dan sta je in het systeem medisch geregistreerd en blokkeert de aanvraagmogelijkheid, dan moet je eerst gekeurd!
 
Is het niet zo dat je je rijschool moet machtigen om een examen voor je in te plannen tegenwoordig? Moest mn vriendin met het auto-examen wel. Gaat met Digid

Dat zou TS zijn instructeur zeker wel weten, en dan zou die het tegen TS zeggen toch? ;)
 
Gewoon even div rijscholen in de omgeving bellen of hun nog een exametje te koop hebben, heb ik bij al mijn rijbewijzen gedaan! Ik had geen zin om langer te wachten. laatste was ongeveer 2jaartjes geleden.

Misschien willen ze gewoon aan je blijven verdienen,,,,, zou kunnen toch?
 
Er is inderdaad iets aan de hand met het systeem van het CBR. Mijn instructeur wilde AVB voor mij aanvragen vorige week, was de eerste mogelijkheid over 7 weken, volgens het systeem. Toen heeft ie gebeld naar het CBR en is het op die manier geregeld, want 2 dagen later kon hij me vertellen dat ik 23 november AVB heb :D .
 
Ok, ik heb vandaag naar een andere rijschool gebeld en die zou het probleem niet hebben.
Ik ga morgen maar eens bellen, naar mijn rijschool. Was al te laat om nog te bellen.
 
Had vandaag contact met de rijschool en die vertelde dat het probleem bij cbr ligt. En dat het cbr helemaal niets doet aan de klachten.
Hopelijk is dit gauw opgelost.

gr
Badcat
 
Misschien ben je zo slecht dat ze je niet willen laten afrijden. :X
Denk dat het dan alleen bij jouw in de regio is of bij jouw rijschool anders had het wel uitgebreid op de site gestaan.

Als je geld wil verdienen laat je zo'n iemand juist afrijden. :P
 
Had vandaag contact met de rijschool en die vertelde dat het probleem bij cbr ligt. En dat het cbr helemaal niets doet aan de klachten.
Hopelijk is dit gauw opgelost.

gr
Badcat
Kunnen ze wat specifieker zijn want nu weten we nog niet wat het probleem is aangezien andere er geen last van hebben. :?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn rijschool heeft in de laatste 2 weken maar 3 mensen kunnen laten afrijden. Iets met het CBR dat nu alles centraal ipv regionaal wilt registeren ofzo.

Behoorlijk irritant is het iig wel :(
 
ja he? ik vind het ook irritant. Helaas is er geen concurrent anders was het meteen opgelost.
 
Het probleem is opgelost. Ik heb te horen gekregen dat ik weer een examen kan inplannen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan