Examenroute Rijswijk??

Status
Niet open voor verdere reacties.

banned_mustiej

geblokkeerd account
24 jun 2012
585
0
Hallo,

Ik heb binnenkort examen vanaf Rijswijk alleen ik heb geen B rijbewijs dus heb geen ervaring met de wegen en routes etc...
Kan iemand via google een route maken die de cbr vaak gebruikt?
Ik moet de snelwegen echt goed uit mijn hoofd weten en vroeg de borden zien en snel van rijstroken slingeren.
 
Hallo,

Ik heb binnenkort examen vanaf Rijswijk alleen ik heb geen B rijbewijs dus heb geen ervaring met de wegen en routes etc...
Kan iemand via google een route maken die de cbr vaak gebruikt?
Ik moet de snelwegen echt goed uit mijn hoofd weten en vroeg de borden zien en snel van rijstroken slingeren.

niet te veel over na denken, dan ga je fouten maken. Toen ik motor examen had werd mij ook niet verteld rij daar maar heen. En bij de snelweg zei hou Amsterdam aan, bij afrit ... er af of zo iets.
 
let op jonguh, putdeksel en verplichte rijrichting !


let op jonguh, bocht volgen en niet het fietspad op, mega-instinker !

*O* *O* *O* :] :] :] *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb binnenkort examen vanaf Rijswijk alleen ik heb geen B rijbewijs dus heb geen ervaring met de wegen en routes etc...
Kan iemand via google een route maken die de cbr vaak gebruikt?
Ik moet de snelwegen echt goed uit mijn hoofd weten en vroeg de borden zien en snel van rijstroken slingeren.

Je instructeur weet -als het goed is- alle routes.
En doorgaans gebruiken instructeurs ook die routes tijdens de lessen.
 
In veel gevallen kiest volgens mij de instructeur ook de route.
Zo ging dat bij ons in Arnhem in ieder geval wel.

Maar anders een paar avonden Goole maps bestuderen?
Dan kan je nog zien waar de putten en de strepen liggen.
 
Nee,dat teld niet
maar misschien telt het wel?