Examenroute Rijswijk??

Status
Niet open voor verdere reacties.

banned_mustiej

geblokkeerd account
24 jun 2012
585
0
Hallo,

Ik heb binnenkort examen vanaf Rijswijk alleen ik heb geen B rijbewijs dus heb geen ervaring met de wegen en routes etc...
Kan iemand via google een route maken die de cbr vaak gebruikt?
Ik moet de snelwegen echt goed uit mijn hoofd weten en vroeg de borden zien en snel van rijstroken slingeren.
 
Hallo,

Ik heb binnenkort examen vanaf Rijswijk alleen ik heb geen B rijbewijs dus heb geen ervaring met de wegen en routes etc...
Kan iemand via google een route maken die de cbr vaak gebruikt?
Ik moet de snelwegen echt goed uit mijn hoofd weten en vroeg de borden zien en snel van rijstroken slingeren.

niet te veel over na denken, dan ga je fouten maken. Toen ik motor examen had werd mij ook niet verteld rij daar maar heen. En bij de snelweg zei hou Amsterdam aan, bij afrit ... er af of zo iets.
 
let op jonguh, putdeksel en verplichte rijrichting !


let op jonguh, bocht volgen en niet het fietspad op, mega-instinker !

*O* *O* *O* :] :] :] *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb binnenkort examen vanaf Rijswijk alleen ik heb geen B rijbewijs dus heb geen ervaring met de wegen en routes etc...
Kan iemand via google een route maken die de cbr vaak gebruikt?
Ik moet de snelwegen echt goed uit mijn hoofd weten en vroeg de borden zien en snel van rijstroken slingeren.

Je instructeur weet -als het goed is- alle routes.
En doorgaans gebruiken instructeurs ook die routes tijdens de lessen.
 
In veel gevallen kiest volgens mij de instructeur ook de route.
Zo ging dat bij ons in Arnhem in ieder geval wel.

Maar anders een paar avonden Goole maps bestuderen?
Dan kan je nog zien waar de putten en de strepen liggen.
 
Nee,dat teld niet
maar misschien telt het wel?

ontopic: je zou aan je rijinstructeur kunnen vragen om tijdens je les langs gebruikelijke routes te rijden. Verder is er natuurlijk niet zoiets als 1 route en zal je t hoe dan ook moeten kunnen. Op de weg letten is gewoon een groot onderdeel van motorrijden en omgaan met onverwachte situaties hoort daar ook gewoon bij.
 
Laatst bewerkt:
Van te voren een lekkere vette kip of sigaar of flesje wijn voor de examinator doet misschien in het verre westen wel wonderen. :]
 
In veel gevallen kiest volgens mij de instructeur ook de route.
Zo ging dat bij ons in Arnhem in ieder geval wel.

Maar anders een paar avonden Goole maps bestuderen?
Dan kan je nog zien waar de putten en de strepen liggen.

De examinator bepaald de route, de instructeur geeft de route door in je oortje.

Verder gewoon goed kijken en vooral gas geven als het nodig is.
Invoegen met 120 waar je 100 mag is geen probleem.
 
De examinator bepaald de route, de instructeur geeft de route door in je oortje.

Verder gewoon goed kijken en vooral gas geven als het nodig is.
Invoegen met 120 waar je 100 mag is geen probleem.

Is inderdaad meest logische maar soms kiest je instructeur ook wel eens je route. Zo vroeg de examinator bij mijn examen aan mijn instructeur of die nog leuke routes kende. Mijn instructeur zei ja en liet mij bijna exact de route rijden die wij voor het examen hebben gereden. Hoorde later van mijn instructeur dat hij wel vaker gevraagd wordt om maar een route te bepalen, lekker makkelijk zal die examinator wel denken.
 
Laatst bewerkt:
putdeksels en witte tekens zijn geen probleem:/
Maar elke keer als ik wil inhalen moet ik 2 rijstroken naar links en daarna weer 4 rijstroken naar rechts.. en elke keer is het vol met vrachtwagens dus heb ik never nooit de tijd om erin te proppen.
Een vrachtwagen sneedt mij al een keertje tijdens lessen domme idioot dat ie was maar goed.
Als ik niet inhaal en rustig met 90 verder ga is het weer een probleem..
 
Is inderdaad meest logische maar inderdaad kiest je instructeur ook wel eens je route. Zo vroeg de examinator bij mijn examen aan mijn instructeur of die nog leuke routes kende. Mijn instructeur zei ja en liet mij bijna exact de route rijden die wij voor het examen hebben gereden. Hoorde later van mijn instructeur dat hij wel vaker gevraagd wordt om maar een route te bepalen, lekker makkelijk zal die examinator wel denken.

Sommige vallen wel eens in, in een ander district en die weten daar de weg niet zo goed.
 
Hallo,

Ik heb binnenkort examen vanaf Rijswijk alleen ik heb geen B rijbewijs dus heb geen ervaring met de wegen en routes etc...
Kan iemand via google een route maken die de cbr vaak gebruikt?
Ik moet de snelwegen echt goed uit mijn hoofd weten en vroeg de borden zien en snel van rijstroken slingeren.
Ik zou toch proberen er op te blijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan